امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

امیــــرعباسم ناز داره

1393/9/10 21:21
1,000 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم خیلی باعجله و هولکی اومدم تو وب تا بگم این پسرک ما ناز داره فعلا نیومده/

دو هفته پیش وقتی رفتم سونو گفتن به علت تنبلی تخمدانم جنین دیر تشکیل شده و من الان تو هفته 39

هستم به همین خاطر حتی تا خود 20 آذر مشکلی برای ادامه حاملگی وجود نداره/

ولی مامانی دیگه خسه شدم نمیتونم بخوابم بیقراربیقرارم منکه از زایمان میترسیدم حالا منتظر

یه درد شیرینم همه هر روز میگن پس چی شد نمیدونن من سالهاست منتظر وبیقرارشم

نه ازکمر درد شکایتی ندارم از خم و بلند شدنهای پردردسر از تکرر ادرار از هیچکدوم گله ندارم

بیقرار دیدنشم بیاد ودنیام بشه امیرعباسم این همه دلتنگش بودم وحالا هرساعت یه عمر میگذره

برامون دعامون کنید مثل همیشه ...دوستتون دارم/التماس دعا

پسندها (5)

نظرات (3)

مهسا خانوم
11 آذر 93 0:11
ان شالله به زودی خاله جون من فکر کردم امیرعباس جون به دنیا اومده ان شالله به زودییییییییییییییییییییییه زود میاد بغلتون
یه رهگذر = مژگان
11 آذر 93 7:42
تیتر رو دیدم فکر کردم خبر خوش اومدن امیرعباس رو گذاشتین. در جستجوی عکس نازش بودم. ان شاالله هر وقت خدا صلاح دونست با سلامتی بیاد به آغوشت
مامان زهرا
11 آذر 93 7:47
سلام باران جون. ايشالا باقيمانده راه هم به خوبي بگذره عزيزم صبور باش حتي يه ساعتم يه ساعته بذار امير عباس تا ميتونه تو وجودت رشد كنه و كامل شه. ايشالا خدا بهت صبر بده و اين روزاي باقيمونده زياد كش نياد و برات مثل برقو باد بگذره. ايشالا زايمان خوبي داشته باشي دوس عزيزم. التماس دعا. وقتي ميري بهشت دنبال فرشته ت و برميگردي پيشمون منو از دعاي خيرت محروم نكن