امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

هشت اصل برای یک زندگی عالی

1392/8/14 11:41
289 بازدید
اشتراک گذاری
 

۱- صبح ها که از خواب بیدار می شوید، دستگاه عیب سنج و ایرادگیر وجودتان را از کار بیندازید.قول می دهم؛ خورشید درخشان تر، پرنده ها خوش آوازتر، مردم مهربان تر و حتی کسب و کارتان پربرکت تر خواهد شد.

۲- در معادلات زندگی هیچ گاه از علامت منفی استفاده نکنید، به خاطر داشته باشید که تفکر منفی از آن چنان قدرتی برخوردار است که می تواند با قرار گرفتن در پشت یک معادله بزرگ زندگی، همه علامت های مثبت آن را تغییر داده و مانند خود منفی بسازد.

۳- هیچ گاه در گره زدن طناب پاره شده دوستی تعلل به خرج ندهید، گاهی اوقات غرور بی جا سبب می شود که حتی همسران خوب توجهی به گسستگی ریسمان بین خود ننمایند. مطمئن باشید گره زدن به خاطر کمتر نمودن طول طناب، نزدیکی را بیشتر می کند.

۴- آنتن های ذهن تان را تنها به سوی ایستگاه هایی تنظیم کنید که شبانه روز امواج مثبت پخش می کند، کاری کنید که کارکنان ایستگاه های منفی از شدت بیکاری اخراج شوند.

۵- دل تان را تبدیل به اقیانوسی آرام نمایید نه یک مرداب ناچیز. فکر نمی کنید حتی تصور اقیانوس هم احساسی از عظمت و پهناوری را در دل ایجاد کند؟ آنها که دل هایشان مرداب است با کوچک ترین حادثه ای به تلاطم می افتد، برعکس کسانی که شدیدترین گرداب ها و جریان های حوادث هم آرامش شان را بر هم نخواهد زد.

۶- سعی کنید قلبی مقاوم داشته باشید، قلبی که مقابل گرم و سرد حوادث و ضربه های عاطفی همچون ظروف چینی با اندک ضربه ای خرد نشود.

۷- تجربه های تلخ و شیرین زندگی را مانند یک درس فهمیدنی بدانید و نه حفظ کردنی، چرا که مطالب حفظ شده پس از مدت زمانی در ذهن پاک می شوند.

۸- همواره مصمم باشید تا با استفاده از جلا دهنده هایی همچون دعا و نیایش روح و روانتان را پاکی و طراوت بخشید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

الناز
14 آبان 92 12:17
بسیار زیبا بود....عــــــــــــــــــــالی...موفق باشین خانم گل


از شما گل تر خانمی؟ممنون
فریبا
14 آبان 92 12:22
سلام باران جونم...خوبی....مرسی که به وب لاگم سر زدی...منم خوشحالم که با شما دوست باشم....من شما رو لینک کردم به لیست دوستام...
دوست دارم مواظب خودت باش.....
بوووووووووووووووووووووووووووووس


عزیزم منم شمارو با افتخار لینک کردم به امیدروزهای خوب

مامان پارساجونی
14 آبان 92 14:33
سلام خوبی؟میای گپ


چشم
فریبا
14 آبان 92 16:03
باران جوونم من تائید کردم همه رو قربونت برم...
راستی رمزو برات گذاشتم دیدی؟



عزیزم اما چیزی ندیدم من اصلا نظری تو وبت نیست/آره اومدم خانمی
فریبا
14 آبان 92 16:07
باران مهربون از کدوم شهری؟؟؟؟؟



ازتهران خانمم/گپ به اسم باران اکثرا" آپم بیا
فریبا
14 آبان 92 18:55
باران چطوری باید بیام گپ؟؟؟من بلد نیستم آخه


عزیزم برو تو مدیریت وب ارتباطات بنفش رنگ رو باز کن بعدرو نی نی گپ کلیک کن برو تنظیمات تو تنظیمات یه عکس دلخواه یه اسم وبعدقسمت خاموش گپ رو روشن کن وتایید روبزن/برای اینکه من رویادوتای دیگه پیداکنی همون نی نی گپ نی نی های آنلاین را بزن تمام اونهایی که آن هستند میان رو میتونی بهشون درخواست بدی باید قبول کنند بعدتومیتونی باهاشون چت کنی منم اگر9 صبح تا5 بعدازظهرآن بودم بیاو درخواست دوستی بده/حالابیاجزییاتشو یادمیگیری
فرزند مهدوی
14 آبان 92 20:23
محرم جان عشاق جهان است/محرم یک خزان پر از بهار است/اگر پرسی ز عشاق ازمحرم/محرم سر به نیزه نغمه خوان است.
ماه عزای حسین علیه السلام تسلیت باد.
با اعمال ماه محرم به روزم.



ممنون حتما به شما سرمیزنم
چشمه
15 آبان 92 11:47
سلام باران . ای کاش این 8 مورد بیشتر بود یعنی خودمان میتونستیم چند بند به آن اضافه میکردیم چند بند مهم تر از اینها که قبل از همه ی اینها باید مد نظرباش.
باز هم سر میزنم


سلام عزیزم بفرما اضافه میکنم
فریبا
15 آبان 92 12:11
باران جانم خیلی دوست دارم ندیده خیلی بهت وابسته شدم سعی امو میکنم ببینم میتونم برم گپ


حتما بیا بانو دل به دل راه داره
فریبا
15 آبان 92 12:21
فقط باران جون من با اونایی که درخواست میدم و درخواستمو قبول میکنن میتونم گفت گو کنم؟


آره خانمی
فریبا
15 آبان 92 12:27
باران جونم من به شما درخواست دادم؟حالا شما قبول میکنی؟؟؟

بعد چطوری من باید حرفامو بنویسم جایی برای تایپ نداره


عزیزم شما درخواست بده من قبول میکنم بعدشما شروع به چت رو بزن یه پنجره کوچیک باز میشه خانم