امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

هفته 16 و یک اتفاق دیگه...

1393/3/25 12:15
463 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهونه ی قشنگ زندگیم الهی جات خوب ومحکم باشه

سلام به دوستا ومامانی های ناز الهی حال شما هم خوب باشه

باز یه مرحله دیگه ونگرانی های همراهش

دیروز بعد کلی تقلا بالاخره وقت دکترم جورشد جواب غربالگری رو نگاه وتایید کرد

اما متاسفانه جواب آزمایش ادرارم یه مشکل داشت درست علائمشو حدس زده بودم

من دچار عفونت ادراری شدم

خداکنه لطمه ای به وروجکم نرسه خداکنه به سلامتیش لطمه ای نخوره

برام خواست سونوی جنسیت بنویسه قبول نکردم پس برای 3 تیر سونوی آنومالی نوشت

وقرص اسیدفولیک رو قطع وبرام آهن نوشت با سه تا آنتی بیوتیک دیگه که از قیمت و برندشون

میشد فهمید خارجی ان.

علایمی که باعث شد شک به این عفونت کنم تب وگر گرفتگیم بود وتکرر ادرار و درد زیر شکمیابر سفید

یا همون درد مثانه .خداکنه این مشکل هم حل بشه و کار به عفونت مثانه وکلیه نکشه که

خدا رحم کنه.

وزنم با کمال تعجب 67 بود این وزنی بود که من قبل عید داشتم وچی شده که هنوز تو ماه چهارم بارداری

من بازم 67 هستم نمیدوووووووووووونمشکلک دخترانه 5252

نگرانی ها خلاصه کلام که تمومی نداره /فشارمم 10 روی 8 بود با اینکه قبلش یه شکلاتم خورده بودم

باز به دکتر ملتمسانه گفتم میشه صدای قلبشو بشنوم گفت برو ماه دیگه با جواب سونوت بیا

اون موقعه بزرگتر شده صدای قلبشو میزارم برات

اینم از این دوره که خدا کنه هردو به سلامت طی کنیم و خدا دستای پرنیازمو برنگردونه.شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

عزیزم اگر سونوی جنسیت نرفتم فقط بخاطر اینکه هفته 18 هم باید میرفتم واسه

سونوی آنومالی سلامتت وچی مهمتر از سلامتیت عزیزم هرچند دوست دارم زودتر به اسم صدات کنم

مامانی عزیز با معرفتم الهی که حالت خوب باشه و هیچ چیز مهمتر از این نیست نفسم.

مامانایی که تجربه دارن یا راهکاری واسه درمان کمکم کنند فقط میدونم آب و مرکبات باید زیاد بخورم.

ماه چهارمم ولی هنوز تهوع دارم هنوز بی اشتهام هنوز از گوشت ومرغ بدم میاد تا الان لب به ماهی نزدم

فقط دلم آش وغذای آبکی میخواد.برام دعاکنید

 

پسندها (6)

نظرات (18)

یه رهگذر = مژگان
25 خرداد 93 13:08
من تجربه ای در ایناره ندارم. فقط می تونم برای سلامتی هر دو نرفتون دعا کنم. ان شاءالله سلامت باشید
بــــــــــــاران
پاسخ
ممنون که بزرگترین کمک رو میکنی عزیزم
مامانی
25 خرداد 93 13:21
سلام بارانم خانومی ان شاء الله که چیز خاصی نیست واسه بعضی خانوما پیش میاد درضمن واسه وزنتم نگران نباش.اینجوری که من خوندم تو 3 ماه اول که اصلا وزنت اضاف نمیشه الانم که ماه چهارمی ان شاء الله کم کم تپل میشی نگران نباش.توکلت بخدا
بــــــــــــاران
پاسخ
ممنون فریبا جون توکل به خدا
مهسا خانوم
25 خرداد 93 14:25
سلاااااااام.خوبین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هر دو وب اپممممممم. پست قشنگی بود
بــــــــــــاران
پاسخ
عزیزم اصلا پست رو خوندی؟عفونت کجاش قشنگه
غزاله
25 خرداد 93 15:58
ایشالا که چیز خاصی نیست و بهتر میشی.فقط مراقب باش.عزیزم شما جز لینکامی.
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام عزیزم اتفاقا تعجب میکنم امروز میخواستم بهت سربزنم لینکتو پیدا نکردم انگار یادم رفته دوست گلمو لینک کنم ببخشیدالان میری تو لینکام
فریبا
25 خرداد 93 16:54
باران جونم ناراحت نباش انشالاههههههههههههههههههههه که با خوردن مایعات و آنتی بیوتیک مشکل حل میشههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه دوستون دارم خاله فریبا و فندوقمممممممممممم
بــــــــــــاران
پاسخ
من فدای تو واون فندقت مرسی انشااللهههههههههههههه
راضیه
25 خرداد 93 20:02
سلام ایشالله هرچی زودتر این دوران سپری بشه و مشکلی نداشته باشی و نگرانیات هم تموم بشه و برا جنسیتش هم سریعتر بری و بهت بگن چیه ما هم خوشحال بشیم
بــــــــــــاران
پاسخ
ممنون گلم
الــنـــازجوون
25 خرداد 93 22:06
سلام باران جونم عزیزم ایشالا که خیلی زود اون مشکلم حل میشه بالاخره بارداریه و هزارتا مشکل اما ایشالا اخریش باشه عزیزدلم....خدا نی نی نازت رو صحیح و سالم برسونه بهت
بــــــــــــاران
پاسخ
فدای توگلم مرسی الهی تو این مشکلارو نداشته باشی و زودم مامان بشی
مهسا خانوم
26 خرداد 93 0:50
سلام.بعله پست رو کامل خوندم.من که نگفتم عفونت قشنگه !! منظورم طرز بیان کردنتونه .اون قشنگه.وگرنه عفونت که قشنگ نیست! اخه خیلی ساده وکامل اون چیزی رو که میخواین مینویسین ولی من هر کاری میکنم اون چیزی که میخوام رو قشنگ وطبیعی بنویسم نمیشه! شیوه ی بیان خوبی دارین.ایشالله همیشه اینجوری بنویسین تا قشنگ باشه خاله جون دوووووووووووووووووووووووست دارمممممممممم فراوون بوووووووووووووووس
مامان
26 خرداد 93 8:11
در طول روز، زیاد مایعات بنوشید. از مصرف نوشیدنی های شیرین و آب میوه های شیرین شده پرهیز کنید. میزان توصیه شده 6 تا 8 لیوان آب تصفیه شده در روز است. حداقل 30 دقیقه فعالیت بدنی به مدت 5 روز در هفته داشته باشید.
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام مرسی آب رو که میخورم تصفیه شدشم میخورمولی فعالیت بدنی چطوری داشته باشم من همش پشت میزم
مامان نی نی
26 خرداد 93 9:57
سلام گلم واسه عفونت اداری چیزی نمیدونم ولی ایشاله که چیز خاصی نیست واسه ورنتم نگران نباش چون منم اصلا وزن اضافه نکردم گلم با اینکه ماه چهارمم تموم شده منم دقیقا چند روزیه بهتر شدمو دیگه عق نمیزنم ولی بازم از بعضی غذاها بدم میاد نگران نباش ایشاله مشکل خاصی نیست
بــــــــــــاران
پاسخ
ممنون عزیزم خداروشکربهتری
مامان
26 خرداد 93 10:12
خوب هر یک ساعت یکبار پاشو کمی را برو و دوبار بشین صبح کمی زودتر پاشو و کمی قبال از رسیدن به شرکت دیگه با ماشین نرو و پیاده روی کن در کل توی گوگل سرچ بزن و کلی اطلاعات کسب کن در آخر هم توکلت به خدا باشه که هم خودت زود خوب بشی هم نی نی گل شما به سلامتی به دنیا بیاد عزیزم مراقب خودت باش
بــــــــــــاران
پاسخ
عزیزم بخاطر لخته نشدن خون واینکه نی نی انشاالله جاش خوب باشه هر20 دقیقه از جام بلند میشم ولی راجبه پیاده روی هر عصر10 دقیقه مسیر خونه رو با مکافات کمردرد طی میکنم
فاطمه
26 خرداد 93 12:29
سلام عزیز اصلا نگران وزنت نباش به موقع وزن گیریشو شروع میکنه من تو 4 ماه اول 4 کیلو کم کردم! و صد البته هزار جور دلواپسی اما الان که تو ماه شش هستم همش جبران شده در مورد عفونت هم میدونم زغال اخته تازه خیلی خوبه حتی یه قرص برا عفونت مجاری ادراری وتناسلی هم از زغال اخته ساخته شده
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام ممنون عزیز دلم بله منم شنیدم زغال اخته خیلی خوبه ولی فعلا که من ندیدم ونمیدونم کی درمیاد
مامان النازي
26 خرداد 93 15:50
سلام باران جان خوبي خانم بد به دلت راه نده چيزي نيست به زودي ايشالاه رفع ميشه جاي ني ني امن امنه خيالت راحت
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام ممنون گلم پناه به خدا انشاالله انشاالله
فاطمه ع
26 خرداد 93 21:30
دعا گو هستیم گلم انشاا.. که خطری نیست
بــــــــــــاران
پاسخ
محتاجم ممنون گلم
َشقایق افشار
27 خرداد 93 8:38
منم همش اش میخوام...
بــــــــــــاران
پاسخ
عزززززززززززززززززززززززیزم مامان شدنت مبارک نوش جون میتونی درست کن وبخور
معصومه
27 خرداد 93 21:50
عزیزم من با اینهمه نوشیدن مایعات و دفع فراوون ادرار و تعویض لباس زیر و نپوشیدنش بعضی و=مواقع سه بار تا حالا دچار عفونت شدم و اونم عددش یک یا دو تا زیاد بوده داشته شروع میشده کنترل شده با دارو نگران نباش شکر کن که فهمیدی و درمون میکنی و برای جوجت مشکل پیش نمیاد عزیزم توکل کن
بــــــــــــاران
پاسخ
ممنون معصومه جون لطف کردی تجربتو برام گذاشتی منم فک کنم از شستشوی زیاد واژینال اینطور شستم انگار هرچی بیشتر رعایت کنی بدتره چون شنیدم زایمان زودرس میاره ترسیدم واینکه نکنه به کلیه هام آسیب بزنه/نی نی رو که به خدام سپردم/انشاالله که برای شماهم مشکلی پیش نیاد/پناه برخدا
niloofar
29 خرداد 93 14:11
باران جون عفونت ادراری توی بارداری یه امر خیلی شایعه. فقط باید حواست باشه که زود برطرفش کنی تا خدای نکرده باعث زایمان زودرس نشه. تا میتونی حجم مایعاتی که میخوری و زیاد کن و خیلی تند تند برو دستشویی. ابدا ادرارت و نگه ندار. سعی کن تا وقتی توی خونه ای لباس زیر نپوشی. موقع نزدیکی هم احتیاطهای لازم و انجام بدی. ببخشید که دیر بهت سر زدم. چند روزی نبودم به اینترنت دسترسی نداشتم. ایشالا زودی بهتر میشی. آنتی بیوتیکهاتو هم سر ساعت بخور عزیزم
بــــــــــــاران
پاسخ
فدات شم با اینکه تمام اینارو میدونستم ولی میخواستم توهم راهنماییم کنی مرسی عزیزدلم چشم
niloofar
29 خرداد 93 14:12
راستی من تو ماه چهارم نزدیک به 4 کیلو وزن کم کرده بودم. اینا طبیعیه. انشااله به زودی میری سونوی آنومالی و می بینی که فسقلیت حالش خوبه خیالت راحت میشه
بــــــــــــاران
پاسخ
انشااله مرسی عزیزم