امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

یه نامه فقط واسه عزیزکم بارانکم

1392/10/24 11:01
288 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بارونم سلام عزیزکم کجایی مادر.... اینجا سرما به استخوانم رسید وتو نیومدی برات هدیه خریدم وبازم

 تو نیومدی به چله نشستم بازم تو نیومدی...دلم میخواست الان بودی تو گرمامیدادی به تنم تو دلیل دارو

نخوردنم بودی بارون من سرما داره محکم میزنه به شیشه قلبم ومن دارم میلرزم مامانی...

دنیاشده برام یه قاب کوچیک پراز غم ورنج...

بارونکم این نوشته رو با اشک قلبم مینویسم قطره مرواریدم کجای آسمون پنهون شدی من که میدونم

هستی باور دارم که هستی/

عزیزکم چقدر دلم برات تنگ شده نیستی ولی ببین چقدر واضح به تصویر ذهنم میای/

شاید این بشه نامه آخرم...

قلبمو سپردم به خدا

اگر سرنوشتمو بی تو نوشت

اگر دنیامو بی تو رقم زد

اگرشدم تنها

تو منتظرم باش مامانی ...خودم زود یا دیر بالاخره میام به دیدنت گل نازم/

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)