امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

یه سلاااام کوتاه

1394/7/13 2:53
934 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای گلم مخصوصا دوست رهگذرم مژگان چقدر دلم برای اینجا تنگ شده بود اینجا بوی خدا رو میده من اینجا پشت این وب با کلی مامان آشنا شدم که هنوز مامان نبودیم خیلیهامون ... شکر خدا بیشترمون الان کوچولوهامون رو تو بغل داریم.آقا پسر من که دیگه شیطونی شده که نگو از همه چیز و همه کس بالا میکشه دو تا دندون پایین داره قدش هفتادو چهاره و وزنش هم متوسطه نه کیلو با موبایل نمیتونم عکسشو بزارم ولی حتما سعی میکنم اینکارو بخاطر دوست خوبمم که شده بزارم خیلییییی عاشقتونم فعلا بای 

پسندها (7)

نظرات (3)

نیلوفر جون
16 مهر 94 22:00
کار خوبی کردی امدی بازم بیا به ماهم سر بزن
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام عزیزم اتفاقا به شما هم سر زدم فقط کامنت نزاشتم گلم علیرضا رو ببوس
یه رهگذر = مژگان
4 آبان 94 13:13
سلااااااااااام بر مامان با وفا! ممنون عزیزم که اومدی اینجا و ما رو خوشحال کردی! خیلی خیلی خوشحال شدم وبت رو باز کردم دیدم قالب جدید و پست جدید گذاشتی! مبارک باشه! بی صبرانه منتظر دیدن روی ماه امیرعباس عزیزمون هستیم.
راضیه
22 فروردین 95 10:29
سلام عزیزم ماشالله به امیر عباس جون خدا حفظش کنه ان شاالله که همیشه خوش باشید