امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

غـــــــــــــــــــــــــــــــم نبودنت

1392/11/30 11:03
668 بازدید
اشتراک گذاری

 

دلم از بی هوایی نفس کم می آورد

تنم پر از طومار نوشته هایی برای توست

از تو برای خودم مینویسم.

تا وجودت در وجودم خانه کند یا نه...

* فرزند بارانی من ترانه ی آهنگ غمگین زندگی ام شده ای

ترانه ای که هم می رقصاندم دربـــاد هم می گریاندم در نسیم یک چـاله ی تنگ وتار و

در هردو تو هستی بارانکم...بی صدا ...

سودای نداشتنت را وقتی میان حنجره ام فریاد میکشم

میخواهم بشنود ربـــــــــ بی کیــــــــــنه ام این سکوت شکستـــــــــــه را شاید...

پس کجایی رویای خفته ی من وقت آمدنت دارد دیر میشود خیلی دیــــــــــــــــــر...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان نی نی
30 بهمن 92 13:45
سلام عزیزم عالی بود حرف دل منم بود تو این روزای نا امیدیم
بــــــــــــاران
پاسخ
انشاالله خدا امیدت رو زودی بهت بده
پرتو
30 بهمن 92 14:34
عزیز دلم غصه نخور خدا بزرگه انشاالله و به زودی فرشته تو هم میاد و این روزا رو فراموش میکنی و سرگرم بزرگ کردنش میشی الهی آمین اگر کسی را نداشتی که به او فکر کنی به اسمان بیندیش زیرا درآن کسی هست که به تو می اندیشد .
بــــــــــــاران
پاسخ
ممنون پرتو جون الهــــــــــــی آمین /یعنی میشه خدا منو لایق کنه
نیلوفر
30 بهمن 92 20:18
بازم تلخ باران خانوم؟؟؟
فریبا
1 اسفند 92 11:11
الهیییییییییییییییییییییییی خیلیییییییییییییییییی زود بیاد و دلت شاد بشه گلمممممممممممممممممممممممممم راستی باران دلم برات تنگولیدههههههههههههههههههههههههههه
مثل هیچکس
1 اسفند 92 12:19
ای خدا از دست تو، بازم که از دلتنگی نوشتی به خدا اینجوری کلی دلمون میگیره گاهی خدا اینقدر صدایت را دوست دارد که سکوت میکند تا بارها بگویی ((خدای من ))
چشم انتظار
1 اسفند 92 13:16
عزیزم خیلیییییییییییییی نوشته ات قشنگ بود دلم رو به گریه دراورد اگه اجازه بدی منم تو صفحه وب لاگم بذارمش ممنون از اینکه قطره رو بهم معرفی کردی اما داروی گیاهی نباید با شیمیایی تداخل پیدا کنه
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام خیلی خوشبختم از دوستیت من کلیک راست ممنوعم عزیزم واگرنه متنم قابل شمارو نداشت/درضمن این قطره هیچ مشکلی نداره با هر دارویی بخوری اینو میتونی از دکترت سوال کنی/انشاالله زودی جواب بگیری
منتظر لطف خدا
1 اسفند 92 15:56
انشالله انتظارت به سر برسه به زودی انتظار هممون .... الهی امین
بــــــــــــاران
پاسخ
انشاالله
مامان پارساجونی
1 اسفند 92 23:39
غمتو نبینم عزیزدلم ایشالله بزودی فرشته ت میادو از همه این ناراحتیا راحت میشیدوستت دارم مواظبه خوبیات باش گلم راستی من هفته دیگه نت ندارم گفتم در جریان باشی و نگرانم نشی البته با موبایل بهت سر میزنم ولی نمیتونم کامنت بزارم
بــــــــــــاران
پاسخ
عـــــــــــــزیزم ممنونتم انشاالله ... باشه گلم مشکلی نیست
الناز
4 اسفند 92 17:48