امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

عشقم به لطف خدا و امام رضــــا امسال باباشده

1393/2/22 15:32
381 بازدید
اشتراک گذاری

http://www.radsms.com/wp-content/gallery/card-postal-rooze-pedar/Rooze-pedar%5BRadsMs.com%5D-10.jpgني ني شكلك

سلام دردونه ی من سلام هانی من سلام عسلکم ببخشم دیر اومدم آپ کنم وبم مشکل داشت

عسل من تو با اومدنت امسال روز مرد رو برای بابایی متفاوت تر کردی و امشب رو براش کردی

روز پــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدر

دنیای من تو خوبی منم خوبـــــــــــــــــم حالت تهوع خیلی کم دارم

لک ها رفتن از زندگیمون بیرون 18 اردیبهشتم دکتر شماو قلب نازنینت رو دید.

هر روز که میگذره من لحظه به لحظشو شکر میکنم بخاطر نعمتی که فرود اومد تو دامنم

عزیزکم مروارید بهشتی من همچنان ببــــــــــــــار

دو هفته دیگه باز وقت دکتر دارم.که آز غربالگری بنویسه ومن اینبار واضح تر شما عشقمو

ببینم/الان شما ناز دلم تو هفته ی       هستی خداروشکــــــــــــر

قندکم نازکم این روزها به فکر این هم هستیم از آخر برج دنبال یه خونه ی دوخوابه ی بهتر باشیم

تا اومدن شما دیگه مشکلی نباشه و قندکم یه اتاق واسه خودش داشته باشه

خداکنه شرمندت نشم مامانی واز جون ودل برات کم نزارم.

شب آرزوها به امامزاده محلمون رفتم وکلی برات دعاکردم و قرآن خوندم وسپردمت دست خدایی

که بی همتاست بگه موجود باش میشه ونخواد نمیشه.

اون لخته ی لعنتی هنوز کنارته خداکنه بره گم بشه کمردرد من کمی بهتر شده اما وروجکم

کم کم باید به فکر شلوار بارداری باشم آخه الان که گشادترین شلوارم پامه بازم اذیتم...

به همین خاطر دکمشو نبستم که شما اذیت نشی...

نگاه قشنگ خدا این شبها وروزهامو متفاوت تر کرده دنیا وبهار برام لذت بخشتره

امسال به خاطر کمردردم قید نمایشگاه کتابو زدیم از سال 83 هرسال با بابایی رفتیم اما

امسال نشد انشاالله سال دیگه سه تایی میریم...

دورت بگردم چه دخمل نانازم باشی چه قندعسل عمر منی پس صحیح وسلامت تا آخرش باهام

بمون مروارید بهشتی من نورچشمام تورو سپردم به خدا/

امشب میخوام باباییت رو سورپریز کنم خداکنه برنامه هام خوب پیش بره امسال یه سال متفاوته

از این به بعد همه چیز همه ی روز ها با حضور تو متفاوت تره دنیای من فدای تو بشم کی روی ماهتو میبینم دو هفته دیگه تو غربالگری انشااللهههههههههه

امشبو به بابایی عزیزم و همسر مهربونم تبریک میگم الهی سایشون از سرمون کم نشه

راستی چهارشنبه غروب انشاالله میریم همدان البته فقط من وتو چون بابایی کارداره خدا بخواد

قدم مبارکت داره مشکلشو حل میکنه پناه به خدا الهی امام زمان قبول کنه روز میلادش حاجت روا

شده باشیم ونذرمون رو ادا کنیم الهی آمین.

 

روز مرد به مردای خوب زندگیتون مبارککککککککککککککک

 

 

 

پسندها (9)

نظرات (13)

فریبا
22 اردیبهشت 93 13:55
سلام بارونم الهی صد هزار مرتببه شکر به بابایی وروجک هم مبارک باشه روز میلاد پدر مطمئنن امسال روز پدر براتون باشکوه تر خواهد بود امیدوارم به حق این روزای قشنگی که در پیشه کوچولوی نازت بسلامتی بیاد به آغوشت خانومی بازم مثه همیشه دعام کن که خیلی محتاجم
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام فریبا ی عزیزم خانم گل تو خودت دلت خیلی پاکتر ازمنه تو هم دعام کن من آرزو میکنم به زودی عشقت بابای وروجکت بشه شکر خدا که همسر خوبی داری برای هردوتون آرزوی سلامتی میکنم ومنم امشبو به بابای وروجک تو که به زودی میاد تبریک میگم
ترنم
22 اردیبهشت 93 14:22
خداروشکر الهی نی نی نازت سالم بیادتو بغلت عزیزم الهی سایه ی همه پدرا رو سر بچه هاشون باشه الهی همه منتظرا طعم شیرین مامان شدنو بچشن مخصوصا فریبای نازم
بــــــــــــاران
پاسخ
ممنون عزیزم انشااللللللللللللله شماآدرس وب نداری خانمی؟
ترنم
22 اردیبهشت 93 14:31
نی نی وبلاگم فعلا فعال نیست گلم ایشالا نی نی بیاد فعالش میکنم
بــــــــــــاران
پاسخ
انشاالله عزیزم
مامان
22 اردیبهشت 93 15:05
سلام عزیزم وای که چه با احساس مینویسی گلم . عیدت مبارک عزیزم
بــــــــــــاران
پاسخ
فدات شم عزیزم تو به من لطف داری الهی مولامون زودی بهتون عیدی بدن
مامان دینا
22 اردیبهشت 93 15:15
ولادت حضرت علی رو تبریک می گم روز پدر هم بر پدر اینده تبریک می گم
بــــــــــــاران
پاسخ
ممنون عزیزم به بابای دینا جونم مبارک باشه
فریبا
22 اردیبهشت 93 16:34
سلام باران جونم خدارو شکر که خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟عه داری میری همدان خوبه حال و هوات عوض میشهههههههههههههه منم این روزو به همسرت تبریک میگم الهییییییییییییی که همیشه دلت شاد باشه و 3 تایی کنار هم خوش باشینننننننننننننننننننننننننن دوست دارم مواظب خودت و نی ن یات باش ما رو هم یادت نره دعا کنی بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
بــــــــــــاران
پاسخ
فدای تو مهربونم برای همسری مهربون تو هم مبارک سایه بابات وهمسرت همیشه مستدام انشاالله به زودی خبر باباشدن آقا حسین گلم/بووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
الــنـــازجوون
22 اردیبهشت 93 19:05
باران جونم عزیزم خیلی مواظب خودت باش...شکر خدا که مشکل دراه حل میشه و نی نی ناز قدمش خیره انشالله....روز پدر و همسر گلت مبارک..شادباشی دوست گلم
بــــــــــــاران
پاسخ
عاشقتم فداااااااااااااااات
مامان النازي
23 اردیبهشت 93 17:03
بارانم سلام خيلي خوشحال شدم ايشالاه هميشه با خبراي هوب بياي پيشمون مواظب خودت و ني ني گلي باش روز پدر هم بر باباي مهربون مبارك سفرتم بي خطر به سلامتي برگردي
بــــــــــــاران
پاسخ
فدای تو مامانی مهربوووووووووووووووون
مامان مینا منتظر
23 اردیبهشت 93 17:28
عزیرم خوشحالم که خوبی انشالله که همدان هم بهت خوش بگذره عزیززززززم
فاطمه ع
23 اردیبهشت 93 19:19
سلام باران جون خدارو شکر که همه چی خوب پیش میره انشاا.. تا آخرش سلامتی باشه هم برا تو هم برا نی نی
مامانی
24 اردیبهشت 93 10:25
خیلی خوشحالم . انشاالله که نی نی تون صحیح و سالم بدنیا بیاد
نیلوفر جون
24 اردیبهشت 93 13:31
منم مثل همه خوشحالم از خوبیت بهترینا رو برات ارزو دارم
راضیه
24 اردیبهشت 93 18:28
سلام باران جان خیلی خوشحالم براتون خدا روشکر