امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

یه دوست دیگه مامان شد

1392/10/3 16:34
341 بازدید
اشتراک گذاری

فریبا جون بهت مامان شدنتو تبریک میگم

niniweblog.com

/الهی دوره خوشی برات باشه

و وروجکت سفت ومحکم بهت بچسبه چه ماه مبارکی بود این ماه آخر پاییز

niniweblog.com

خاله پری ماهم بعداز اندی بالاخره شرف یاب شدن وخیالم راحت شد

niniweblog.com

الهی شکرت بخاطر لطف ومهربونیت وحکمت وتقدیرت شکرخدا شکرخدا

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

سحر
3 دی 92 11:21
آره واقعا روزای خوب و خوش برکتی بود باران جونم ایشالا این دفعه خبر خوش بارداری تو عزیزدلم
بــــــــــــاران
پاسخ
قربونت برم من اول برای شما دعا میکنم شما از من واجبتریدعزیزدلم
فریبا
3 دی 92 11:53
عزیزم بالان ایشالاههههههههههههههههههههههههههههه که پست بعدیم مال تو باشه خوشحالم پری اومد و از بلاتکلیفی در اومدی مواظب خودت باش
بــــــــــــاران
پاسخ
انشاالله فریبای دوم که مامان میشه خودتی گلم
مثل هیچکس
3 دی 92 11:56
قربون دل مهربونت بشم من که برای همه منتظرا پست میزاری ایشالا به زودی پست همه دوستان تبریک به تو دوست عزیزم باشه . به دوست خوبت فریبا جون هم تبریک میگم امیدوارم دوران باردای خوبی داشته باشه .
بــــــــــــاران
پاسخ
ومنم از تو گلم ممنونم تند تند میای پیشم انشاالله تو هم دوران خوبی داشته باشی
پرتو
3 دی 92 12:44
خدا رو شکر عزیزم انشاالله بارداری خودت دوست گلم
بــــــــــــاران
پاسخ
وهمچنین شما خانمم
مامان نی نی
3 دی 92 17:53
مرسی گلم ممنون که زودی بهم سرزدی خدااز دهنت بشنوه خداکنه زودی نی نی منم بیاد پیشم اگه ناراحت نمیشی من لیکنت کنم گلم تا بشی دوس جونم واسه همیشه بهم خبر بده
بــــــــــــاران
پاسخ
عزیز دلم خوش اومدی بله منم متقابلا لینکت میکنم دوست جونم
مامان ریحان
3 دی 92 20:03
خدارو شکر دوستام دونه دونه دارن مامان می شنبه امید خدا مامان بعدی باشی باران جون
بــــــــــــاران
پاسخ
بـــــــــــــــله خداروشکر وبرای شماخانم خانما
fariba
4 دی 92 12:45
سلام باران عزززززیززززمقربون مهربونیت خانومیانشاالله بزودی نوبت شما بشهخدایا همه دوستای گلمو بخاطر دلای پاکشون از چشم انتظاری در بیار.الهی آمینبازم ممنون باران جووووووونم
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام عزیزم کاری نکردم الهی خدا واست حفظش کنه
مامان باران طلا
5 دی 92 10:08
سلام عزیزم ممنون که سر زدید با افتخار لینک شدید خانمی
بــــــــــــاران
پاسخ
شماهم همینطور
راضیه
5 دی 92 11:36
ان شاالله بارداری خودت گلم
بــــــــــــاران
پاسخ
وتو دوست عزیزم
اب نبات
7 دی 92 18:23
ان شااله به زودی شما مامان بشین
بــــــــــــاران
پاسخ
وعزیزم برای شماگلم