امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

امیر عباس جون داره زمینی میشه

1393/9/11 10:30
950 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای عزیز

منم یکی از دوستای باران جونم 

باران عزیزم صبح بهم پیامک داد که داره میره بیمارستان و از من خواست که بیام اینجا و ازتون بخوام برای سلامتی خودشو امیر عباس کوچولو دعا کنین تا انشالله بسلامتی بغل بگیرش

ایشالله با خبر زمین شدن این فرشته کوچولوی آسمونی دوباره میام 

پس همگی باهم براشون دعا میکنیم تا سختیهای زایمان برای باران عزیزمون آسون بشه و امیر عباس کوچولوشو رو به راحتی بغل بگیره

مامان پارساو حلما جونی

 

پسندها (8)

نظرات (5)

مامان ریحان
11 آذر 93 11:21
باران عزیزم ان شالله که زایمان راحتی داشته باشی و بسلامتی امیرعباس عزیزو بغل کنی،این روزها همش به فکرت بودم،منتظر خبرهای خوشم
یه رهگذر = مژگان
11 آذر 93 13:14
ان شاالله به سلااااامتیییییی!!!!!! مباااااررررررکه. خیلی خیلی خوشحال شدم. راستش یه ذره استرس هم گرفتم. ان شاالله به سلامتی برگزدن و ما روی ماهشون رو ببینیم. الهی آمین
مامان زهرا
11 آذر 93 13:33
ايششششششششششششالا به سلامتي هر جفتشون از اتاق بيان بيرون و به زودي عكس هاي خوشگل امير عباس جونو ببينيم. از صاحب اسمش ميخوام كه مواظب هر دوشون باشه. سلام منو به باران جون برسونيد و بگيد ازش التماس دعا دارم
مهسا خانوم
11 آذر 93 22:30
ان شالله به سلامتی میاد بغلتووووون کلی دعا میکنیم ومنتظره عکسای امیر عباس جان هستیم
الــنـــازجوون
18 آذر 93 13:43
باران عزیزم الان که پیام میذارم خیلی وقته زایمان کردی و شکر خدا نی نی ات سالم و بموقع اومده بغلت خداروصدهزارمرتبه شکر انتظار شیرینتون به پایان رسید برات بهترین هارو ارزو میکنم عزیزم