امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

مـــــــــــــــــاه من امیرعبــــــــــــــــــــــــــاسم

1393/5/22 11:38
616 بازدید
اشتراک گذاری

ماه در میاد كه چی بشه
می خواد عزیز كی بشه
ماه درمیاد چی كار كنه
باز آسمونو تار كنه

 

 


نمی دونه تو هستی
به جای اون نشستی
نمی دونه تو ماهی
تو كه رفیق راهی

 

 

 

عجب حكایتی شده
فكر تو عادتی شده
كه از سرم نمی ره ، كه از سرم نمی ره
عجب روایتی شده ،عشقت عبادتی شده

خدا ازم نگیره خدا ازم نگیره

 


ماه درمیاد كه چی بشه
می خواد عزیز كی بشه
ماه درمیاد چی كار كنه
باز آسمونو تار كنه

 


نمی دونه تو هستی
به جای اون نشستی
نمی دونه تو ماهی
تو كه رفیق راهی

 


یه ماه می خواستم كه دارم
ای ماه شام تارم
تویی رفیق راه من
ای غنچه بهارم

 


ماه درمیاد كه چی بشه
می خواد عزیز كی بشه
ماه درمیاد چی كار كنه
باز آسمونو تار كنه

 


نمی دونه تو هستی
به جای اون نشستی
نمی دونه تو ماهی
تو كه رفیق راهی ....

پسندها (7)

نظرات (5)

ابجی سجا
22 مرداد 93 11:55
قانون جاذبه را سیب کشف کرد وقتی آدم برای حوایش بهشت را هم فروخت !
بــــــــــــاران
پاسخ
ببخشید اونوقت این چه ربطی داشت به من وامیرعباسم
یه رهگذر = مژگان
22 مرداد 93 12:44
ای جااان چه با نمک بود. خدا نگهدار ماهت باشه
فریبا
23 مرداد 93 15:29
چه شعر قشنگی از خودت در وکردی آفرین خوشمان آمد
بــــــــــــاران
پاسخ
این از خودم نبود این یه ترانست اونورآبیههههههههههه خخخخخخخخخخ
مامان آینده
24 مرداد 93 10:01
خیلی قشنگ بوددددددددددددد خوش به حال امیرعباس با این مامان با ذوقش
بــــــــــــاران
پاسخ
اختیارداری گلم انشااله به زودی نوشته های مثل همیشه قشنگ خودت راجب نی نیت آمیییییییییییین
مهسا خانوم
26 مرداد 93 12:32
چه شعر قشنگییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بوووووووووووووووووود