امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

یلــــــــــــــــــــدامبارک

1392/9/30 15:09
240 بازدید
اشتراک گذاری

 

شب یلداست ؛امشب

 

بیا ای نور امیدم ، که یلداست ؛ امشب

 

بیا با نور تو، روشن کنم تاریک؛ امشب

 

بیا ای لیلی مجنون ، که بی خوابم ؛امشب

 

بیا ای سوره ی عشقم ، شب قََدرست ؛ امشب

 

بیا ای شمع بالینم؛ دلم پروانه ی توست؛ امشب

 

بیا ای سایه ی طوبی ، در آغوشت بیاسایم ، امشب

 

بیا ای وصل شیرینم ، که فرهاد خسته است ؛ امشب

 

چو پیراهن به تن گیرم ،تورا ای مخمل سبز؛ امشب

 

دلم تنگ حضور توست، بیا غایب مشو؛امشب  

 

چو یک جرعه به دیدارت ،مرا مست کن؛ امشب

 

نمی خواهم بدانم ،همین امشب ؛هست امشب

 

نیا ای صبح ؛دلدار مهمان من است؛ امشب

 

نیا ای ماه اختر ، شبم مهتابی است؛ امشب

 

نرو امشب؛ چو هرشب زمستانست؛ امشب

 

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

فریبا
30 آذر 92 15:59
سلااااااام بالان خوبی؟؟؟یلدات مبارک خانمیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ایشالاه سال دیگه با نی نی ات یلداتو جشن بگیری
بــــــــــــاران
پاسخ
مرسی خانمی متقابلا برای شما هم همینطور
مامان محمدمهدي (ماماطهورا)
30 آذر 92 18:56
شب یلدا همیشه جاودانی است / زمستان را بهارزندگانی است شب یلدا شب فر و کیان است / نشان از سنت ایرانیان است یلدا مبارک
بــــــــــــاران
پاسخ
فدای محبتت مامانی خداروشکر که امسال سه نفریددددددددد
توت فرنگی (مامان علیرضا)
30 آذر 92 19:14
پاییز ثانیه ثانیه می گذرد، یادت نرود این جا کسی هست که به اندازه تمام برگ های رقصان پاییز برایت آرزوهای خوب دارد. عمرت یلدایی، دلت دریایی، روزگارت بهاری یلدای خوشی را برایتان آرزو می کنم ---------------------------------
بــــــــــــاران
پاسخ
فدای تو مهربونمیلدای شماهم مبارک
مامان تینا و رایان
30 آذر 92 19:34
سلام عزیزم...یلداتون مبارک..عزیزم می دونم شماره فاطمه جون مامان پارسا گلی رو دارین...ازش خبری دارین؟چند روزه نمیاد هر چی پیام میزارم جواب نمی ده...ممکنه باهاش تماس بگیرید و از حالش باخبرم کنید؟نگرانش هستم..ممنونم اگه زحمتی نیست به من هم خبر بدبد
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام شادی خانم/همین دیشب باهاش صحبت کردم الحمدالله خوبه چشم بازم بهش میگم شمانگرانشی/یلداتونم مبارک
نیلوفر
30 آذر 92 21:41
یلدا مبارک عزیزم.
بــــــــــــاران
پاسخ
یلدای تو هم مبارک عزیزم خداروشکرجمعتون جمع شد
مامان ریحان
1 دی 92 0:35
یلدا مبارک ان شالله سال بعد سه نفری جشن بگیرید
بــــــــــــاران
پاسخ
همچنین شما مامان ریحان عزیز
مامان پارسا جونی
1 دی 92 1:36
یلدات مبارک عزیزم
بــــــــــــاران
پاسخ
فدات عزیزم یلدای شماهم مبارک
mamanenini
1 دی 92 10:59
سلام گلم نعمت های آسمان همیشه برف و باران و نور نیست،گاهی خداوند دوستانی به ما هدیه میکند،از جنس آسمان،به زلالی باران،به سفیدی برف و روشنایی نور. یلداتون خجسته.
بــــــــــــاران
پاسخ
بسیار زیبا/ خوش اومدی به کلبه درویشی ما عزیزم یلدای شما هم مبارک