امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

9شهریور

1393/6/9 10:32
1,102 بازدید
اشتراک گذاری

54490874598458762470

 

غصه هایت که ریخت، تو هم همه را فراموش کن
دلت را بتکان
اشتباهایت وقتی افتاد روی زمین
بگذار همانجا بماند
فقط از لا به لای اشتباه هایت، یک تجربه را بیرون بکش
قاب کن و بزن به دیوار دلت …

نهم شهریور 85 یادآور یه سکوت ارزشمنده سکوت من درقبال پیشنهاد یک آقا

آقای که حالا داره روزهای پدریشوسرمیکنه وتمام وجودش شده من وبچش

هیچی واسه خودش نمیخواد ودائم در پی من و امیرعباس میچرخه

نهم شهریور تاریخی که هیچوقت یادم نمیره شرم صورتی که روبه زمین

حرف میزد ومن سکوت...یه سکوت پر از رضایت که حالا افزونترم شده

وشکرخدا که حاصل عشقمون داره نفس به نفسمون میاد.

دوستتون دارم دومردی که عاشقی رو یادم دادید.

دوستتون دارم هادی عزیز وامیرعباسم.

 

پسندها (12)

نظرات (16)

یه رهگذر = مژگان
9 شهریور 93 10:55
ای جااااااان من هم از این تاریخ های قشنگ و به یاد موندنی دارم. 9 بهمن 91 حوالی ساعت 9 صبح برای اولین بار همسرم رو تو محل کارم دیدم. البته من نمیدونستم ایشون قراره همسرم بشه. ولی ایشون میدونست!!! 23 بهمن برای اولین بار به طور رسمی با پدر و مادر عزیزش اومدن خونه مون خواستگاری. 30 اردیبهشت 92 هم قشنگ ترین و به یادموندنی ترین روز عمرم شد و با احسان عزیزم عهد و پیمان جاودانه مون رو بستیم. ان شاالله روز 15 شهریور 93 هم قراره با عشق جاودانه م بریم به آشیانه پر از مهر و محبت مون. مرسی باران عزیز. با این پستی که گذاشتی منو بردی تو حال و روز اون روزهای خوب و قشنگ. ان شاالله روز به روز این تاریخ های قشنگ تو دفتر ذهنت بیشتر بشه.
بــــــــــــاران
پاسخ
مژگان عزیزم بازهم به شما وآقا احسان تبریک میگم عروس خانم الهی زندگیت زبون زد همه بشه/این تاریخ من تاریخی هست که خود هادی ازم خواستگاری کرد وهنوز هیچکس خبردارنبودآره روزهای عاشقی از یاد کسی نمیره عشق شماهم همیشه جاویدان
مامان
9 شهریور 93 11:29
همیشه کنار هم خوش و خرم باشین ان شائ الله
مامان
9 شهریور 93 11:30
سلام بارانم.خوبی خانومی از فریبا خبر داری؟؟؟؟؟؟؟دیروقتیه آپ نکرده نگرانش شدم
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام آره خیالت راحت حالش خوبه اما این قدیمیا راست گفتن مادری که دختر رو بارداره تنبله/خانم تنبلن ونیومدن آپ کنن ولی با وایبرباهم در ارتباطیم خیالت راحت عزیزم
مامان پارسا وحلما جونی
9 شهریور 93 11:52
عشقتون مستدام
بــــــــــــاران
پاسخ
فدات عزیزدلممممممممممم
مامان پریسا و بابا مهرداد
9 شهریور 93 11:54
ای جاااااااااااان عزیزم .. الهی نی نی خوبت به زودی بیاد پیشت و دلتو شاد کنه عزیزم .. چه اسم قشنگی براش انتخاب کردی انشاله حضرت عباس همیشه نگه دارش باشه گلم
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام خوش اومدی به وبم ممنونم از دعای قشنگت الهی زندگی قشنگت پایدارباشه
مهسا خانوم
9 شهریور 93 12:34
دوستون دارمممممممممممممممممممممممممم
بــــــــــــاران
پاسخ
ماهم دوستت دالیممممممممممم
مامان
9 شهریور 93 12:58
خوب خداروشکر خیالم راحت شد مرسی بارانم
niloofar
10 شهریور 93 19:13
دلم پروونه ای شد. همیشه همینطور خوش و خرم و عاشق باشید
بــــــــــــاران
پاسخ
فدای دلت نیلو جونم همچنین
فاطمه ع
11 شهریور 93 11:09
سلام باران جون ممنون که سرزدی خربزه رو خیلی خوب گفتیهمسری همش نگرانه تا من یه مشکل جدید میگم میگه همه اینطوری ان؟؟ مگه حاملگی این چیزارم داره؟؟سریع سرچ میکنه تا مطمن بشیم و یکم آرومتر ان شاا.. امیر عباس میاد به سلامتی و روی ماهشومیبینیم
بــــــــــــاران
پاسخ
ای جان به همسریتم تبریک میگم گواراتون این روزای قشنگتون
مهسا خانوم
11 شهریور 93 11:57
مرسی اومدییییییییییییییییییییین بوس بوس
مامان و بابایی
11 شهریور 93 13:43
مبارکه عزیزم
َشقایق افشار
11 شهریور 93 14:57
عشقتون جاودانه باد.یاد روز آشنایی خودمون افتادم.روز قشنگی بود
راضیه
12 شهریور 93 10:34
سلام باران جان عشقتون جاودانه و درکنار آقا هادی و امیر عباس جون به خوبی و خوشی ودر آرامش کامل زندگی کنید
مهسا خانوم
12 شهریور 93 15:39
سلام.یک اپ مهم مهم مهم مهم مهم مهم مهم مهم کردم لطفا حتما حتما حتما حتماحتما تشزیف بیارین.یک نگا کوچولو کافیه تا بفهمین چیشده
الــنـــازجوون
14 شهریور 93 16:32
تبـــــــــــــــــریک باران جونم الهی همیشه شاد و خوشبخت باشی کنار هادی و امیر عباس عزیزت میبوسمت خواهری
فریبا
14 شهریور 93 17:27
الهی تا ابد تا همیشه کنار عشقی که شهریوری خواستگاری کرده خوش باشی و لذت ببری دوست با احساسامممممممممممممممممممممممممممممممممم امیرتم ببوس خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ اگه میتونیییییییییییییییییییییییییییی