امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

میلاد سلطان مهربونیا

1393/6/15 10:25
941 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یه سلام مخصوص به سرورم به باب الحوایجم به آقای مهربونیا

امشب میلاد سرورمونه اونکه دلش به دل هممون بنده

و دلش نمیاد دست خالی ردمون کنه

چشماشو رو تلخیامون میبنده و کافیه دستاتو ببری طرفش

نهههههههههههههه نبردی هم خودش اونقدر رئوفه که بی اینکه

بفهمی میاد ودستشو میکشه روی سرت

شنیده بودم از باب الجواد که بری پابوسش فقط کافیه

نیت دلتو بگی ...

نیت من امیــــــــــرعباسم بود...

آقانوکربی چشم وروتم

آقا شرمنده این همه نگاهتم

امیرعباسم غلام ضریحته

آقاجونم تولدت مبــــــــــــــــــــــــارک

من وامیرعباس تو هفته 28 هستیم و عجیب که من امسال شدید

منتظر فصل سرما نشستم باباییش میگه پس کی تموم میشه تاببینم

پسرمو...کلی هوامونو داره

پسرم روز پنجشنه صبح رفتیم مطب صداقلبتو شنیدم ودوباره جون گرفتم وزنم شده بود73 هوراااااااا نسبت به ماه پیش 5کیلو اضافه کردیم.تازه بابایی میگه کمه باید ماهیچه بخرم پسرمو کوپول کنم.بعدش غروب من وبابایی رفتیم سونوکه وزن شماروهم بدونیم

ماشااله قربونت برم شده بودی 1 کیلو و4 گرم الهی قربونت برم...

شب جمعه هم مهمون داشتیم وکلی خوش گذشت

کاش زودی این شهریور تموم بشه تا بیشتر بهت برسم مامانی

ویه سفر بریم همدان البته اینبار با بابایی گفت که دیگه تنهامون نمیزاره

وبیشتر از همیشه مراقبمونه و این یه دلگرمی بزرگ واسه ماست.

فدات شم مامانی باهم دعامیکنیم آقای مهربونیا حاجت دل همه رو امشب بده

الهی ببینم روزی رو که رو فرشهای صحن انقلاب راه میری وشیطونی میکنی

 

 

 

پسندها (7)

نظرات (11)

...
15 شهریور 93 12:14
سلام گذری با وبلاگت آشنا شدم از امام رضا حاجت گرفتی برای دل منم برای حاجتم دعا کن مخصوصا الان که تو دلت یه نی نی ناز داری بخواه که تا آخراین ماه حاجتمو بگیرم من نه بابام حاجتشو بگیره ممنونم ایشالله امیر عباس صحیح بغل کنی
بــــــــــــاران
پاسخ
چشم من نوکر آقا ومریداشم خودتم بخواه به خودش قسم دست رد به سینت نمیزنه الهی حاجت روا شی ممنون از حضورت ودعات
مامان
15 شهریور 93 15:46
سلام عزیزم ایشالا پسر گلتو صحیح و سالم بغل کنی اگه دوست داشتی به ماهم سر بزن
بــــــــــــاران
پاسخ
فدات الهی شما هم به حاجت دلت برسی
مامان
16 شهریور 93 10:17
تبریک میگم میلاد آقارو الهی همیشه زیر سایه آقا باشین و خوش و سلامت باب الجوادش حرف نداره.یه بار امتحان کردم و در عین ناباوری حاجت گرفتم شما که تله پاتیت با اقا قوی تره واسه ما هم دعا کن بارانم منم منتظر فصل سرمام بیش از سالهای گذشته الهی هرکی منتظره خدا خودش به انتظارش برسونش آمین
بــــــــــــاران
پاسخ
عززززززززززززیزم اختیار داری /بابت دعاهای قشنگت مرسی/انشااله بیاد روزی که صحیح وسلامت نازدونتو بغل کنی عزززززززیزم
مهسا خانوم
16 شهریور 93 12:36
سلام.ایشالله صحیح وسالم امیر عباس مون میاد . خیلی دومست دالمممممممممممممممم راستی درمورد اون اپی که کردم خوندینش؟
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام مرسی گلم شرمنده وقت نکردم الان میام
مامان پارساوحلماجونی
16 شهریور 93 13:48
سلام مامانی و نی نی توراهیش عیدتون مبارک عزیزانم ایشالله سال دیگه همین موقع امیرعباس بغلت تو صحن انقلاب ببینمتون
بــــــــــــاران
پاسخ
وااااااااااااااای فاطمه جون مرسی برای دعای قشنگت انشاالههه راستی بهت اس دادم گوشیت خاموش بود
مامان سبز
17 شهریور 93 13:19
سلام دوست عزیزم من مامان مهربون هستم و وبلاگ من بدلایلی پاک شد و دوباره این وبلاگ را ساختم آدرس قبی من را پاک و این آدر را جایگزین کنید . مامان مهربون
فریبا
18 شهریور 93 16:03
الــنـــازجوون
20 شهریور 93 15:57
انشالله باران جان خدا انشالله جمع سه نفری و خوشبختتون رو بهتون ببخشه و همیشه شادو خندون باشی
بــــــــــــاران
پاسخ
فدات النازی الهی به زودی جمع سه نفره ی شما رو هم میبینیم گلم
مامان مهرسا
20 شهریور 93 19:40
سلام .ان شالله امیر عباستو صحیح و سالم بغل کنی.و صحیح تربیتش کنی و حتما همین طوری میشه. آمین
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام مامان مهرسای ناز مرسی به من و امیرعباسم سرزدید وممنون از لطفتون و دعای قشنگتون
آقايون و خانوماي شيك پوش
21 شهریور 93 13:14
فروشگاه اينترنتي مارال ، عرضه كننده انواع شال و كلاه و عروسك و ست آتليه و ..... بافتني ارزان و شيك و مدرن . از فروشگاه اينترنتي مارال ديدن نماييد و به دوستانتان معرفي كنيد: http://redheart.hamvar.ir
یه رهگذر = مژگان
22 شهریور 93 7:39
سلاااااام باران عزیز. حالتون خوبه؟ میلاد آقا و ولی نعمتمون امام هشتم (ع) رو به شما تبریک میگم. ان شاالله همه حاجت دارها حاجتهاشون برآورده به خیر بشه. برای شما هم همینطور. آمین. راستی عروسی خیلی خوش گذشت جای شما خالی
بــــــــــــاران
پاسخ
ممنون مبارکهههههههههه عروس خانم الهی زندگی قشنگی پیش روت باشه گلم