امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

بهشت تقدیم نگاهت...

1393/1/31 11:08
1,200 بازدید
اشتراک گذاری

 ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

 

سلام به نگاهت عزیزم چه توئی که درتکاپوی مادرشدنی چه توئی که داری تو وجودت لمسش میکنی

و توکه الان داریش به شکر خدا

سلام به مادراتون به دستای پر مهرشون روز همتون مبارک الهی سایتون از سر زندگیتون کم نشه

الهی ماماناتون همیشه کنارتون باشه وخدا بهتون ببخشدش.

عشق آسمانی من مامانم عزیز دلم مامانم قربون دستای چروکش فدای صورت ماهش

الهی تا عمر دارم غمتو نبینم الهی هیچوقت درد نکشی الهی من پیش مرگت بشم عمرم

کاش حلالم کنه کاش حماقتای جوونیمو ببخشه من الان براش جون میدم

من خاک زیر پاشم اونقدر به بودنش و بوییدنش محتاجم که دارم واسش بال در میارم

قربونش برم که هرچی دارم از دعاهای اونه از نصیحتهای اونه

مامانم روزت مبارک

الهی خدا تورو هیچوقت ازم نگیره

 

                                                 ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

Se a imagem nao carregar, clique em voltar em seu navegador e tente novamente!

وتو عشقم که با اومدنت مادرم کردی فدای بودنت عزیزم

این شبا وروزا دارم برای همیشه داشتنت دعا میکنم فکر میکنم من از اون مامانا بشم

که حتی اگر بچم ازدواجم بکنه نگرانش باشم

پس خدا به داد عروسم یا دامادم برسهزبان

http://www.scrapsweb.com.br/arquivos/Bebes/scrapsweb_bebes-48788.gif

الهی سال دیگه روز مادر همه ی مامان منتظرا مامان شده باشن

وانشاالله تو ناز دونه ی منم بغلم باشی صحیح وسالم

الهی آمین

http://parsgroup.persiangig.com/other/nini2.jpg

بفرمایید کیک بارداری...منکه عاشقشم ومنتظرم تا قلنبه بشم و از این کیکا سفارش بدمخوشمزه

 ایییییییییییییی جونم اینو......

 

this is the second cake for the pregnancy announcement.  Again, I apologize
for not knowing who to give recognition to for the inspiration.

الهی خرید این کیک ها نصیب همه ی مامان منتظرااااااااااااااااا

عکس بچه های نی نی

پسندها (2)

نظرات (7)

الناز
30 فروردین 93 15:05
وای باران جونم روزت مبارک خانمی... نی نی نازت سال دیگه این موقع عا با لبخنداش بهت تبریک میگه عزیزدلمخدا سایه مادر ماهت رو از سرتون کم نکنه الهی همیشه سالم و سلامت باشن...خیلی دوست دارم مواظب خودت باش
بــــــــــــاران
پاسخ
ممنون النازم انشاالله سال دیگه خودتم مامان شدی عزیزم فدات خدا مادر شمارو هم حفظ کنه گلم/روزت مباررررررررررررررک
راضیه
30 فروردین 93 15:37
سلام باران جان روزت مبارک چطوری حال وروزت خوب دیگه مشکلت برطرف شد ؟ایشالله همیشه شاد و خوشحال باشیایشالله همیشه خدا مادر مهربونت رو برات نگه داره مواظب خودت باش میبوسمت
بــــــــــــاران
پاسخ
عززززززززززززززیزم روز شماهم مبارک شکر خدا بهترم /ممنون خدا سایه مادرتو کم نکنه و خودتم به زودی مامان بشی
فریبا
30 فروردین 93 16:40
روزت مبارکککککککککککککککککککککککککک دوستممممممممممممممممممممممم الهی نی نی ات سالم بیا د بغلتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
بــــــــــــاران
پاسخ
روز خودتم مبارک الهی نی نی نازدارتوهم بدو بدو کنه بیااااااااااااد
نیلوفر
30 فروردین 93 23:27
روزت مبارک مامان باران گل خدا سایه ی مادر عزیزت و هم رو سرتون نگه داره ایشالا
بــــــــــــاران
پاسخ
روز شما هم مبارک فدات شم خدا مادرشمارو هم نگه داره انشاالله
مامان ریحان
31 فروردین 93 10:52
باران جون روزت مبارک مامان مهربون ان شالله مامان عزیزت همیشه سلامت باشن
بــــــــــــاران
پاسخ
روز خودتم مبارک عزیزم الهی زودی خدا دل مهربونت رو سبز کنه و سایه ی مادرت از سرت کم نکنه
نیلوفر جون
31 فروردین 93 11:22
روزت مبارکه باشه عزیزم ایشا.. به زودی نصیب همه بشه
بــــــــــــاران
پاسخ
روز شما هم مبارک انشاالله... انشاالله...
مامان نی نی
31 فروردین 93 12:14
عزیزم روزت مبارک مامان خانومی نازنین نگران ایشاله مشکلی نیست و نی نیت صحیح و سالمه مادرا نگران نباشن که دیگه مادر نیستن پس طبیعیه مواظب خودت باش گلم
بــــــــــــاران
پاسخ
روز شما هم مبارک عزیزم انشااالله ممنونتم