امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

باران اردیبهشت(نیسان)

1393/2/3 14:17
364 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام بارانم سلام بهشتم سلام برکتم...

همین الان که دارم مینویسم مغنم خیسه رفتم تو حیاط شرکت و دستمو روی تو. کشیدم وزیر باران

زیرباران نیسان دعات کردم برای سلامتییت گلم آخ چقدر حالم خوب شد

دیگه دیروز وحرفای ضمخت دکتر بابت لک هام یادم رفت

دیگه تنها یی دیشبم وناراحتیم از بین رفت بو بکش واااااااااااااااااااااای بوی بارون چقدر لذت بخشه

 در رو باز گذاشتم این بارون حاجت میده کاش میشد جمعش میکردم وازش میخوردم کاش

از همکارام خجالت نمیکشیدم و بیشتر می موندم زیرش

خداروشکــــــــــر که کنارمه خداروشکر که دست خدا نوازشگر غمهامه

مامانی حست میکنم با تمام وجودم حست میکنم وقتی قبل بارون حرم آقارو نشون داد

دستمو روی تو گذاشتم واز طرف تو هم سلام دادم به آقا...

فدات شم دردت به سرم حاضرم تمام خون بدنمو با سوزن ریز بکشن اماتو ازم جدا نشی

دکتر بابت لک ها و مشاهده نشدن قلبت کمی ترسوندم

اما من شدید سپردمت دست خدا

از خدا میخوامت

 

اون رحیمه

 

مثل آدمانمیچزونه

دوستت دارم عشق مامانی

دیشب برای اولین بار برات قصه گفتم ومثل هرشب لالایی خوندم

تو هستی چون من باورت دارم...

با تو زیر بارون رفتن چقدر حالمو خوب کرد مامانی ....عاشقتم

پسندها (1)

نظرات (11)

مامان شازده پاشا
3 اردیبهشت 93 14:34
عزیزم مطمین باش بااین عشق وامیدی که تووجودت هست یه کوچولوی ماه خیلی زودمیادکنارت
بــــــــــــاران
پاسخ
پناه به خدا
فریبا
3 اردیبهشت 93 15:10
خوشحاللللللللللللللللم که خوبی؟؟هوای اصفهانم بارانیه و من عجیب دلم گرفته امیدت به خدا باشههههههههههههههههههههههه اون طبیب زخمهاست
بــــــــــــاران
پاسخ
برو واز آب بارون جمع کن برو وزیرش دعاکن
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
3 اردیبهشت 93 16:50
باران جون خوشحالم که کسالتت برطرف شده دوستم نشالله که نی نی صحیح و سالم می یاد تو بغلت دووووووووووستم
الناز
3 اردیبهشت 93 17:12
خوشحالم برای حال خوبت باران جان
سمیه
3 اردیبهشت 93 18:56
باران جون چند هفته بودی که دکتر گفت قابش تشکیل نشده؟من هفته ششم که رفتم قلبش نبود هفته نه قلبش بود.دکترم میگفت تا هفته دوازده هم جا داره قلب تشکیل بشه.
راضیه
3 اردیبهشت 93 18:59
سلام باران جان ایشالله که حالت خوب خوب باشه خیلی زیبا مینویسی دستت درد نکنه درباره پستی که در مورد آب نیسان گذاشتی خیلی خوب بودمن بی صبرانه منتظر خبر خوش از طرف شما هستم باران جان یکی از پیوندهات زیارت مجازی امام رضا (ع) من دو روز پیش اون رو باز کردم ناخود اگاه دلم پر کشید سمت امام رضا دستم رو به سمتش دراز کردم همینطور که اون عکس تو لپ تاپ جلوم بودسلام بهش دادم چند سالی هست نرفتم زیارتش حرف دلم بهش گفتم جوابمو داد خیلی خوشحال شدم واقعا ازت ممنونم دوستت دارم
فریبا
4 اردیبهشت 93 8:51
بارونم الهی که خدا نی نی نازتو بهت ببخشه خانومی.ممنون بابت اطلاعات خوبت.خانومی خیلی ملتمس دعام .برام دعا کن.بووووووووووووووووووس
مامان نی نی
4 اردیبهشت 93 14:44
الهی که نی نیت تا اخرش پا به پات میاد گلمو روز موعودم فرا میرسه و تو میگیری تو بغل نازنینت نگران نباش
نیلوفر جون
5 اردیبهشت 93 1:00
مامان ستاره
5 اردیبهشت 93 13:44
چقدر دلت پاک و صاف هست عزیزم ... برای منم دعا کن ...
محبوبه مامان ترنم
6 اردیبهشت 93 7:18
الهی که خدا حاجتت رو بده و نی نی رو برات سلامت حفظ کنه تا بیاد توی آغوش گرمت