امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

آقاجونم تولدت مبارک

1392/6/25 17:00
435 بازدید
اشتراک گذاری

مهربونترین مهرعالم هزاربارخواستم پست بزارم دستم قادر به نوشتن برای بزرگی چون تو نیست امشب

تولد توست فدای تو ومهربانیت تولدت مبارک از من فقیر همین جمله برآمد آقا ومولایم

 درسال 86 درچنین شبی یعنی تولد تو مولایم من ازطرف محبوبم خواستگاری شدم 87 درحرمت

ازدواجی معنوی درجمع دانشجوها گرفتیم وعهد بستیم تا ابد باهم بمانیم.هر سه سال از زندگی

مشترکمان آمدیم

پابوست آقا ومولایم اما امسال تاخیر داشتیم سرورم

آخرین بار نزدیک نزدیک تو دربین آن همه شلوغی سجده کردم وحاجت دلم را خواستم

حالا شما چه وقت صلاح بدانی وحاجت روایمان کنی خود میدانی من به شما وخدایمان یقین دارم

هرچه صلاح میدانید همان پیش آید.اما امروز فقط می گویم میلادتان خجسته مولایم

من تمام عمرم مدیون الطاف شمایم...

آقا حاجت تمام حاجتمندانت را در این روز بی جواب مگذار آمین

اینم عکسی که مامان پارسایی لطف کردن دیشب از صحن انقلاب انداختن

اینم خودپارساجون که دیشب به حرم رفتن ولطف کردن بادل آسمونی کوچولوشون واسه همه ما دعا کردن الهی فدات ناز دلم

پسندها (1)

نظرات (6)

مامان پارساجونی
25 شهریور 92 17:05
منون عزیزدلم که عکس پارسا جونو گذاشتی تو وبلاگت گلم انشالله حاجت روایی میدونم که امام مهربونم دست رد به دستای کوچولویه نوه خودش نمیزنه و همه رو حاجت روا میکنه انشالله


قربونت برم خواهرعزیزم
علامه کوچولو
25 شهریور 92 17:12
با نام رضا به سینه ها گل بزنید
وز اشک به بارگاه او پل بزنید

فرمود که هر زمان گرفتار شدید
بر دامان ما دست توسل بزنید


*********************

سلام عیدتون مبارک:التماس دعا


سلام عزیزم چه وبلگ نازی دارید خدا محمدجون رو حفظ کنه براتون ممنون سرزدید
خورشید
25 شهریور 92 17:14



فدای تو بهترین مادر دنیا
مامان پارساجونی
26 شهریور 92 0:13
ممنون عزیز دلم که عکس پارسا جونو تو وبلاگت گذاشتی گلم و میدونم که آقای مهربونم بخاطر دستای کوچولویه نوه شونم که شده دست رد به سینه هیچکدوممون نمیزنن


ممنون خواهرم
مثل هیچکس
26 شهریور 92 13:16
عزیزم منم از خدا میخوام به حرمت این شب عزیز وبه حق حضرت محمد وخاندانش دل شما رابا اومدن یه نی نی سالم شاد کنه الهی امین .


فدای تو مامان مهربون عزیزم
ناناز
26 شهریور 92 14:05
سلام عزیزم ایشالا اقا هیچ کدوممون رو ناامید نمیکنه
عزیزم لینک شدی


سلام خانمی ممنون از لطفت مهربونم آقای مهربونم ناامیدی تو کارش نیست گلم