امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

پادشاه فصل ها پاییـــــــــــــــــــــــــــــــز

1392/7/3 11:04
357 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دیروز نتم مشکل داشت تا بیام بگم

 

 

سلام پاییــــــــــــــــز سلام فصل بارش سلام فصل رنگها وطراوت ها خوش آمدی

آنقدر منتظرت بودم که دیگر نگاه تاول زده ام فقط با دیدن تو مرحم میشود

قطره بارانم در تو خفته است پاییز/ این فصل ،فصل تولد من است وفصل تولد بارانم میشود

بر من ترحم کن آسمان

بر من زیبا ببـــــــــــــــــــــــــــار

ماه مهربانیست ماه عشق است

 

 

ومن امسال بعد از اندی بالاخره امسال فارقم از درس ومشق ودانشگاه

ولی خب دلم هم تنگید برای دوستان خوبم برای استادا ومعلمای عزیزممحصل

این فصل زیبا برهمتون مبارک واسه آسمون زندگیم آرزوی باران یادتون نره

راستی دو روزه شدید سرماخوردم وتب دارم اما به رو خودم نمیارم تا زود خوب بشم البته

شبا که همسری میاد واسه ناز کردنم شده مریضیم بیشتر میشه

اما یک دونه قرصم نخوردم گل نازم

 

پسندها (1)

نظرات (14)

مامان پارساجونی
2 مهر 92 12:42
عزیزم ایشالله زود خوب شی برو دارو گیاهی بگیر اقلا !!!!یه موقع بدتر نشی خودتو تقویت کن تا قوی شی عزیزم


چه فکر خوبی اصلا به ذهنم نرسیده بود چشم ملسی گلم
نفیسه
2 مهر 92 13:38
سلام عزیزم واقعا نبودن درس مشق خیلی سخته
مثل هیچکس
2 مهر 92 20:27
منم عاشق پاییزم یه حس دیگه داره .نمیدونم چرا حیله ای که خانما به کار میگیرن مثل همه منم گاهی برای لوس کردن خودم پیازداغش را بیشتر میکنم اساسی جواب میده .


okkkkkkkkkkkkkkk
نفیسه
2 مهر 92 22:13
برات یک خبر دارم
عزیزم بعد از ظهر رفتم حرم و برات دعا کردم اگه خدا قبول کنه !



سلام فدای تو مهربونم همیشه خوش خبر باشی عزیزدلم
مثل هیچکس
3 مهر 92 14:02
راستی خاله سایدای من مال نی نی نیومده مونه با اجازه از مطالبتون توش بزارم .


هرمطلبی خواستی بگو برات میارم میزارم خصوصی گلم
مامان آینده
3 مهر 92 16:44
سلام باران عزیز
شما هم مثل من امسال فارغ شدی از هر چی درسه
ولی چقدر عاشق درس زندگی هستم و حالا هم مخصوصا دوست دارم فصل نی نی داریش رو تجربه کنم...
عزیز دلم من دیر به دیر کمی می تونم سر بزنم
ببخش اگر دیر لینکت کردم
قربانت


سلام مامانی بی نظیرآینده فدای محبتت
مامان ریحان
3 مهر 92 22:17
سلام ان شالله هرچه زودتر سلامتی تون رو بدست بیاری و فصل پاییز امسال فصل اومدن نی نی نازت باشه خوشحال میشم بیای پیشم


سلام فدای محبتت خانمم/به روی چشم
مامان نخودی
3 مهر 92 23:04
سلام عزیزم امروز نبودی همش افلاین بودی چه تم قشنگی گذاشتی


سلام خانم گل آره امروز کلی کارداشتم ولی تا حدود 1 ظهرهستم.ممنون چشمات ناز میبینه
مامان پارساجونی
4 مهر 92 11:34
سلام گلم مبارک باشه چه قالبه خوشگلیحالت بهتره عزیزم؟؟




سلام عزیزم ممنون بهترم پاییز بهانه خوبیه واسه پنهان نکردن دردام
نیلوفر
4 مهر 92 16:21
خیلی مواظب خودت باش باران جون. هوا این روزها هی سرد و گرم میشه.
منم عاشق پاییزم. خیلیییییییییییییییی ماه قشنگیه. درسته یه سری خاطره های بد تو این ماه دارم. ولی بازم دوسش دارم.


ممنون عزیز دلم خوب شدم
نفیسه
5 مهر 92 23:57
عزیز دلم نمیشه تو نظرات وارد شیم نمیدونم من نمیتونم برم یا همه این مشکل رو دارن وقتی یک مطلب جدید میزاری نمیشه واسش نظر داد


سلام عجیبه من از تو دارم اینو میشنوم
fariba
6 مهر 92 14:26
سلام باران جون.خوبی خانومی؟؟؟؟؟؟
ببخشید من کم بهت سر میزنم.وبت خیلی خوشل شده عزیزم.انشاالله با اومدن نی نی و گذاشتن دردونت خوشمل ترم میشه.من خیلی واست دعا میکنم انشاالله به زودی خبر نی نی دار شدنتو بشنوم.میبوسمت


ممنون فریبا جون انشااله برای شماهم عزیزدلم ممنون اومدیییییییییییی
مثل هیچکس
7 مهر 92 12:01
ای ول ما را سر کار گذاشتی پس کو وب شیدا دوستت .اینجا که شیدا نیست


وای ببخشیدعزیزم شمیم بود نه شیدا
حنانه
30 مهر 92 15:04
درود بر پاییز من 1 اذرم تو کی به دنیا اومدی ؟


سلام من 19 آذر گلم