امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

راهنماییم کنید...

1393/6/25 9:46
938 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای همیشه همراهم مدتیه دارم به نوع زایمانم فکر میکنم دکترم میگه از بارداریت لذت ببر وبهش

فکر نکن اما درکم کنید که نمیشه بهش فکر نکرد از طرفی ذوق به بغل کشیدن یه فرشته که مال خودته

و مدتهاست تو حسرتش بودی و از طرفی ترس از زایمان...

دیگه قرار شد که تهران زایمان کنم و همدان نرم و اینجوری به مامانم زحمت بدم که بیاد پیشم

و همینطور بررسی کردیم که طبیعی زایمان کنم که هم برای بچه خوب باشه هم خودم زودتر سرپا بشم

اما... مشکل اینجاست که دو دلم از طبیعی میترسم از بخیه خوردن از داد وبیداداش از خیلی

چیزایی که بدون بیهوشی حسش میکنی...

قرار هم شده که بیمارستان میلاد برم بیمارستانی که تعریفشو شنیدم اما تابه حال خودم نرفتم

دوستان تهرانی راهنماییم کنید...یکی از زایمان طبیعی میناله یکی از سه زارین

درسته که ارگانیسم بدن هرکی با دیگری فرق داره اما تجربه ها بیشتر کمکم میکنن تا مطالعه

راجب زایمان...الهی بمیرم مامانی خودم چقدر اذیت شده سر بچه هاش و ما چقدر ترسوییم

از بچگی از بخیه ترس داشتم و تصور اینکه این ناحیه از بدنم بخیه بخوره ترسمو بیشتر میکنه

خدا به همه کمک کنه به منم طاقت بده به روش طبیعی و اصل خودش زایمان کنم

اما تجربه هاتونو برام بگید ممنون میشم.

من اگر تو غربت نبودم حتما سه زارینو انتخاب میکردم چون مراقبام زیاد بودن

اما برای زود سرپا شدن و اذیت نشدن مامانیم و زود اومدن شیر و سلامتی امیر عباسم

طبیعی رو انتخاب کردم همه ی دنیا بهم بگن نترس فایده نداره چون من میترسم

فقط دعام کنید واز تجربه هاتون برام بگید وبرای امیرعباسمم دعاکنید.

پسندها (6)

نظرات (10)

زهرا
25 شهریور 93 9:55
سلام باران جون. خوبي عزيزم؟ درسته من هيچ تجربه اي در اينباره ندارم اما فقط اومدم بگم كه براي سلامتيه خودتو فرشته كوچولوت حتما دعا ميكنم و بگم توكلت بخدا باشه هيچ اتفاقي بودن خواست ذات پاكش رخ نميده عزيزم نگران نباش خودش حل ميكنه به خودش بسپار و بذار به عهده دكترت ببين چي صلاح ميدونه. شما هم برا من دعا كن عزيزم
بــــــــــــاران
پاسخ
فدات عزیزم امید به خدا /چشم گلم/مشکل اینجاست دکترمم سپرده به خودم
مامان ریحان
25 شهریور 93 10:43
سلام باران جون ان شالله هر چی خیره پیش بیاد و زایمان راحتی داشته باشی، من از خانم هایی که هم تجربه سزارین داشتن هم طبیعی شنیدم که طبیعی رو ترجیح میدن هر دوتاش اذیتای خاص خودشو داره اما طبیعی برا مادر و بچه بهتره، منم از بخیه طبیعی می ترسم از دردهاش امیدوارم بهترین راه رو انتخاب کنی عزیزم
بــــــــــــاران
پاسخ
پناه به خدا و آقای مهربونیا
مهسا خانوم
25 شهریور 93 11:18
سلام خاله.والا من که در این مورد اطلاعاتم=0 خخخخ.ولی نظرو دادم که بدونین من همیشهبه وبتون سر میزنم. راستی چرا با دکترتون مشورت نکردین؟
بــــــــــــاران
پاسخ
فدات شم لطف داری تو گلم/مگه میشه مشورت نکرده باشم سپرده به خودم/چون شرایط هردو زایمانو دارم
مامان
25 شهریور 93 13:02
باران جون اگه واقعا شرایط طبیعی رو داری همینو انتخاب کن درسته درد داره اما خیلی بهتر از سزارینه من تجربه ای ندارم اما مامانم که میگه دو سه برابر درد پریودیه و البته درد پسر یکم سخت تره نگران نباش و بسپار بخدا.ان شاء الله امیرعباست بسلامتی بیاد بغلت خانومی موقع زایمانت برا منم دعا کن
بــــــــــــاران
پاسخ
توکل به خدا مرسی الهی تو هم تا آخرش بارداری خوبی داشته باشی وبهترین زایمانو کنی
مامان
25 شهریور 93 15:14
عزیزم من تجربه زایمان ندارم ولی کلی تحقیق کردم ولی به هیچ نتیجه ای نرسیدم باید خودت تصمیم بگیری عزیزم اگه از دردش میترسی الان روش های بدون درد هست مثل اپیدورال ایشالا که هرچی خیر اتفاق بیفته
بــــــــــــاران
پاسخ
بله اپیدورال هست اما وقتی دهانه رحمت تا حدودی باز شده باشه که دکترم گفت مناسب همه نیست
یه رهگذر = مژگان
25 شهریور 93 16:00
باران عزیز من هیچ تجریه ای در این مورد ندارم ولی از خیلی ها که به طور طبیعی زایمان کردن شنیدم که گفتن اگه قرار به انتخاب باشه بازم درد زایمان طبیعی رو به سزارین ترجیح میدن!!! ان شااالله من اگه خدا قسمتم کنه و لایق نام مادری بشم با دکترم مشورت میکنم اگه بگه از لحاظ فیزیکی مشکلی نیست دوست دارم پاره تنم رو به روش طبیعی به این دنیای زیبا دعوت کنم. نه به زور جراحی! ان شالله هر روشی رو انتخاب کردی به سلامتی امیرعباست بیاد بغلت.
بــــــــــــاران
پاسخ
ممنون عزیزم انشااله
مامان النازي
27 شهریور 93 8:43
بيا خصوصي باران جان
بــــــــــــاران
پاسخ
شما هم برو خصوصی
niloofar
29 شهریور 93 10:08
خصوصی داری مامان باران
بــــــــــــاران
پاسخ
خیلللللللللللللللی ممنون خودمم تشویش داشتم حالا مطمعن شدم که اونجا نرم
ستاره
9 مهر 93 21:53
من شنیدم طبیعی باعث افتادگی مثانه و وشکلات دیگه میشه بر اثر فشاری که وارد میشه و... حتی یکی از دوستای خودم طبیعی زایمان کرد و الان بعد 6 سال میگه اون جای بخیه بعضی موقع چنان درد میگیره که اشکم در میاد و میگه هنوزم اذیت میشم .............. زنداداشم سزارین بود از همون روز اول میگفت درد ندارم از روز دوم هم قشنگ راه رفت و نشست و کاراشو انجام داد و میگفت هیچ مشکلی نداره .... البته فک کنم بستگی به بدن هم داره ولی اون از لحاظ تغذیه هم خیلی در دوران بارداری به خودش رسیده بود شاید اونا هم تو بهبودیش بی تاثیر نبوده ... این ها اطلاعاتی بود که گفتم در اختیار عزیزم بزارم ... امیدوارم به سلامتی و هر چی که خدا صلاح بدونه زایمانت بی دردو راحت باشه گلم .... بوسسسسس
پروین مامانیه باران
7 آبان 93 21:15
سلام عزیزم امیدوارم خوب باشی خیلی طبیعیه که از زایمان بترسی چون تا حالا تجربش نکردی منم خیلی میترسیدم به خاطر همین سزارین رو ترجیح دادم اونم با بی هوشی الان هم خیلی راضی هستم اون موقع هم که زایمان کردم اصلا اذیت نشدم جای عملم اصلا معلوم نیست و ۶ روزه هم واقعا از جام بلند شدم دخترم رو هم از روز دوم که اومدم خونه خودم جاشو عوض می کردم امیدوارم زایمان خوبی داشته باشی و یه نی نی سالم و خوشگل مثل اسم قشنگش