امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

مادر بی تابم...

1393/2/9 9:53
401 بازدید
اشتراک گذاری

سلام تمشک کوچولوی من که داری ریشه میکنی تو وجودم

مادر روز یکشنبه غروب با دایی وقتی یه بارون تند می اومد تا اشکای منو قایم کنه رفت تا آقاجون

تنها نباشه...

ومن موندم وباز تنهایی واین شهرخاکستری هرچند اومدن تو هدیه ی الهی طاقتمو بیشترکرده

اما بی تابترم کرده خیلی نازنینم مراقب خودمم یعنی مراقب توام اما دیروز باز دنیا رو سرم خراب

شد چرا گلم مامانیتو اذیت میکنی و میکشی وزنده میکنی استرس برای من خوب نیست

یعنی برای تو پاره ی تنم خوب نیست.

دیروز از سرکار که برگشتم بعد چند ساعتی میشد که میخواستم برمwc و وقتی رفتم وبرگشتم

با بغض وترس وچشمای گریون دویدم طرف تلفن که هادی سریع بیا فهمید چی شده گفت زیاد

شده گفتم تبدیل به خون شده دیگه داره خون میاد لک نیست.

گفت که خودشو میرسونه به دوستم که اونم تهرانه زنگ زدم خیلی آرومم کرد وگفت اون

هیچی نیست ولی این گریه هات ونگرانی هات خطرناکه گفتم سمیه چطور آروم باشم

میترسم براش اتفاقی بیفته...

حرفی زد که آروم شدم گفت بیخود خودت واونو اذیت نکن خدا خودش داده خودشم نگه میداره

گفت که اون اینطور نبوده ولی خیلی هارو دیده که اینطور بودن وهیچی نشده.

آروم شدم اما کمردرد داشتم آماده شدم ورفتم سرکوچه پیش یه ویترین کریستالی وایسادم

تا هادی اومد ولی دیگه دیر شده بود هرجا میرفتیم دکتراش رفته بودن...

از دوست هادی که داروخونه داره کمک خواستیم گفت فقط ببرش پیش دکتر خودش...

دکتر منم که پنجشنبه میاد تازه اگر بیاد...

ولی احتمالا امروز میرم پیش یه ماما تا لا اقل یه شیاف بهم بده که خوب بشم

دیشب از 9 شب دیگه فقط دراز کشیدم هادی هم کار داشت کل آشپزخونم بهم ریختس

ظرفام مونده و این دیدنش حالمو بد میکنه ولی باید بزارم کمرم خوب شد بشورم

بی کسی وغربت همیناش بده...

الهی هیچ کس از خانوادش دور نیفته/خاله ها برام دعا کنید/هرلحظه محتاج دعاتونم/

خودم واین فرشته رو به خدا وامام رضا سپردم/

راستی تمشکم حس درونم میگه شما قند عسلی فدات شم دستت رو سفت بگیر به دل

مامانی رمق زندگیم باش عزیزم من حسرت همه ی شیرینیهات رو دارم.

الهی خدا دل همه ی منتظرا رو سبز کنه و اونایی رو هم که بخشیده براشون نگه داره الهی آمین/

پسندها (1)

نظرات (33)

مامان
9 اردیبهشت 93 10:24
عزیزم دختر خاله من هم مثل شما بود ولی با استراحت خوب خوب شد .مامانتون نمیتونه یه چند ماهی بیاد پیش شما یا شما یه چند ماهی برید پیش مامانتون ؟ که اصلا کار خونه نکنید و فقط استراحت کنید؟به نی نی عزیزت آیت الکرسی بخون و فوت کن و به خدا بسپار که مراقبش باشه
بــــــــــــاران
پاسخ
ممنون عزیزم از راهنماییت نه هیکدوم از چیزایی که گفتی برام مغدور نیست آیت الکرسی میخونم پناه به خدا
مامان
9 اردیبهشت 93 10:36
سلام باران جان بعد از خواندن این پستت برات خیلی دعا کردم . نبینم دیگه استرس و ناراحتی داشته باشی و غصه بخوری .استرس واسه نی نی ضرر داره پس مراقب نی نی باش و توکلت به خدا باشه
بــــــــــــاران
پاسخ
یاالله ممنون عزیزم چشم
راضیه
9 اردیبهشت 93 10:44
سلام باران جان خیلی باید استراحت کنی و اصلا نباید استرس داشته باشی توکل به خدای مهربون الهی و ربی من لی غیرک
بــــــــــــاران
پاسخ
فدات عزیزم
مامان محمد
9 اردیبهشت 93 10:51
سلام عزیزم منم دقیقا همینجوری بودم رفتم دکتر شیاف داد و گفت که باید استراحت کنی و کار نکنی و سوار ماشین هم تا میتونی نشی که خطر داره.یه جایی میخوندم جنین وقتی لانه گزینی میکنه باعث لکه بینی میشه. من کاملا میفهمم چی میگی آخه منم غریبم و خانوادم پیشم نیستن و تو این روزا آدم خیلی بهشون نیاز داره. به خدا توکل کن همه چی درست میشه
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام/ممنون عزیزم /ماشین که مجبورم هرروز سواربشم/مرسی از همدردیت
فریبا
9 اردیبهشت 93 11:03
سلام بارونم.انقد استرس به خودت وارد نکن.خانومی همه که مثه هم نیستن.خانوم دوست همسرم تا ماه آخر بارداری خونریزی داشت مخصوصا اگه ناراحتی براش پیش میومد.اما خداروشکر چندروز پیش دختر کوچولوش بدنیا اومد کاملا سالم.بخدا انقد استرس و نگرانی برات سمه. بسپارش بخدایی که بخشیده خودش نگهدارشه فقط استراحت کن و کارای خونه رو بزار برای بعد کارای خونه که تمومی نداره بعدازظهر راهی مشهدالرضام ان شاء الله برات دعا میکنم خدا بهت ببخشه کوچولوی درونت رو ماه رجبم فردا شروع میشه التماس دعای مخصوص.راستی لیله الرغایب رو هم دریاب.جمعه همین هفتس.میبوسمت مراقب خودتو و کنجدت باش.میسپارمتون به الله
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام عزیزم وای فریبا جون ممنونتم چشم میسپارم به خدا خواهش میکنم یادت نره سلاممو به آقا برسون اگر تونستی حتما از باب الجواد وارد صحن شو تا انشاالله حاجت رواشی توهم منو یادت نره خیلی محتاج دعام خیلی پیشاپیش زیارتت قبول اشک از چشمت سرازیر شد منم دعاکن میبوسمت به سلامت برید وبرگردید
مامان ریحان
9 اردیبهشت 93 11:32
توکلت بر خدا چیزی نیست نگران نباش بیشتر استراحت کن باران جون
بــــــــــــاران
پاسخ
ممنون عزیزم
فریبا
9 اردیبهشت 93 11:35
عزیزم ناراحت نباش توکل به خدا انشالاه چیزی نیست اینقدر خودتو اذیت نکن خوبه هادی رو داری
مامان مهدیه
9 اردیبهشت 93 11:41
سلام دوست عزیزم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز5 رو بدین
مامان پارسا جونی
9 اردیبهشت 93 11:51
عزیزدلم غصه نخور من مطمئنم که نی نیت محکم چسبیده بدلتو هیچیش نمیشه اینقدر نگران نباش خیلیا بودن که یکسره خونریزی داشتن ولی بچشونم تا آخر 9ماه چسبیده بدلشون صبور باش و استراحت کن ایشالله خدای مهرون که بهت بخشیدش برات نگهش میداره گلم
بــــــــــــاران
پاسخ
توکل به خدا
الــنـــازجوون
9 اردیبهشت 93 14:54
باران جونم مواظب خودت و باش و استراحت بکن اطلاعات وتجربه ی خاصی ندارم اما انشالله که چیزی نیست و اونطور که میگن طبیعیه...غصه نخور خدا بزرگه
بــــــــــــاران
پاسخ
قربونت برم همین که دلداریم میدی برام کافیه مرسی
گلی
9 اردیبهشت 93 14:59
سلام خانم گل اینقدر نگران نباش ، منم مورد های زیادی دیدم که خونریزی داشتن و بچشون صحیح و سالم بدنیا اومدن فقط استراحت کن و توکل بخدا اگر هم کارای خونت میمونه یه پرستار بگیر چند ماه اولو ، روزی دو سه ساعت بیاد کمکت مراقب خودت باش
بــــــــــــاران
پاسخ
فدات شم ممنون از لطفت
مامان
9 اردیبهشت 93 15:06
دوست عزیزم بیا پست ثابت وبلاگ منو بخون برای فرزندت و بدان که این دعا برای همیشه مراقب فرزندت است بیا بخون حتماً
بــــــــــــاران
پاسخ
چشم مرسی
الناز مامان طاها
9 اردیبهشت 93 23:59
عزيزم دوست منم همينطور بود اونقدر بد شد كه بستريش كردن ولي خوب بايد مراقب خودت باشي اگه ميتوني مرخصي بگير سه ماهت كه تموم بشه احتمال خطر هم كم ميشه،راستي دوست منم ني نيش قند عسل بود،خوب شيطونه ميخواد از حالا واست ناز كنه تو هم ناز شو بكش،استرس نداشته باش كه از همه چي بد تره.
محبوبه مامان ترنم
10 اردیبهشت 93 9:10
سلام باران جان. ان شاالله که با استراحت مشکلت رفع بشه و قند عسلت محکم به دلت بچسبه.
پرتو
10 اردیبهشت 93 9:23
باران جانم عزیزم خیلیا توی بارداریشون اینجوری میشن اصلا نگران نباش فقط هر موقع تونستی استراحت کن انشاالله که این فرشته محکم چسبیده به دلت و اتفاقی نمیوفته براش توکل بر خدا برات دعا میکنم دوستم
بــــــــــــاران
پاسخ
توکل به خدا
مامان
10 اردیبهشت 93 9:44
خوندی عزیزم؟
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام برش داشتم فردا که اول ماه هست بخونم ممنون عزیزم
نیلوفر جون
10 اردیبهشت 93 12:58
عزیزم ایشا.. اتفاقی نمیفته استراحت کن عزیزم سر کار دیگه نرو بچه ات از همه چیز مهمتره مرخصی بگیر کار خونه نکن فقط دراز بکش پیاده روی که اصلا نکن چیزاهای باعث شل شدن معدت میشه بخور که یبوست نشی همه ای اینها ضرر داره شما باید از خودت مراقبت کنی در نهایت همه چیز دست خداست ایشا.. که زود خوب بشی عزیزم
بــــــــــــاران
پاسخ
ممنون نیلوفر جون چشم
مامان دینا
10 اردیبهشت 93 13:44
سلام باران جان غربت بد دردیه منم تو غربت هستم باور کن خدای ما خیلی مهربونتر از این حرفاست همه جی درست میشه نگران نباش
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام عزیزم ممنون
نفیسه
10 اردیبهشت 93 21:57
سلام مواظب خودت باش به اینا فکر نکن به این فکر کن که این 9 ماه تموم میشه هر جور که باشه! پس فقط مواظب خودتون باش
بــــــــــــاران
پاسخ
پناه به کس بی کسان
غزاله
11 اردیبهشت 93 0:24
ایشالا که به حق ماه رجب طوری نیست و فرشته درونت جاش محکم و سفته.توکل به خدا....
بــــــــــــاران
پاسخ
توکل به خدا
مامان راضیه
11 اردیبهشت 93 1:45
عزیزم خیییییییییلی به یادتم امشب سر نماز خیییییلی به فکرت بودم گلم ان شاءالله که همه چی درست میشه فقط استرسو از خودت دور کن
بــــــــــــاران
پاسخ
خیلی لطف داری عزیزم خدا حاجت دل مهربونت رو بده عزیزم
غزل
11 اردیبهشت 93 10:09
سلام باران جونم .... اهای مامان خانوم ... غصه خوردن ممنوع ... گریه کردن ممنوع ... استرس ممنوع ... یه کاری نکن بیام حالتو بگیرما . خوشحال باش گلم ... اونیکه داده خودش هم مواظبشه ... نی نی شیطونه ... بیخیال ... استراحت کن و اروم باش ... هیچی نمیشه ... احتمالا دخمله داره ناز میکنه واسه مامانیش ... ایشالا که همه چی به راحتی میگره .... ایشالا ...
بــــــــــــاران
پاسخ
فدات شم غزل جون خیلی ماهی ولی من فکر میکنم پسره این همه شیطونی میکنه/انشاالله که حق باتوء مرسی عزیزم
مامان
11 اردیبهشت 93 11:13
خوب شدی خانومی؟
بــــــــــــاران
پاسخ
بهترم عزیزم
niloofar
12 اردیبهشت 93 13:44
بارانم نگران نباش عزیزم. انشااله چیز مهمی نیست. دوست منم تا آخر بارداریش خونریزی شدید داشت و پسرش و سلامت دنیا آورد. امیدت به خدا. اگه شیاف بذاری خیالت راحت میشه. بری داروخونه میتونی 3-4 تا شیاف بگیری و استفاده کنی
بــــــــــــاران
پاسخ
ممنون نیلو خریدم
مامان ستاره
12 اردیبهشت 93 15:45
الهی فدات شم عزیزم ناراحت نباش انشاالله که چیزی نیست مامان من می گفت تو دوره بارداریش تا سه ماه اول پریود شد یعنی بعد از سه ماه که دید پریود نشده رفت دکتر دکتر بهش گفت سه ماه بارداری ...مامانم گفت من گفتم ولی من تازه این ماه نشدم گفت دکترم گفت بعضی ها اینطوری هستن و تو ماه های اول پری میشن واسه همین متوجه بارداریشون نمیشن .... الانم من ثمره همون حاملگی مامانم هستم .... مامانم دو قلو حامله بود ولی تا سه ماه پری شد و خبر نداشت ...... من و خواهرم دو قلو ییم ولی ناهمسان یعنی قیافه هامون فرق داره با هم ..... مطمئن باش مال تو هم چیزی نیست عزیزم اینقدر به خودت استرس وارد نکن گلم ... حالا فکر کن مال تو هم دو قلو بشه چی میشه ... الهی آمین ...
بــــــــــــاران
پاسخ
عزیزم فدات شم ممنون از نظرت آخه برای من پشت جنین لخته خون دیده شده بود نه گلم یک قلوئهامیدم به خداست.ممنون گلم
مامان راضیه
13 اردیبهشت 93 1:37
سلام عزیزم بهتری خانوم گل؟؟
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام با دعاهای شما خوبم شکر خدا
مامان
13 اردیبهشت 93 9:24
سلام عزیزم خوبی ؟ نی نی گلت خوبه؟ چه خبرها
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام ممنون عزیزم فعلا که خوبیم شکر خدا
مــــامــــانی بـــــاذوق
13 اردیبهشت 93 11:23
عزیزکم مواظب خودت باش استرس نداشته باش ان شالله فینگیلی خوب خوب خوب به دلت می چسبه و کلی خوشحالت می کنه
بــــــــــــاران
پاسخ
ممنون عزیزم
حکیمه نیک بخت
13 اردیبهشت 93 13:58
الهی که به حق صاحب امروز قندعسلت پیشت میمونه تاابد مونست میشه
بــــــــــــاران
پاسخ
ممنون حکیمه جان/مرسی اومدی
فریبا
13 اردیبهشت 93 22:46
سلام بارانم.خوبی؟؟چه خبر؟حالت بهتره از نی نی گلت چه خبر؟؟ خانومی بیخبرم نزار منتظر جوابت هستم
بــــــــــــاران
پاسخ
فدات شم وبم دچارمشکل شده نمیتونم مطلب جدید بزارم/لک هام که تموم شد انشاالله حال بچمم خوب وجاش محکم باشه/دوسه روزه حالت تهوع دارم از صبح تاشب از شب تاصبح البته روت گلاب فقط حالتشو دارمفردا غروبم اگردکترم مطبش باشه میخوام برم پیشش ببینم کی برم سونوی ان تی/که همه چیز انشاالله مشخص بشه/خیلی محتاج دعاتونم ممنون حالمو میپرسی انشاالله حاجت رواشی
مامان النازي
13 اردیبهشت 93 23:59
سلام باران جان خوبي ايشالاه كه هيچي نيست و ني ني جاش امن و محكمه توكلت به خدا باشه خودش واست نگهش ميداره
بــــــــــــاران
پاسخ
انشااله عزیزم/بهترم وارد دوران شدم
مامان
14 اردیبهشت 93 9:26
باشه گلم توکلت به خدا باشه . مراقب نی نی گلت باش
بــــــــــــاران
پاسخ
فدات عزیزم
فاطمه ع
14 اردیبهشت 93 9:49
سلام عزیزم من برات همیشه دعا میکنم انشاا.. که چیزی نیست
بــــــــــــاران
پاسخ
فدای محبتت گلم خیلی به من لطف داری انشاالله خدا حاجت دلت رو بده