امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

پیشاپیش سال نو مبارک

1392/12/20 11:02
710 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به بارونکم

سلام به امیدهای سال ٩٢ که هنوزم برام تمومی ندارن

سلام به روزهای خوبی که گذشتن

و خداحافظ خاطرات تلخ ٩٢

انشاالله سالی سرشار از زیبایی و شادی برای همه ی شما دوستای گلم باشه

 

انشاالله تعطیلات به همتون خوش بگذره ممنون که این مدت کنارم بودید ممنون که دلداریم دادید

ممنون با خنده هام خندیدید و باگریه هام اشک ریختید

خیلی هاتون رو حتی به عکس هم ندیدم اما وابسته و دلبستتون شدم

دوستانی که ناخواسته رنجوندمتون ببخشید وحلالم کنید

لحظه سال تحویل از همتون التماس دعا دارم

اگر لایق بودم برای تک تکتون دعا میکنم

منو یادتون نره

حلالم کنید

هفته دیگه انشااله راهی هستیم فعلا نمیدونم تاکی می مونیم فقط میدونم تا١٦ تعطیلیم و

ممکنه به نت دسترسی نداشته باشم.

همتون تو قلب باران جا دارید وهمتون رو عاشقانه دوست دارم انشاالله وقتی برگشتم از دیدن

پست های جدیدتون حیرت زده بشم.

دوشنبه آینده ٨ صبح حرکتمونه خیلی از کارام مونده خریدام مونده/

آرایشگام مونده/

بستن چمدونم مونده/

 هنوز سوغاتی

نخریدم هنوز نمیدونم چی باید بخرم /ولی آقا هادی همه چیزشون سه سوته حاضرشده

امیدوارم به همه ی شما خوش بگذره شما هم دعاکنید به من وهادی وخانواده هامون خوش بگذره

دعای منم امسال مثل هرسال فرج آقا امام زمان عج سلامتی همه/ آزادی زندونی های بی گناه

ادای قرض مقروضین شفای همه مریضا حل مشکل مالی ومعنوی وخانوادگی همه

به راه راست کشیده شدن همه جوونای این مرز وبوم کارپیداکردن همه بیکارا

به وصال رسیدن همه ی اونایی که به دلایلی از عزیزاشون دورن

سلامتی بچه های کوچیک

بخشیدن بچه های سالم به همه ی منتظرا

و بعد سلامتی پدر ومادرم وهمسرم وخواهرا وبرادرم

و قدم گذاشتن یه نازنین به خونه ی دل من وهادی/

الهی آمین

بازم میگم تا 16 تعطیلیم اگر دیر آپ کردم اصلا نگران نشید دوستای گلم

پیشاپیش سال نو برهمگی شما وخانواده های محترمتون مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

فریبا
19 اسفند 92 12:13
سلااام باران جونم خوبی؟؟؟؟واییییییییییییییییییییی گلم تا پستتو خوندم دلم برات تنگ شد خیلیییییییی جات خالییی میشه تونستی سر بزن بهمون خوشحالم که راهی سفری انشالاه همه ی خریدات و آرایشگاتو انجام میدی خشگل خانم ایشالاه که بهت خوش میگذره و امیدوارم امسال تا قبل 93 نی نی ات توی دلت باشهآمین برای همه ی دعاهات
بــــــــــــاران
پاسخ
دورت بگردم منم همینطور عزیزم میبوسمت
پرتو
19 اسفند 92 12:14
عزیزم پیشاپیش سال نو به شما و خونواده محترمت مبارککککککککک انشاالله که سالی سرشار از خوبیها و شادیها و تن سالم و جیب پر پول و .... و یک فرشته ناز که با اومدنش تو دوست گلم و مادر و همسر مهربونت و پدر کنه الهی آمین . امیدوارم به سلامت برین و برگردین و حسابی بهتون خوش بگذره و سال نو رو با یه انرژی +++++++++++++ شروع کنی دوستم . موفق باشی
بــــــــــــاران
پاسخ
وای پرتو جون ممنون تو همیشه قشنگترین کامنتو میزاری مرسی بابت دعاهات انشااله برای شما هم سال خوشی پیش رو باشه و نی نی دردونت بیاد بغلت الهی آمین
مثل هیچکس
19 اسفند 92 12:15
الهی آمین این آرزوی قلبی همونه ایشالا که سال پراز خیر وبرکتی باشه براتون ،سفرتون هم بیخطر ایشالا به سلامت برین وبرگردین. پس خانم خانمها همه رو گذاشتین برای دقیقه نود ایشالا بعد از سال تحویل اولین اسی که دریافت میکنم جواب مثبت ازمایش باران جونم باشه
بــــــــــــاران
پاسخ
فدای تو گلم الهی به شما هم خوش بگذره وبارداری خوبی داشته باشی ودخملت صحیح وسالم بیاد بغلت
زهرا
19 اسفند 92 12:22
سلام عزيزم خوبي اشالا؟ من اولين باره به وبت سر زدم و هنوز فرصت نشده كامل پست هاتو بخونم. برا اينكه آدرست يادم نره و بازم بهت سر بزنم با اجازه لينكت ميكنم خوشحال ميشم بهم سر بزني. سفر خوبي رو براتون آرزو ميكنم و اميدوارم سال خوبو پرباري پيش رو داشته باشي و به همه آرزوهاي كوچيكو بزرگت برسي. موقع سال تحويل برا منم دعا كنيد لطفا.بوس
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام به خوبی شما خانمی خیلی لطف کردی سرزدی ولینک کردی منم برای شما دوست جدیدم آرزوی بهترینارو میکنم
فریبا
19 اسفند 92 13:46
سلام به باران مهربونم.عزیزم متقابلا اگر خدایی نکرده اشتباهی از بنده سر زده منو به بزرگی و مهربونی خودت ببخش.واسه تمام دعاهای قشنگی که گفتی از ته دل آمین میگم.انشااللله سفر خوبی داشته باشین و حسابی بهتون خوش بگذره.لحظه سال تحویل منو یادت نره که سخت محتاج دعام.امیدوارم سال خوبی رو پیش رو داشته باشی.وانشاالله در سال جدید اینجوری بشینمیبوسمت
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام عزیزم اختیار داری جز لطف اینجا من چیزی ندیدم گلم سال خوبی داشته باشی لایق باشم حتما تو ذهنمی الهی 93 هممون اینجوری بشیم آمین
فاطمه ع
19 اسفند 92 14:49
سلام عزیزم انشاا.. سال پر برکتی باشه واسه همه ی مامانای آینده ی نزدیک انشاا.. درخت زندگی همه مون امسال میوه بده مخصوصٱ باران جون
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام عزیزم الهی دیگه غم نبینی وسال 93 برات بهترین سال عمرت باشه ممنون بهم سرزدی انشاالله میوه ی باغ زندگیت رو خدا زودی بندازه تو دامنت گلم
نیلوفر
19 اسفند 92 18:16
باران جون من چطوره؟؟؟ این روزها انقدر درگیر دانشگاه بودم حتی نمیشد سر بزنم. خوبی گلم؟؟؟؟ انشااله همه سختیها تو همین 92 جابمونه و روزهای خوش پا با پات وارد سال جدید بشن.
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام نیلو جونم فدات شم درکت میکنم به خوبی شما ونی نی نازت ماهم خوبیم/انشااله دعام کن نیلو جونمسال نو الهی صحیح وسالم نازنین دخملت رو بغل کنی آمین
نیلوفر جون
20 اسفند 92 2:31
عزیزم سال پر از شادی برات ارزو مندم
بــــــــــــاران
پاسخ
عزیز دلم مرسی همچنین برای شما خانمی انشااله فندقت رو صحیح وسالم بغل کنی
مامان نی نی
20 اسفند 92 10:34
سلام باران جون سال نوت مبارک باشه چون نیستی من بهت تبریکمو گفتم عزیزم ایشاله برای شمام سال خوبی باشه با نی نی مواظب خودت باش سفر بی خطر ایشاله
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام گلم وهمجنین واسه شما مرسی انشاالله
مامان پارساجونی
20 اسفند 92 11:52
سلام عزیزدلم منم ازت میخوام اگه یه وقتی حرفام ناخواسته ناراحتت کرده منون ببخشی و حلالم کنی واینکه لحظه سال تحویل برام دعاکنی منم تو حرم آقای مهربونی بیادتم و برات دعا میکنم اگه لایق باشم خیلی دلم میخواست تو عید ببینمت گفتم اگه نیای مشهد ما میام تهران و میبینمت اما نشد ما عید انشالله میام تهرون ولی افسوس که شما نیستین امیدوامرم که نی نیت این روزای آخر سال از آسمون دل بکنه و بیاد تو دله مهربونت باز هم برات بهترینها رو آرزو میکنم امیدوارم که در سال جدید به هرچی میخوای برسی دلم خیلی برات تنگ میشه دوستت دارم هوارتا
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام فاطمه جون دوست عزیزم دوستی با تو برام بهترین اتفاق این وبلاگ نویسی بود از اینکه بایکی از همسایه های آقای مهربونیها هم کلام شدم خداروشکرمیکنم باعث افتخارمه که تو همیشه به یادمی ودعام میکنی دوست عزیزم قدمتون روی چشمامون اگر زود برگشتیم خبرت میکنم گلم الهی سال خوبی داشته باشی ودخترت رو صحیح وسالم بغل کنی ممنون که به یادمی انشااله خدا از تقصیر گناهام بخاطر نفس حق تو هم که شده بگذره و این نعمتو به من وهمسرمم عطا کنه الهی آمین منم دلم برات تنگ میشهتو هم حلالم کندوستت دارم زمین وهوارتا
فریبا
20 اسفند 92 15:43
قالب نو مبارک
راضیه
21 اسفند 92 10:55
سلام وبتون زیباست قلم زیبایی دارید به دل میشینه ایشالله به همین زودی زود خداوند مهربون یکی از اون فرشته های ناز هم نصیب شما بکنه نگران نباش سال نو رو هم پیشاپیش بهتون تبریک میگم
بــــــــــــاران
پاسخ
مرسی راضیه جونم فدات لطف داری گلم/ممنون از دعات/بازم بیا پیشم/ سال نو شما هم مبارک
راضیه
22 اسفند 92 8:26
باران جان اگه اجازه بدی شما رو لینک کنم
بــــــــــــاران
پاسخ
خواهش میکنم /شماهم آدرست رو بزارخانمی ماهم لینکت کنیم
azra
22 اسفند 92 11:44
سلام عزیزم برای همه دعاهای قشنگت الهی آمین ..خوش بگذره بهت
نفیسه
22 اسفند 92 11:54
معصومه
22 اسفند 92 13:15
عزیزم سلام برو خصوصی
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام مرسی لطف کردی
مثل هیچکس
24 اسفند 92 12:50
عزیزم محمد لب تاب رو لازم داره گفتم بی ادبیه نیام خدا حافظی بکنم
بــــــــــــاران
پاسخ
فدات شم مشکلی نیست من هم کار پیش اومد بازم مرسی لطف کردی
مامان الناز
24 اسفند 92 15:24
امييييين بهار ثانیه ثانیه می اید… و اینجا کسی هست که به اندازه شکوفه های بهاری برایت آرزوهای خوب دارد… ببخشيد ميدونم سال تحويل با سرعت كم نت گوشيم نميتونم بهت تبريك بگم زودتر اومدم بگم عيدت مبارك دوست خوبم
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام مرسی گلم پیشاپیش عید تو هم مبارک قربون قلب مهربونت ممنون به یادم بودی
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
26 اسفند 92 18:02
سلام عزیزززززززززززم امیدوارم حسابی بهتون خوش بگذره دووووووستم سال نو هم پیشاپیش مبارررررررررررک دووووووووووستم
نسرين مامان اميرصدرا
27 اسفند 92 12:11
سلام عزيز چقدر دست به قلمتت عاليه ساده ولي از ته دل چقدر اروم ميشم وقتي ميخونمت همه زيباييها مثل دل خودت تقديم تو تو سال جديد سرسفره هفت سين دلم حتما تورو دعا خواهم كرد تو هم يادم كن در دعاهات سفر خوبي داشته باشين انشالا تو سفر حالت بهم بخوره بري دكتر بگن يه ني ني اومده اذيتت كنه نزاره سفر خوش بگذره