امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

پشت وپناهم تو وبابایی

1393/6/26 9:49
1,044 بازدید
اشتراک گذاری

globediverse002.gif

سلام گل پسرم سلام وفادار مامان ، جان شیرینم، تنفسم الهی که جات راحت باشه و به موقعه بیای

توی بغلمون این روزا درحال جمع وجور خونه ایم وخرید بخاطر فرداشب که کلی مهمون داریم و قراره

مامان مرضیه و زن عمو وعمه بیان واسه شما سیسمونی بیارن اینم از رسوم همدانیاست که

واسه اولین بچه پسرشون چه پسر باشه چه دختر یه سیسمونی جزیی میارن مثل لباس و

اسباب بازی و لحاف تشک کوچولو و... عاشقتم که از حالا همه میگن قربون امیرعباسمون بشیم.

مامانی نوع زایمانمم سپردم دست خدا انشااله صحیح وسلامت بیای مامانی هم بتونه خوب بهت

برسه و حالا تنها فکر وذکرم رسیدگی به وزن شما ووروجکه که کوپولو بشی ایشااله.

راستی تخت وکمدت سفید وسبز مغزپسه ایه عین خودت خخخخخخخخخ

طرحشم یه زرافه گنده با دوستش میمونه که خیلی تو دل برو هست.

فعلا آماده نیست اما یه عروسک زرافه واسه درب ویترینت گرفتم که خیلی خوشمله

بایه استیکر سه بعدی زرافه و دوستاش اونم خیلی نازه...

اولش که به باباییت گفتم استیکر گرفتم بنده خدا ترسید فکر کرد طرح مرد عنکبوتی یا یه چیزی

تو این مایه ها گرفتم خخخخخخخخخ گفتم نه من واسه پسلم چیزای ناز میخرم مثل خودش

که وقتی دید خیلی خوشش اومد مبارکت باشه مامانی.baby20b.jpg

چیزی تا دوشنبه نمونده گلم و وای چقدر دیگه برام سخته سرکار اومدن پشت میز نشستن تا ساعت 5

دراز نکشیدن و یه پل هوایی که موقع برگشت مجبورم ازش بالا برم وبرام عذاب آوره خداکنه بقیه

راهم به خیر بگذره پسربامعرفت مامان پشت وپناه مامان وبابایی ...baby17.gif

فرداشب قراره مهمونامونو ببریم باغچه رستوران و سور شما رو بهشون بدیم

انشااله سور تولدت گل پسلم کاکل زری مامان نفسم مرد کوچولوی من ....بووووووووس

theend.gif

پسندها (9)

نظرات (10)

زهرا
26 شهریور 93 12:13
عزيييييييييييييييييييزمايشالا همه چي مباركش باشه با دل خوش استفاده كنه ازشون زي%
بــــــــــــاران
پاسخ
فداتتتتتتتتتتت همیشه دعاگوتم گلم
یه رهگذر = مژگان
26 شهریور 93 12:42
ای جااااان. دل آدم قنج میریه صحبت از سیسمونی و تخت و کمد و وسایل نی نی میشه. باران جان اگه برات امکان داشت عکس وسایل ناز امیرعباس نازمون رو بذار تا ما هم تو این لذت شیرین سهیم بشیم بیصبرانه منتظر دیدن روی ماه امیرعباس عزیزت هستیم
بــــــــــــاران
پاسخ
الهی قسمت خودتم میشه گلم/چشم اتاقش تکمیل شد حتما آپ میکنم
مامان
26 شهریور 93 13:03
وااااااااااااااااااایی سیسمونیمبارکت باشه آقا کوچولو عجب رسم خوبی.به خانواده شوهر بگم یاد بگیرن این مدل تخت و کمد رو من دیدم باران جون خیلیییییییییییییییی نازه مبارکش باشه و بخوشی استفاده کنه الهیییییی
بــــــــــــاران
پاسخ
آره بگوواقعا ؟مرسی خاله الهی سیسمونی ناناز پسل شماهم به زودی محیا بشه
الــنـــازجوون
26 شهریور 93 20:29
باران جووووووووووووووووووونم عزیزم خوشحالم برات خوشکل خانم مبارک امیر عباس عزیز باشه سیسمونی هاش قشنگش و خریدای مامان باباش...خیلی مواظب خودت باش این روزاهم میگذره دوست داریم دلمون خیلی تنگ میشه برات به خدا میسپارمت عزیزم
بــــــــــــاران
پاسخ
فدای مهربونیات الی جونم منم دلم تنگ میشه به اینجا بدجور عادت کرده بودم/الهی به زودی خبر بارداریت ناز خانم
مهسا خانوم
26 شهریور 93 21:30
سلام خاله. قربون امیر عباس جووووووووووووووووووون ما مشتاقیم عکس این خرید هارو برامون بزارینااااااااااااااااااااااااااا بوووووووس
بــــــــــــاران
پاسخ
خدا نکنه عسیسمممممممممم چشم حتما
راضیه
27 شهریور 93 9:15
سلام ان شالله و به سلامتی و به موقع امیرعباس عزیزمان به دنیا بیاد وعکس سیسمونی رو بذار ببینیم و با مهمونتان بهتون خوش بگذره
بــــــــــــاران
پاسخ
فدات راضیه جون چشم حتما
مامان هدیه
27 شهریور 93 23:41
سلام بر همشهری عزیزم مبارک نی نی نازتون باشه و خدا نگهدارش من همیشه وبتون می یومدم منتها به صورت خاموش وقتی متوجه شدم که همدانی هستین گفتم بهتره ایندفعه دسته خالی نرم و یه کامنتی براتون بذارمممممممممم امیدوارم زایمان خوبیداشته باشید
بــــــــــــاران
پاسخ
سلامممممممممم لطف کردی گلم
niloofar
29 شهریور 93 10:05
مبارکه باران جوننننن. ایشالا رخت عروسی شو بچینی عزیزممممم. از راه رفتن های آخرهای راه نگو که واقعا به آدم فشار میاد. مخصوصا پله. من که هفته آخر رفتم یه آرایشگاه نزدیک. موقع برگشتن دوست داشتم بشینم سرکوچه و گریه کنم. حالا چقدر راه بود؟ کلا ده دقیقه
بــــــــــــاران
پاسخ
فدات نیلو جون عزیزم الهی عروسی ارغوان جووووونی/آره واقعا
مامان نازی
5 آبان 93 12:33
سلام عزیزم ایشاله امیرعباس شما و امیر مهدی ما وهمه نی نی ها سالم بیان تو بغل مامان باباهاشون