امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

خواب شیرین

1392/8/21 12:11
318 بازدید
اشتراک گذاری

دو شب پیش عین واقعیت و خیلی واضح این خوابو دیدم:بایه لباس صورتی بیمارستان

ویه کلاه همرنگش باچشمای مست ونیمه باز رو تخت چرخ داربودم دوتا پرستار آوردنم

تواتاقی که عین من یه خانم هم اونجا بود مامان وهادی بالا سرم بودن ولبخند رو لباشون

بود خودمم همینطور هادی ریش داشت ونگاهش پراز خنده وخوشحالی بودکه پرستار

یه پسرنوزادخوشگل که بلوز شلوارکتان سفیدتنش بود داد دستش واونم آوردش طرف من

ماه بود قربونش برم عین واقعیت عین روز عین خورشید واضح خداروشکرکه خواب بچمو دیدم

خداروشکرعزیزم اومدی به خوابم وآرومم کردی عمرم بدون تو هیچه مادرانه منتظرتمفرشته

نفسم ما امشب شام میریم شهریار خونه دوستم وبعداز شام به سمت همدان حرکت

میکنیم که تاسوعا وعاشورا ومراسم سوم اونجاباشیم انشاالله به خیر بگذره وبریم

وبرگردیم وامسال آخرین سال بدون تو شیره جانم باشه/روز عاشورا بابایی نذر داره

سوار اسب میشه سبز میپوشه

میشه سال دیگه تو عزیزمو بدم بغلش تبرک کنه؟

بیاقربونت برم بیا بهونه زنده موندنم

آخه تا کی ببینم بابایی فقط بچه های غریبه رو رو اسب آقا علی اکبرتبرک میکنه؟

التماس دعا فرشته ی بی گناهم

رحم کن به مامانی تابیشتراز این پیرنشدم از دوریت قربونت برم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان پارساجونی
21 آبان 92 12:41
خداروشکرایشالله بزودی خوابت تعبیر شه عزیزدلم
بــــــــــــاران
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان هانیه
21 آبان 92 13:12
خانمی من اتفاقی با ویبتون آشنا شدم و خواب قشنگتونو خوندم انشالله دامنتون سبز میشه و سال دیگه یه نینی خوشگل تو بغل دارین
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام عزیزم لطف کردی بهم سرزدی/ممنونم از دعای خوبت/انشاالله شماهم حاجت رواشی
راضیه
21 آبان 92 14:26
ان شاالله که به همین زودی تعبیر میشه گلم (آمین)
بــــــــــــاران
پاسخ
انشاالله شماهم به زودی خوشحالمون کنی
ناناز
21 آبان 92 14:40
سلام عزیزم ایشالا به بهترین شکل تعبیر بشه خواب قشنگت و بشی مامان باران الهی امییییییییییییییییییییییییییییین
بــــــــــــاران
پاسخ
یعنی میشههههههههههههه
فریبا
21 آبان 92 15:05
سلام باران جونم خوبی؟؟؟؟؟؟واییییییییییییییییییییییییییییییی چه خواب قشنگی ایشالا تعبیر بشه.گلم من تلفنم تازه وصل شده آخه ی طرفه بود ومنم با خط تلفن onمیشم.دلم خیلی برات تنگ شده بود
بــــــــــــاران
پاسخ
فدات دلبندم
فریبا
21 آبان 92 15:52
باران چان اومدم نی نی گپ خاموش بودی
بــــــــــــاران
پاسخ
فریباجونم ببخش یه لحظه رفتم برگشتم تا یه رب به 5 آپم اومدی بیا
مامان آینده
22 آبان 92 16:07
سلام باران چه خواب زیبایی ایشالا نی نیتو هر چی زودتر در آغوش یگیری من خودم راستش خواب نی نیمو ندیدم ولی پدرشوهرم (خدا بیامرزدش) دو سه بار خوابش رو دید میگفت یه پسر خوشگل سفید و تپلی بود اسمشم گذاشته بود ابوالفضل که آخریا بهش می گفت میثم... چقدر بزرگترها غنیمتن و قدر نمی دونیم!!! ان شاالله حاجت روا باشی گلم
بــــــــــــاران
پاسخ
خدارحمتش کنه عزیزم/انشاالله که خدا یه بچه سالم بهت عطاکنه ویه اسم به قشنگی همین اسامی براش بزاری/خداکریمه عزیزم
مامان ریحان
24 آبان 92 0:18
سلام باران جون ان شالله خوابت تعبیربشه به حق این ایام
بــــــــــــاران
پاسخ
ممنون عزیزدلم
نیلو جون
24 آبان 92 21:58
قربونت بشم من میدونم این ماه مامانای زیادی به جمع بارداران اضافه میشن ایشان یکیشون توی عزیزم
راضیه
25 آبان 92 14:30
فریبا
25 آبان 92 19:14
سلام باران جونم...نیستی چند روزه؟دلم برات تنگیده>>کجایییی
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام گلم تو آخرین پستم نوشتم که چندروز میرم همدان قربونت
نفیسه
26 آبان 92 0:22
عزیزم خوابت تعبیر میشه و سال دیگه لباس علی اصغر تنش میکنی میبریش عزاداری من مطمئنم
بــــــــــــاران
پاسخ
ممنونم نفیسه جونم
الناز
27 آبان 92 15:55
وااااااااای عزیزم انشالله زودی خوابت تعبیروبشه و نینی هرچه زودتر خودشو بندازه بغلت...الهی امین....سال اینده بابایی نی نی خودشو بغل میپیره...حالا میبینی.....
بــــــــــــاران
پاسخ
ممنونم الناز جونم
فدایی طاها
10 آذر 92 22:36
سلام خدانگهدارش باشه ناز و خوشکله از وبلاگ پسرم هم دیدن کنید
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام ممنون بازم به ماسربزنید چشم میرسم خدمتتون