امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

خدایا شکرت...آقاممنونتم

1392/10/3 16:36
375 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بارانکم صبح آسمونیت بخیر نازکم امروز خیلی خوشحالم عروسکم خدا یکی از فرشته هاش رو زمینی

 کرد وآوردش تو دل یکی از خاله ها خدایا شکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرواسه همه داده ها ونداده هات

 الهی همه خاله ها دامنشون سبز بشه الهی همه اونایی که عاشق مادرشدنن به آرزوشون برسن یا امام

رضاممنونتم بازم هوای ما رو داشته باش انشااله همش خبرای خوش بیاد تو وب بچه ها....

خندههورااااااااااااااآقای مهربونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مثل هیچکس
6 شهریور 92 12:47
سلام خانمی ایشالا به زودی شما هم با خبرای خوب یباید منم وقتی دیدم یکی بعد از چندسال خدا بهش لطف کرده خیلی خوشحال شدم همون موقع نا خدا گاه یاد شما افتادم واز ته دل واسه شما که تا حالا نه دیدمتون نه میشناسم دعا کردم ایشالا حاجت روا بشید .به امید اون روز ....


سلام یک دنیا ممنون از لطفت از دعات ممنون که سرمیزنی لینکت کردم با اجازت گلم
parisa
6 شهریور 92 13:18
خیلی خوبه باران جان ولی خوب تر از همه برا ورده شدن حاجت خودته.....
اون روز قطعا روز بزرگی خواهد بود
فدای تک خواهر آسمانی


ممنونم انشاالـــــــــــــــــــــــــه منم منتظرم

خورشید
7 شهریور 92 0:43
مرسی عزیزم برای این همه محبت نسبت به من.

به حق دل مراد گرفته من
به حق دل شاد شده من
امیدوارررررم دل شما هم شاد بشه

آمین .......

باران جان منتظر باران باش
فصل بارش نزدیک است
و
در کاسه تو نیز میبارد


ازاینکه حاجت روا شدی خیلی خوشحالم انشااله دوران عاشقی خوبی با کنجدت داشته باشی عزیزم