امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

اولین آزمایش در ماه سوم

1393/2/31 11:39
316 بازدید
اشتراک گذاری

صبح با کسالت ساعت موبایلو قطع کردم و بعد یه پیچ وتاپ باز خوابم برد واینبار 8 با عجله بیدارشدم

دیگه ناهار برنداشتم چون دیرم میشد چندتا شیرینی و دوتا موز برداشتم وناشتا رفتم بیرون

از عابرم پول برداشتم ورفتم آزمایشگاه باز چند قطره بارون رو صورتم افتاد یاد شبی افتادم که برای تست بارداری اومده بودم به همین آزمایشگاه و چه بارونی می اومد بــــــــــــارونکم تو همیشه بهترین حس رو تو بارون بهم دادی مثل امروز صبح /با خودم گفتم هرچند این بیمارستان خصوصیه ولی ای کاش همینجا بارونکم به دنیا بیاد و اون شب بارون ببارهمتنظر/فقط یک نفر جلوتر از من اونجا بود که وقتی

قیمت آزمایشش شد 90 تومن با خودم گفتم وای طفلی مگه آزمایشش چیه که با دفترچه این همه شد/

کارش که تموم شد ونوبت به من رسید من اینجوری بودمخندونک اما وقتی قیمت آزمایشمو شنیدمتعجب/

قیمت آزمایشم 87 تومن شد با دفترچه که آزادش میشد117 تومن/پرسیدم غربالگری بخوام بدم

چقدره گفت آزش 120 سونوشو نپرسیدم/

خون ناقابل رو به همراه پول تقدیم کردیم و موند آز ادرار که قزار شد غروب ببرم براشخجالت/

جواب آزمایشم 3/11 آماده میشهبدبو

شانس آوردم دقیق 9 وربع رسیدم و کارت زدم و غیبت محسوب نشد برام اما بخاطر

اشتباه تایپی که داشتم تو یه قرارداد کلی اول صبحی دعوا شدمو وتهدید به اخراج

این باعث شد کمی بغض کنم گریهولی بعد حالم بهتر شد و دیگه دقتمو بیشتر میکنمزیبا/

پنجشنبه دعوت شدیم خونه داداشم که تازه اومده تهران اما بخاطر اینکه هادی حساب کتاب

داره و میاره خونه خودمم کار خونه دارم رد کردیم و قول هفته بعدشو دادیم/

عزززززززززززززیزم خیلی خوشحالم که توی وجودمی فقط ازت خواهش میکنم همینطوربا

معرفت سرجات صحیح وسالم رشد کن /

منکه قبل از بارداری همش دمر میخوابیدم و اصلا به بغل و پشت نمیتونستم بخوابم

بخاطر قطره طلام شبا به سختی به پهلو وپشت میخوابیدم که فکر میکنم دیگه دارم عادت میکنم

انشاالله جات خوبه مرواریدم/می بوسمت عشقمبوس

پسندها (8)

نظرات (9)

نیلوفرجون
31 اردیبهشت 93 11:45
عزیزم به سلامتی نی نی زودبزرگ شه
بــــــــــــاران
پاسخ
فداااات همچنین نی نی شماااااااااا
فریبا
31 اردیبهشت 93 12:47
سلام بارونم.ان شاء الله همینجوری سالم واست میمونه و میاد به آغوشت مراقب خودت باش
مثل هیچکس
31 اردیبهشت 93 13:16
چشمت روشن پس خونه داداشت اومده تهران دیگه مثل قبل تنها ودلتنگ نیستی فدای سر قطره طلات تا باشه از این هزینه ها ،ولی اگه اشتباه نکنم هزینه ازمایش غربالگری من بیشتر شد ولی ارزشش رو داره ایشالا که نی نی نازت سالم وسلامت بیاد بغلت
بــــــــــــاران
پاسخ
ممنون عزیزم نه زیاد تفاوت نکرده چون از ما دورن/غربالگری به من گفت فقط آزمایشش میشه 120 خود سونوش نمیدونم چقدر درمیاد/بله انشاالله سالم وسلامت باشه هزینه مهم نیست
فاطمه ع
31 اردیبهشت 93 13:52
انشاا.. به سلامتی بیاد عزیز
بــــــــــــاران
پاسخ
فداتتتتتتتتت
الــنـــازجوون
31 اردیبهشت 93 14:58
ســـــــــــــلام خانمی....خداروشکر عزیزم ایشالا به یه چشم بهم زدی این دوران هم به خوبی و خوشی تموم میشه و نی نی ات صحیح و سالم میاد بغل مامان باباشاشکال نداره اشتباه تو هرکاری پیش میاد...موفق باشی خانمی
بــــــــــــاران
پاسخ
سلااااااااااااام مرسی النازی نصیبت بشه این روزای قشنگ/بـــــــــــله دیگه بیشتر دقت می کنم
مامان ریحان
31 اردیبهشت 93 18:04
ان شالله که نی نی عزیزت همیشه سلامت باشه و بموقع بیاد بغلت
بــــــــــــاران
پاسخ
ممنون عززززززیزم
مــــامــــانی بـــــاذوق
1 خرداد 93 16:10
عزیزم خصوصی رو چک کن
بــــــــــــاران
پاسخ
چشششششششششم
niloofar
1 خرداد 93 17:02
خیلی مواظب خودت باش عزیزم. انشااله آز غربالگری رو هم میدی و می بینی که نینیت سالم و سلامت و تپلی داره تو دلت بزرگ میشه
بــــــــــــاران
پاسخ
ممنون نیلو انشااللهههههههههههه
مامان
3 خرداد 93 8:44
سلام عزیزم .خوبی؟ صبح زیبایت بخیر.خوش میگذره گلم ؟
بــــــــــــاران
پاسخ
سلاااااااااااام گم فدات الحمداللههههههههه