امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

روزهای انتظار...

1392/11/21 11:46
375 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام نازنینم عشق بی همتایم

دلم رعد باران میخواهد سوی غم هایم دارد توی درز دلم را پاره میکند

روزهای انتظار دارند کند میگذرند مامانی

دلم درد ودل میخواهد یک عالم حرف توی حنجره ام عفونت کرده میخواهد خوب شود باکبسول آمدن تو

حواشی ذهنم خسته است چند روز بیشتر به اینکه بدانم وضعیتم چه میشود نمانده

بازهم سرم بامخ میخورد زمین؟بازهم دست روی زانو میگذارم وازنو؟یا اینکه شما حضورت را اعلام میکنی؟

با من حرف بزن رویای صورتی من ... بگو مادر جان چند روز دیگر به انتظارت مانده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دلم توی این غربت پوسید دلم از تکرار روزهایم به تنگ آمد دیروز از پل هوایی خواستم برم بالا یهو یه

پسربچه ی کوچولو اشتباهی دستمو خواست بگیره وگفت مامانی دستمو بگیر دلم هوری ریخت

خب چرا باید سر راه من بیاد بارانکم؟چرا اذیتم میکنه خدا؟منکه دیگه آروم شدم چرا چرا چرا

به چه گناهی به چه بی حرمتی به چه کفری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من دلداری نمیخوام من امید نمیخوام من صبر کردم من صبرکردم کاش سرریز نشه این همه صبر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مثل هیچکس
21 بهمن 92 11:58
عزیزم اصلا به خودت استرس وارد نکن واصلا از بی بی استفاده نکن حتی اگه یه ماه گذشت میدونم سخته ولی سعی کن خونسردی خودت رو حفظ کنی وخودت رو مشغول کن تا زمانی که ایشالا و به امید خدا به نتیجه برسی به قول خودت بی خیالی رو طی کن .خیلی مراقب خودت باش .
بــــــــــــاران
پاسخ
کاش دردم قابل به تصویرکشیدن بود آنوقت حتی صبر هم رویش کم میشد
فریبا
21 بهمن 92 12:24
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام باران جونم خوبی؟؟؟؟خیلیییییییییی بد شد این نی نی گپت قطع شده منم تنهامانشالاه خیلییییییی زود جواب این صبرتو میگیری امیدت به خداااااااااااااااا منم همیشه دعات میکنم دوست گلم
فریبا
21 بهمن 92 12:33
غمتو نبینم
الناز
21 بهمن 92 12:55
مامان پارساجونی
21 بهمن 92 13:22
5شنبه رفتم حرم خیلی بیادت بودمدلم گرفت از نوشت میدونم که حرفام تکراری شده ولی خب بازم میگم: صبور باش عزیزدلم و ریلکس و بی خیال استرس اصلا برات خوب نیست این چند روزم تحمل کن تا به نتیجه برسی گلم آرامش داشته باش آراااااااااامــــــــــــــــــــش آرزومند آرزوهاتم
بــــــــــــاران
پاسخ
بیقرارم فاطمه آقاهم دیگه دوستمون نداره
نیلوفر جون
21 بهمن 92 13:31
ای وای باران جان تو که به همه امید میدادی چرا عزیزم ایشا.. پست بعدی خبر بارداری خودت عزیزم
بــــــــــــاران
پاسخ
خدا همش اتفاقات عجیب غریب میزاره جلو پام دلم میچزه عزیزم میسوزه چه کنم گلم
مامان پارساجونی
21 بهمن 92 14:52
آپم بدو بیا
پرتو
21 بهمن 92 18:28
نمیدونم چی بگم عزیزم فقط میدونم حرفات همه حقن ، قصد دلداری ندارم چونکه هیچ دلداری خودم و آروم نمیکنه ، فقط بهترینها رو از خدا برات میخوام و دعا میکنم هر چه زودتر حاجت روا شی دوستم الهی آمین
بــــــــــــاران
پاسخ
منم همین آرزو رو برای شما دارم عزیزم
fariba
21 بهمن 92 21:21
عزیزم امیدت بخدا.انشاالله بزودی خدا جواب صبر ایوبت رو بهت بده
بــــــــــــاران
پاسخ
پناه به خدا کاش تو این غربت به دادم برسه
سمیه
21 بهمن 92 22:22
باران جونی ی سر به من بزن پست جدید گذاشتم.
بــــــــــــاران
پاسخ
چشم گلم اومدم
نیلوفر
22 بهمن 92 10:40
دختر نبینم غصه بخوری. همه چی درست میشه. نینی هم به زودی میاد. این همه بی قراری نکن. انشااله این روزها زودتر میگذره و میایم می بینیم عکس یه بی بی چک دوخط پررنگ و گذاشتی تو صفحه ت
بــــــــــــاران
پاسخ
یعنی میشه نیلو منم بفهمم احساس شماروووووووووووو
الناز
22 بهمن 92 11:25
باران جونم همه تنم مور مور شد عزیزم الهی فداتشم غصه نخور....درکت میکنم....منم میگم چقد صبر...انتظار؟الهی بمیرم انشالله این ماه مامانی عزیزم خدا بزرگه......باارزوی بهترین ها عزیزدلم
بــــــــــــاران
پاسخ
فدای مهربونیات خدانکنه عزیزم من فدات شم خداکنه انتظار هممون تموم بشه
مامان ریحان
22 بهمن 92 22:41
باران جون ان شالله به همین زودی یه پست عالی برامون بذاری و خبر مادر شدنت رو بهمون بدی
بــــــــــــاران
پاسخ
یعنی میشه ریحان جونم.......
مامان الناز
23 بهمن 92 0:10
عزيزم به دلت بد راه نده ايشالاه به همين زوديها تي ني مياد تو دلت
بــــــــــــاران
پاسخ
مرسی جونم منتظرم به لطف خدا
مثل هیچکس
23 بهمن 92 10:39
قربونت برم خوبی ؟؟؟؟مشکل آقا هادی حل نشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟ازخودت چه خبر کی تاریخ پریودت هست ؟؟؟؟؟نکنه یه وقت مامان بشی منو دیر خبردار کنی ها /؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام نازنین خوب هستم وسعی میکنم استرس نداشته باشم پری من که معلومی نیست اما 25 همین ماه منتظرشم/نه فعلا حل نشدهشب عیدی نمیدونم چی میشه ازشم دیگه نمیپرسم /نه عزیزم مگه میشه مامان بشم خبر ندم تو که اینهمه دعام کردی گلم
مامان نی نی
23 بهمن 92 10:46
عزیزم ناراحت نباش منم کاملا درکت میکنم چون تا چند روز دیگه واسه منم مشخص میشه نی نی هست یا نه ولی تصمیم گرفتم بیخیال باشم و تا لحظه اخر از بی بی استفاده نکنم صبر داشته باش هر چند خود من از این کلمه متنفرم ولی خئب تنها کلمه ایی که میتونم بهت بگم عزیزم ایشاله این دفعه میام میبینم مامان شدی هورااااااااااااااااااا
بــــــــــــاران
پاسخ
عزززززززززززززیزم مرسی گلم که برام هورا کشیدی انشاالله منم واسه شما هورا بکشم وچند روز دیگه هردو جواب بگیریم الهی آمین خدایا خدایا دلمون نشکنه دوبارهههههههههههه
مامان ریحان
23 بهمن 92 12:51
عزیزم خصوصی اگر خدا بخوادهمه چیز امکان داره باران جون
بــــــــــــاران
پاسخ
مرسیپناه به خدا