امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

قدم بگذار بارانکم

1392/5/30 13:42
343 بازدید
اشتراک گذاری

 روی شن های دلم قدم بگذار تا برایت با اولین موجی که میرود قلعه بسازم روی ساحلی که جای قدم هایت

نقطه های التیامند.آهکم نورکم ماهکم عمرکم قدم بگذار روی ثانیه های زندگیم تا بغض هزار ساله ام بشکند

واز ذوق نگاه تو ببارم من بارانم ولی خشکم گلکم نباریدم تا تو درمن بباری بارانکم.جای نبودنت دارم زمین

میکارم در دلم ...دلم زمین توست آماده سبز شدن .چه بهشتی می شود دنیای من وقتی پر شوم از تو

گلکم.قدم های تو

پسندها (1)

نظرات (3)

چشمه
30 مرداد 92 15:13
شن های خیس ساحل . . . مرا یاد دست نوشته های پر زحمت می اندازد که شیرینی زحمتش به اندازه ی موجهای شادی آور شیرین است . به یاد هم میاوریم که چقدر لذت داشت دور از دغدغه های این دست نوشته ها . . . آه . . . یگانه ی من چقدر دلم تنگ شده بود برای نوشتن های اینچنینی . حیف که قلم را هم زجر میدهم مثل مضراب سازی که افتاد رو خاک های اشتیاق و حتی دلم اجازه به من نمیدهند بنوازمش . . .

<

هرآنچه زیبایست درکلام توست عزیزترین ممنون که میایی هرچند که هستی
لی لا
30 مرداد 92 22:11
خیلی خیلی زیباست باران . امیدوارم که زود زود برسی به آرزوت


نی نی واسه من آرزو نیست باوره فقط نمیدونم تو چه سالی توچه ماهی توچه روزی میچکه کف دستم
رویا
31 مرداد 92 8:42
سلام ممنون ازنظرت گلم شما همینجا نظربزار من کامنت شمارو نمایش نمیدم اما سعی میکنم پاسختون رو بدم.توکل به خدا کنید انشااله حاجت روابشید. باران