امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

محمدطاهای عزیزم...

1392/6/3 10:19
358 بازدید
اشتراک گذاری

محمدطاهای عزیزم

عزیزکم این محمد طاهاست یکی دیگه از پسرخاله هات/عاشقشم اونقدر دلم براش تنگ شده که نگو

از14خردادکه تولدش بود ندیدمشگریه.چون خاله لیلا معلمه این طاهای شیطون پیش من ومادر قدکشید

من دانشجو بودم که به دنیا اومد راستی من رو عزیزجون صدا میکنهخنده آخه من یه جورایی انگار دایش

هم بودم اونقدر که با من بود بامامان خودش نبود.نمیدونی وقتی میرم همدان چطور از دور میپره بغلم.

الهی همیشه همینطور از ته دل پاک ومعصوم بخنده.اونم همش سراغت رو میگیره پیش همه بهم میگه

 پس کی میاد؟

منم فقط لبم رو گاز میگیرم ومیخندم.

 

پسندها (1)

نظرات (2)

چشمه
3 شهریور 92 10:42
سلام باران . خاله داییه محمد طاها این نوشته ات رو هم خوندم . عکس طاها رو هم دیدم مرسی
ماماطهورا
3 شهریور 92 13:46
سلام عزيزم واااااااااااااااااااااااااااااي اين دوتا فرشه كوچولوچقده نازن خداحفظشون كنه


سلام مامانی فدای تو گلم.کنجد تو هم حتما خوشگل مشگل میشه ممنون سر زدی