امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

من امید به آمدنت دارم

1392/6/20 13:37
299 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازکم نمیدانم چرا همه می گویند که چقدر مایوسم اما نیستم عمرکم تا نفسم عشقم بابایی کنارم

هست تا خدا هست من نا امید نیستم اهل گلایه هستم اما ناامید نیستم من هنوز ٤ ماه است در تکاپوی

بودنت هستم دارم قبل آمدنت اشتیاق عاشقانه ام را ثبت می کنم تا بدانی نیامده آمده بودی عشقکم

امروز روز دختر است اگر هلیا هستیفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
روزت مبارک ناز دلم...

دختر سیب است مهربانیست عطوفت است.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

nafise
16 شهریور 92 13:44
سلام عزیزم
حس مادرانه شیرینی داری
به وب دخترکوچولو منم بیا


سلام نفیسه منکه هر روز میام اما شما افتخار نمیدی پاسخ بدی