امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

خدایا شکرت یکی از دوستام مامان شد

1392/10/3 16:35
369 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا هزارمرتبه شکرت niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

یه دلگرمی بزرگ یه امید قشنگ واسه همه ما منتظرا نیلوفر دوست عزیزم باردارشد

خدایا ممنون بخاطر معجزه قشنگت

نیلو فر الهی نی نی نازت تا 8 ماه دیگه سفت بچسبه به دلت

وبه سلامت فارغ بشی

هوراااااااااااااااااااااniniweblog.com

لینک کیان برای دوستمه برید وبهش تبریک بگید

التماس دعا مامانی :203:تو این ماه تو برگزیده شدی التماس دعا

این سرما ازتنم رفت بیرون خداروشکر.............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان آینده
14 آذر 92 11:48
باران عزیزم انشاالله نفر بعدی شما گلممممممممممم منم برای نیلوفرجون خیلی خوشحالم خدایا به حق باران رحمتت ، رحمت را بر بندگانت تمام کن
بــــــــــــاران
پاسخ
ممنون عزیزم همچنین شما خانم
نیلوفر جون
14 آذر 92 12:02
سلام عزیزم خیلی خوشحال شدم با دیدن پست جدیدت ممنون که این همه به من لطف داری راستش اول که دیدم اشک تو چشمام جمع شد و خیلی خوشحال شدم که شما دوستان خوب رو دارم بازم ممنون از تو باران عزیزم و همه دوستان
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام گلم فدات شم جز تبریک کاری نکردم مبارکت باشه گلم اسم مادری رو الهی تا آخرعمرت با خوشی به همراه داشته باشی خانم گل
مامان ریحان
14 آذر 92 12:59
باران عزیز خیلی برای نیلوفرجون خوشحال شدم خدا رو شکر که یکی از دوستانم داره مامان می شه.از وقتی با شما دوستان عزیز آشنا شدم همش براتون دعا میکنم گاهی خودمو فراموش میکنم روز عاشورا اسم تک تک دوستامو آوردم و الان بی نهایت خوشحالم که دعام براورده شده الهی شکر بی نهایت... ان شالله نفر بعدی شما باشیدکه خبر اومدن باران عزیزتو بهمون بدی
بــــــــــــاران
پاسخ
ریحان جونم دعا در حق دیگران دعا درحق خودمونه انگار منم فقط دارم واسه شماها دعامیکنم.به زودی امیدوارباش.
توت فرنگی(مامان علیرضا)
14 آذر 92 13:37
سلام عزیزم خدا رو شکر انشالله خبر مامان شدن تو رو بشنویم دوستت دارم مواظب خودت باش هوای ما که حسابی برفی برفیه
بــــــــــــاران
پاسخ
ممنون عزیزم تو هم مواظب خودت وعسلت باش
فریبا
14 آذر 92 14:59
سلام بالان جان خوفی؟؟؟؟؟؟ خیلی برای نیلو خوشحال شدم ایشالاه نفر بعدی تویی و همه خوشحال میشیم من با خوشحالیتو خوشحالمممممممممممممممممممممممم
بــــــــــــاران
پاسخ
منم عین همین دعا رو برای تو گلم دارم
فدایی طاها
15 آذر 92 5:21
سلام باران جان خوبی خبری ازت نیست کجایی چه میکنی خدا بهت انشاءالله به جای یه نی نی 10 تابده دوروبرت شلوغ بشه به حق فاطمه زهرا(س)
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام گلم 5 شنبه جمعه ها آفم/ممنون ولی عزیزم 10 تا
مامان پارساجونی
15 آذر 92 23:30
چقدر عالی کاشکی منم بهمین زودی خبر مامانشدن تو رو تو وبلاگم بذارم وووووووووواااااااااااااای چقدر هیجان انگیز ایشالله که بزودی این روز رو ببینم دوست مهربونم ایشالله نی نی نیلوفرجونم بسلامتی بیاد تو بغلش
بــــــــــــاران
پاسخ
انشاالله/خواهرجونم از لطف دعای توصبرم زیاده انشاالله اول همه بعدش...
مامان پارساجونی
16 آذر 92 12:15
خصوصی عزیزم