امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

ورود به ماه هفتـــــــــــم عاشقی

1393/6/3 16:54
987 بازدید
اشتراک گذاری

دلت را هجی میکند م الف دال ر  وتوپروانه وار درآغوش میکشی شکم برآمده ات را وپوستی

که کش می آید و میخاراندت/

امیرعباسم هدیه ی قشنگ آسمانیم به ماه هفت رسیدیم من وتو بیشتر راهو باهم اومدیم

دلخورکه شدم توهم دلخوروگوشه نشین شدی و با سفت شدنت میدیدم چقدرکنارمی

شاد که بودم میرقصیدی تو موجی از آب و بامن توهم میخندیدی

با معرفت مامان رویای بارونی من فصل بارش داره نزدیک میشه قدمهای توهم دارن به من

ودامنم نزدیک میشن وتو میخوای مثل خودم پاییزی بشی پر از بارون پر از شعر پر از ترانه

فدای قلب کوچولوت که تسلای دلمه خدارو شکر که تا اینجاشو به هر مشقتی اومدیم

وفادارمامان مرد کوچولوی مامان هنوز باید سفت دلمو بچسبی و ولش نکنی تا محرم بیاد

وباهم بریم خونه ی مادرجون بعد که دختر خاله به دنیا اومد دوهفته دیگش میشه نوبت ما

اونجا تنها نیستیم همه میان کنارمون ومواظبمونن فقط بدیش به اینه که بابایی نمیتونه زیاد

پیشمون بمونه/ولی تا حالمون خوب شد برمیگردیم خونه خودمون گلکم/

برای خونه موندمون تا قبل رفتن به همدان کلی برنامه دارم میخوام برات سیسمونی بگیرم

میخوام قرآن ختم کنم میخوام کتاب شاهزاده کوچولورو بخونم /میخوام شعر بخونم برات/

به وزنت برسم وکوپولوت کنم/

خلاصه خستگی این مدتو که باهام می اومدی سرکارو از مهر ازتنت دربیارم وبشیم مادرپسری

همش درگوشی باهم حرف بزنیم وکتابهایی که دوست داریمو باهم بخونیم.

دلبرکم مردبارونی من بازم واسه همه مامان منتظرا دوتایی دعامیکنیم.

بازم التماس دعا ازهمه...

پسندها (9)

نظرات (9)

مامان
5 شهریور 93 12:46
ای جوووووووووووووووووووووونم.الهی همیشه همینجوری با پسرت دلبری کنی چقد خوبه که حسش میکنی تو دلت.منم خیلی دوس دارم زودی بیاد اون روزی که تو دلم بالا پاییین میپره و دلبری میکنه الهی قسمت همه آرزومندا بشه امیرعباس بامعرفت هوای مامانی رو داشته باش و براش دائم دلبری کن که خیلی منتظرت بوداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا خدا بهت ببخشش بارانم
بــــــــــــاران
پاسخ
فدات شم عزیزم آره حس قشنگیه انشااله به زودی طعمشو میچشی ودنیات رنگینکمونیترمیشه الهی آمین انشااله نسیب و قسمت همه بشه فدات خاله جونی
مهسا خانوم
5 شهریور 93 21:47
واییییییییییی.خاله جون من خیلی دوس دارم این زمان زودی بگذره وعکس هاشو ببینمممممممممممممممممممممم عاشقتونممممممممممممممممممممممممممممم بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس راستی خاله مگه نگفتی که دیگه اپ نمیکنی؟ خوشحالم که اپ کردیییییییییییییی
بــــــــــــاران
پاسخ
فدات من نگفتم دیگه آپ نمیکنم گفتم فرصت خداحافظی شاید نداشته باشم/تاپایان شهریور هستم خانمی
َشقایق افشار
6 شهریور 93 14:50
ناز خاله خدانگهدارت باشه
مهسا خانوم
7 شهریور 93 20:07
سلام خاله.روزم وروزت مبارررررررررررررررررررررررک
بــــــــــــاران
پاسخ
عززززیزم روز خودت مبارک از ما که گذشت
یه رهگذر = مژگان
8 شهریور 93 8:47
سلام. خوشحالم که بازم اومدی و پست جدید گذاشتی. همیشه شاد باشید و سلامت
زهرا
8 شهریور 93 9:41
الهيييييييييييييييي. ايشالا همه بهترين هاي دنيا مال شما مادرو پسر گل باشه عزييييييييييييييييييييزم. براي من دوتايي دعا كنين لطفا. ميبوسمتون يه عالمه
بــــــــــــاران
پاسخ
فداااااااااات حتما عزیزدلم حتما
نفیسه
8 شهریور 93 23:43
ای وای چه زود گذشت هرچی الان روزهارو میشماری بجاش وقتی دنیا بیاد نمیدونی امروز چند شنبست فقط تند وتند میگذره و میگذره پس خوب استراحت کن و خودت رو آماده کن چون چیزی نمونده دیگه ه ه
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام نفیسه جون درسته مرسییییییییی گلم الهی روزهای مادریت به خوشی بگذره
فاطمه ع
9 شهریور 93 10:30
خدارو شکر که تا اینجا همه چی خوب بوده و ان شاا.. هم تا آخرش خوبه گلم مثل همیشه خیلی زیبا بود متن نوشتنت گلم التماس دعا
بــــــــــــاران
پاسخ
مرسیییییییییییی الهی برای شماهم همینطور باشه