امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

این چیه تو دلمه

1393/3/31 15:35
757 بازدید
اشتراک گذاری

این چیه تو دلمـــــــــــــــــــــــــه؟

خدای من این وروجک چیه از ظهر غلغلکم میده پشتک وبالا میزنه

این چیه دل میبره رسوای دنیام میکنه

این دله منه خدایا

توش چیه یه عشقه یه جونه یه هستی یه دنیا سرمستی

از ظهر توی دلم بدجوری نه خوب جوری تلو تلو میخوره
 

این چیه خدای من؟

نفس مامان این منم؟ این حسه منه؟ این تو بیداریه ؟قربونت برم ماهی کوچولوی من

تو عاشقترم کردی که امروز زندگی مامان چقدر واسه امروز لحظه شماری

میکردم از ظهر که یه نوشیدنی موزی دنت و یه کلوچه ی لاهیجان خوردم تکونات شروع شد

انگار دارم خواب میبنم هنوز داری میچرخی اولش اعطنا نکردم ولی دیدم نه واقعا تویی

کلی صلوات دادم ونوازشت کردم.

نوشتم چی خوردم تا بدونی با چه خوراکی ای خودتو لووووووووووووو دادی فدای تو بشم

برای خیلیا دعا کردم برای خیلیا که این حسو بچشن که توصیفش تو حرف نیست

فقط باید خودت حسش کنی خودت و خداروهزاران مرتبه شکر این گنه کار سراپا تقصیر

فهمید تکون خوردن یه زندگی دیگه تو وجودت چه حسی داره خدایا شکرت بی نهایت

شکرت خدایاااااااااااااااااااااااااااا

پسندها (10)

نظرات (20)

ابجی سجا
31 خرداد 93 16:35
وقتی عبارت " خدا را به یاد داشته باش " را می خوانم در ذهنم و در قلبم گزینه " همیشه " را برایش تیک می کنم . . .
بــــــــــــاران
پاسخ
ممنون از حضورتون
فریبا
31 خرداد 93 16:35
نی نی تو دلتهههههههههههههههههههههههههه دیگه بالانننننننننننننننننننننن مبارکه دوستمممممممممممممممممممممممممممم قربونش برم مننننننننننننننننننننن
بــــــــــــاران
پاسخ
آلههههههههههههه انشاالله تو هم به زودی حسش کنی/منم فداتتتتتتتتتتتت
الــنـــازجوون
31 خرداد 93 17:29
مبـــــــــــــــــــــــــارکه خداروشکربرای تکونای نی نی جووووووووووووووووون...باران جونم برا منم دعاکن میبوسمت
بــــــــــــاران
پاسخ
النازم من دقه به دقه دعات میکنم و بی نهایت به مادر شدنت تو این روزا امیدوارم
فاطمه ع
31 خرداد 93 19:07
ووووووووووووااااااااااااااااییییییییییییی خدا جون... خداروشکر که نی نی سلامته قرررررررررررربونت بشم که به یادم بودی عزیز خدا نی نی رو برات حفظ کنه انشاا.. دلم میخاد زودتر ببینم نی نی دختره یاپسر خخخخ
بــــــــــــاران
پاسخ
مامانش حدس میزنه پسله ولی باید صبرکنم تا هفته دیگه
مامان النازي
31 خرداد 93 23:11
عزيزم ايشالاه خوشحاليات هميشه ادامه دار باشه
غزاله
1 تیر 93 0:40
عزیزم تمام این شیرینیها گوارای وجود.لمس وجودش مبارکتون باشه.
بــــــــــــاران
پاسخ
الهی بچشی غزل جونم توهم این دقایقو خیلی زووووووووووووووووود
یه رهگذر = مژگان
1 تیر 93 10:17
مباااااااارکه!!! خیلی خیلی بهت تبریک میگم عزیزم. ان شا ءالله همه ی کسانی که آرزوی این حس رو دارن هر چه زودتر این حس شیرین و بچشن! همیشه لبت خندان باشه!
بــــــــــــاران
پاسخ
فدای تو دوست عزیزرهگذرم
َشقایق افشار
1 تیر 93 10:56
ای جونم.منم دیشب بچه مو حس کردم نمیدونم چرا اینقدر زود اما عالی بود.
بــــــــــــاران
پاسخ
عزیزم شما تازه متوجه بارداریت شدی نه ؟گمان نمیکنم تکون فسقلیت باشه چون هنوز اندازه نخوده انشاالله اواخر ماه چهارم حسش میکنی گلم چه جالب منم اگر پسر باشه نذر کردم بزارم امیر عباس
مامانی
1 تیر 93 10:58
سلام عزیزم.بابت قرائت قرآن هیچ اشکالی نداره روز جمعه بخونش ان شاء الله حاجت رواشی و التماس دعا یا علی
راضیه
1 تیر 93 12:37
سلام باران جان حالت چطور خوبی دیگه؟ من ی طوریا حدس میزنم وروجکت پسر باشه ولی هر چی باشه خداروشکر ایشالله که سالم باشه
بــــــــــــاران
پاسخ
ممنون راضیه جون خودمم همین حدسو میزنممرسیییییییییی گلم آره بخدا فقط سالم باشه
مــــامــــانی بـــــاذوق
1 تیر 93 12:58
مبارررررررررررررررررررررررررررررررررررکه عزیزم برای منم دعا کن این تکون خوردنا رو احساس کنم و کلی خوشحال شم از وجود نازنینش
بــــــــــــاران
پاسخ
عززززززززززززیزم انشاالله انشاالله
فهیمه(مدیر وب کوک ونمد)
2 تیر 93 10:36
سلام چ حس قشنگی ب وبلاگ منم بیاید تاببینید واسه نی نی تون چیا دارم خوشحال میشم
مامان راضیه
3 تیر 93 2:12
ای جونم خدارو شکر و ماشالا
بــــــــــــاران
پاسخ
ماشااله به جونت مرسییییییییییی خاله جون کلی دعات میکنم
یه رهگذر = مژگان
4 تیر 93 10:30
سلام عزیزم. حالت خوبه؟ دلبرکت در چه حاله؟ معلوم نشد کوچولوی گلت دخمل باباییه با پسمل مامانی؟ هر چی هست سالم باشه و صالح ان شاءالله
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام عزیزم فردا میرم سونو برام دعاکن مرسی بهم سرمیزنی
یه رهگذر = مژگان
4 تیر 93 11:35
ان شاءالله به سلامتی. من هر روز میام اینجا. خیلی دلم میخواد هر وقت وبت رو باز میکنم مطلب جدید گذاشته باشی! کلا معتاد شدیم رفت!!! ان شاءالله فردا تو آپ جدید گل و شیرینی یادت نره! شاد باشی عزیزم
بــــــــــــاران
پاسخ
عززززززززززیزم تو به من لطف داری فردا غروب میرم انشااله سونو وشنبه انشاالله آپ فدات گلم
فاطمه
4 تیر 93 12:20
سلام یه سایت دیدم که بنظرم جالب اومد گفتم بهت معرفی کنم شاید به دردتون بخوره http://www.madarclub.com/fa/apply/fmmdgsh
بــــــــــــاران
پاسخ
ممنون گلم
مهسا خانوم
4 تیر 93 22:05
شکر خدا.بوس