امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

یه آپ کوچولو

1393/8/26 20:24
955 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای گلم ببخشید که نت نداشتم ونمی اومدم آپ کنم الانم اومدم با همسری کافی نت

تا هم به شما ها یه سر بزنم هم دلتنگیم رفع بشه /مرسی از همتون که با اینکه نبودم بازم به وب امیر عباسم سر میزدید /ما خوبیم داریم روزهای آخر کنارهم بودنمون رو باهم سر می کنیم ومحتاج دعای همه ی شما دوستای گلمم هستم قرار شد به لطف خدا وکمک صاحب اسم پسرم زایمانم طبیعی باشه پسرم انشااله

اول آذرجشن

دیگه بغلمونه دعا کنید پسرم صحیح وسلامت بیاد باورکنید منم هیچکدومتون رو یادم نرفته و نمیره/

اتاق پسرمو چیدیم اما امکان اینکه عکساشو بیارم وبذارم نبود وخیلی حیف شد/

خداکنه لا اقل عکسشو بتونم بهتون نشون بدم/

عاشق همتونم الهی همگیتون به مراد دلتون برسید من رو هم فراموش نکنید/

 

پسندها (14)

نظرات (20)

نامیلو
26 آبان 93 20:36
سلام وبلاگ زيبايي دارين بهتون تبريک ميگم به سايت مام سر بزنيد
مهسا خانوم
26 آبان 93 21:23
سلام خاله جون وای نمیدونی چقده دلم برات تنگولیده بود همش وبت میومدم ولی دریغ از یک اپ ان شالله صحیح وسالم میاد بغلتون
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام منو ببخش مهسا جونم انشااله در آینده جبران میکنم
یه رهگذر = مژگان
27 آبان 93 7:31
به به! سلام مامان خانوم. خیلی خوشحال شدم از آپ کوچولوت ان شاالله زایمان خوب و راحتی داشته باشی. ما بی صبرانه منتظر بازگشت سه نفره شما به اینجا هستیم ( مامان - بابا - امیرعباس کوچولو) فقط یه خواهش! البته دو تا خواهش! اول اینکه خیلی خیلی زود عکس امیرعباس عزیز رو بذار ما هم ببینیم و لذت ببریم. و دوم اینکه اگه برات امکان داشت در مورد سیکل زایمانت هم یه پست جدا بذار تا ما تازه کارها بتونیم از تجربیاتت استفاده کنیم. ممنون عزیزم. شاد باشید
بــــــــــــاران
پاسخ
سلاااااااااااااام عزیزم به روی چشم تمام اوامرت اطاعت/شما هم دعام کنید تو غربت وتنهایی زایمانم خوب باشه و امیرعباسم سلامت بیاد
مامان زهرا
27 آبان 93 7:48
سلام باران جون. خدا رو شكر كه حالتون خوبه. باشه عزيزم عكس بگير بعدا ميذاري برامون. مواظب خودتون باشين ايشالا اول آذر شايدم زودتر چون زايمان طبيعي به حرف دكتر گوش نميدهايشالا به موقع اميرعباس صحيحو سالمو تپل مپل بغلتون باشه. برا منم حتما دعا كن التماس دعا دارم. ميبوسمت عزيزم
بــــــــــــاران
پاسخ
پناه به خدا واسم بازم دعا کنید محاله من یادم بره عاشق همتونم بوووووووووووووووووووس
مامان و باباي امير
27 آبان 93 7:58
سلام خانومی بعد یه استراحت طولانی به ماسرزدین منتظرتون بودیم بی صبرانه انشالا به سلامتی زایمان کنین و پسر کوچولومون رو ببینیم راستی به نظرم واجب شد دیگه یه نت واسه خونه بگیری درسته؟بازم هرجا که هستین خوش وسلامت باشین
بــــــــــــاران
پاسخ
سلاااااااام فدات بشم آره حتما چون شدید به فضای نی نی وبلاگ وابسته ام در شرفیم راش بندازیم
نیلوفر جون
27 آبان 93 12:06
ایشا. به سلامتی و خوشی بدون درد سر باش من برات دعا میکنم تو هم برای من دعا کن بوس
مامان ریحان
27 آبان 93 16:49
سلام باران جون ان شالله بسلامتی فارغ بشی و امیر عباس عزیز صحیح و سلامت دنیا بیاد ، چه خوب آپ کردی این روزها بفکرت بودم موقع زایمان برای من و دختریم هم دعا کنی
بــــــــــــاران
پاسخ
حتماااااااااااااااااا شما هم دعام کنید/انشااله به زودی نت خونه هم راه میفته میرسم خدمتتون التماس دعا
فریبا
28 آبان 93 20:07
ای جونممممممممممممممممممممم بالان تا دیدم آپ کردیااااااا نمیدونی چه قدر خوشحال شدم ایشالا به سلامتی 1 آذر امیر بغلتهههههههههههه مواظب خودت باش موقع زایمان منو یادت نره
بــــــــــــاران
پاسخ
ملسییییییییییییییییییییییی عزیزم تو هم دعام کن گفتن اوایل آذره حالا چندمش دست خداست
مامان
29 آبان 93 8:16
سلاااااااااااااام بارانم.خوبی.امیرعباس جونی خوبه.چقدر حیف شد من منتظر عکسای اتاقشم.حالا ان شاءالله بخوشی میاد و از همشون استفاده میکنه خانومی لحظه زایمانت مارو از دعای خیرت بی نصیب نکنی
الــنـــازجوون
30 آبان 93 17:12
باران جونم سلام میدونم پیامم رو قبل اومد پسر گلت نمیخونی.برات سلامتی ازخدامیخوام انشالله که پسرت راحت بیاد بغلت و هیچ کدوم اذیت نشید مواظب خودت باش ابجی جونم یه دنیا تبریک میگم بهتون....میبوسمت
یه رهگذر = مژگان
1 آذر 93 10:08
امروز اول آذرماهه! نمیدونم مسافر کوچولوی ما قراره امروز به دنیا بیاد یا فعلا داره برای مامان و باباش ناز میکنه. ان شاالله هر موقع که میاد به سلامتی بیاد. پیشاپیش تبریک میگم عزیزم
niloofar
4 آذر 93 11:18
عزیزمممممممممممم حتما دیگه تا حالا امیرعباس دنیا اومده. مبارکهههههههههههههههه باران جونم مبارکهههههههههههههههه بی صبرانه منتظرم عکسهای این شازده پسر و ببینم
مهسا خانوم
4 آذر 93 13:37
سلام خاله جونم خوبین؟؟ حتم تا الان امیر عباس جوووووووووون رو بغلش کردین به سلامتی بوووووووووووووس بووووووووووووووس عکسا نشه فراموش
ترنم
5 آذر 93 10:33
سلام باران جون خوشحالم دوباره میبینمت امیدوارم پسر گلت سالم باشه و زندگی سه نفره خوبی در پیش روتون داشته باشین
یه رهگذر = مژگان
5 آذر 93 15:20
ما منتظر دیدن روی گل امیرعباس عزیزمون هستیم
مامان هدی
5 آذر 93 19:42
انشالله این چند وقت هم به خوبی بگذره و عکس نازش رو برامون بذاری.
معصومه
6 آذر 93 14:42
azizam zod biya akse pesare nazeto bezar montazeram
مامان راضیه
7 آذر 93 21:35
براتون بهترینهارو آرزو میکنم گلمان شاالله به سلامتی فارغ بشی عزیزم
setareh
8 آذر 93 16:40
سلام باران عزیزم .. دلم خیلی برات تنگ شده بود .. گوشیم خراب شده بود و شماره تلفنت پاک شد از طرفی هم همه نرم افزار های چت رو از گوشیم پاک کردم و کلا حذف اکانت کردم و نمی دونستم چطوری پیدات کنم که امروز اتفاقی از تو وب یکی از دوستام اسمت رو دیدم و اومدم دیدم آره وب خودته خیلی خوشحال شدم ... منم تازه شاید یه دو ماه میشه وب زدم و آدرسم برات ثبت شده اگه دوست داشتی بیا وبم خوشحال میشم عزیزم ... الهی به سلامتی عزیزم نی نی گلت رو تو بغل میگیری و حالشو میبری جیگر از طرف منم حتما بوسش کن فداشم الهی
مامان ریحان
10 آذر 93 17:36
سلام مامان امیر عباس، امروز خواب دیدم آقا پسرت دنیا اومده، ان شالله دوتاتون سلامت باشید و اگر تا امروز پسری دنیا نیومده از خدا میخوام زایمان راحتی داشته باشی و بسلامتی فرزندتو بغل کنی اگرم زایمان کردی که در کنار فرزندت سلامت باشی و خیلی زود سرحال بشی و بیای آپ کنی