امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

میلاد پیامبر به من وهادی خوش گذشت

1392/11/2 11:37
275 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ناز گلم قطره بارونم جانم عزیزم منکه میدونم میای ویه روز میپری تو بغلم منکه میدونم نور چشمم

تمام روزهایی که دارن میگذرن از روزهای انتظار من کاسته میشن/

پس امروز بازم با لبخند میگم بهت سلام امید دلم وبهونه ی قشنگ زندگییییییییییییییییم

شب میلاد پیامبر اکرم (ص) 39 شبی بود که 135 صلوات میفرستادم برای آمدنت بارانم

وهمون شب پری خانم با کمال تعجب بعد از این همه مدت سر وقت اومد وخوشحالم کرد

مشکل من تنبلی تخمدانه وماه هاست پری خانم به زور تشریف میارن اون هم بعد از دوماه ولی

 اینبار سر وقت اومد وهردوی مارو خوشحال کرد و این یعنی دارم بهت نزدیک میشم بارونم

وشکر خدارو کردم/و از دوستم سعیده جون مامان محمد مهدی تشکر میکنم

که یه قطره گیاهی به اسم ویتاگنوس بهم معرفی کرد گفت پرویدموتنظیم میکنه/منم ماه اول خوردم

وهمین ماه به موقعه پری شدم/

فرداش که تعطیل بودیم بعداز مدتها رفتیم خرید/ اول رفتیم 7 تیر برای خرید پالتو

تو مترو یه کوچولوی ناز

روی پای باباییش نشسته بود  و روبه روی ما بود هادی کلی براش کیف کردوخندوندش اونا که چندتا

ایستگاه بعد رفتند  یه چیزی نمیدونم چی ولی ته دلم خالی شد یه چیزی تو مایه های امید/

بعد هادی گفت عهههههههه اونجارو یکی دیگه هم اونورنشسته بعد تا آخر هم اونو پاییدیم

فهمیدم این جناب شوهر خان از من هم مشتاقتره ولی بعضی وقتا میگه نمیخوام فعلا و

این حرفارو میزنه همش یه سری بهونست/از ته دل عاشق بچست...

7تیر از بی بی خرید کردیم گفتم بی بی که تبلیغ هم بشه چون مشتریشم هم قیمتاش مناسبه

هم جنساش فوق العادست هم تنوع کاراش زیاده/

بعدش رفتیم ولیعصربازهم از یه مغازه که مشتریشم شال خریدیم/

وبعد کل جمهوری رو واسه یه کنترل tv زیر و رو کردیم اما پیدا نکردی ومغازه مورد نظر بسته بود

غروباهم باز نیست و ماهم که تا غروب سرکاریم/قرارشد زنگ بزنیم با پیک بفرسته/

قضیه خراب شدن کنترلمون خنده داره سر یه شوخی آب پاشیدم رو هادی جا خالی داد

قشنگ ریخت رو کنترل

جناب هم خشکش نکرد یک راست گذاشت رو بخاری که سریع برداره اما مثل اینکه یادش رفته بود

منم که در جریان نبودم که بلهههههههههههههه کنترل آب شد خخخخخخخخخخخخقهقهه

بعدش ناهار خوردیم وخواستیم بریم خونه... من گفتم زوده اگر خسته نیستی بریم پارک دانشجو که

من ازش کلی خاطره های خوب دارم/

نیم ساعتی هم اونجا نشستیم وچای خوردیم که دیدیم یک سری خانم با لباس بندری اومدن به سمت

تئاتر شهر دگه بلند شدیم بریم خونه که دیدیم رفتن رو سن محوطه و یه آهنگ بندری هم پخش شد

هادی هم که عشق تئاتر رفتیم جلو سی ودومین جشنواره تئاتر بین المللی بود وبخاطر همین از همه

استانها اومده بودن وصد افسوس دوربین نبرده بودیم که عکس باکیفیت بندازیم وهمه رم موبایل هردومون

هم رفت واسه فیلمبرداری از رقص محلی بندرها و رزم چوب خراسانی ها/خود تهرانی ها تئاتر

خوب وجالبی برگزارکردن که طنز هم بود/غروب بود که دیگه برگشتیم خونه

خیلی خوش گذشت با اینکه روز اول پری بود وکمی دلم درد میکرد ولی خیلی وقت بود روز تعطیل

باهم بیرون نرفته بودیم/

دیشب هم آخرین شب چله صلواتم بود راضی ام به رضای خدا همینکه سروقت پری شدم شکرخدا/

منتظرتم مامانی بیشتر از همیشهClick here to enlarge

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

الناز
30 دی 92 13:50
عزیز دلممممم خیلی خانمی انشالله خدا حاجت دلتو بده و خیلی زود مامان بشی همین که سروقت پری شدی خداروشکر.....وای چه جالب منم اکثرا ازاین کارا میکنم و باعث خرابکاری میشم.....عزیزم خوشحالم که کلی خوش گذروندین و کیفت کوکه...شادباش
سمیه
30 دی 92 15:16
عزیزم خوشحالم دیروز بهتون خوش گذشته.انشاالله بیاد شادیتون را کامل کنه.
بــــــــــــاران
پاسخ
ممنون عززززززززززززیزم انشااللله مال شما هم زودی بیاد
فریبا
30 دی 92 16:23
ای جونم باران برات خیلیییییییییییییییی خوشحالم اول از همه مبارک خریدای خشگلت دوم برو حتما بی بی پور سانتتو بگیر برا تبلیغش سوم بیچاره کنترل که سوخت اما فدای سرت دلت نسوزه چهارم خوشحالم برای شاد بودنت و پنجم حیف که دوربین رو نبرده بودین منم عکس ببینم...ششم خیلیییییی خوشحالم پری به موقع اومد..هفتم خوشحالم که هادی روی خوش نشون داده به نی نی ها...و هشتم مطمئنم خیلیییییییییی زود خبر اومدن نی نی اتو بهمون میدی.................نهم اینکه خیلییییییی دوست دارم و دهم اینکه خوشحالم که روحیه ات عوض شدههههههههههههههههههه
بــــــــــــاران
پاسخ
الهی دورت بگردم که اینهمه دقیق خوندی عزیزم منم برای تو دوست جونم خوشحالم که خوبی یازدهم اینکه هم دلی از هم زبونی بهتره مرسی که هستی دوستت دارم
سحر
30 دی 92 16:58
عزیزدلم ایشالا همیشه شاد و خوشحال باشی خانوم گل....
بــــــــــــاران
پاسخ
فدات شم سحررررررررررررررررری جونم تو هم همینطورم خواهری
مامان ریحان
30 دی 92 19:30
خدارو شکر که بهتون خوش گذشته ان شالله همیشه به شادی باشه باران جون آهنگی که گذاشتی رو خیلی دوست دارم مرسی ان شالله بحق آقا امام زمان خیلی زود سه نفره یا4 نفره بشید
بــــــــــــاران
پاسخ
ممنون عزیطزم انشاالله این شادی برای همه زن وشوهرها مخصوصا تو دوست عزیزم باشه/ ممنون انشاالله برای شماهم خانم گل
مامان پارساجونی
30 دی 92 23:45
عزیزدلم خیلی خوشحالم که بهت خوش گذشته خریداتم مبارکت باشه گلم خدا روشکر که این ماه پری جون سروقت تشریف آوردین این از علائم اومدن فرشته ات هستایشالله چله نشینیاتم قبول و حاجت روایی عزیزم
بــــــــــــاران
پاسخ
قربونت برم خواهری که همیشه تو قلبمی
نیلوفر جون
1 بهمن 92 0:21
عزیزم برات ارزوی خوشحالی در همه حال دارم
بــــــــــــاران
پاسخ
منم همینطور مامانی عزیز
مامان نی نی
1 بهمن 92 0:49
ایشاله حاجت روا میشی گلم اهنگ وبتم خیلی قشنگه بی اختیار اشکام سرازیر شدن و یه حس قشنگی بهم دست داد ممنونم عزیزم التماس دعا
بــــــــــــاران
پاسخ
عزیز دلم انشاالله شماهم حاجت رواشی فدای دل مهربونت خانمی
نسرين
1 بهمن 92 10:30
سلام گللم خوشحالم به خوشي ات هميشه خوش باشي يادم باشه اومدني تهران ازت كلي ادرس بگيرم منتظرخبراي خوش تو هميشه هستم
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام خانم/ممنون عزیزم/همیشه درخدمتم قدمت رو چشمام
fariba
1 بهمن 92 14:24
عزیزم برات خیلی خوشحالم که بهت خوش گذشته انشاالله همیشه با هم خوش باشینو و با اومدن یه نی نی ناز و سالم زندگیتون شاد شاد بشه الهی آمین
مامان پارساجونی
1 بهمن 92 16:05
آپم عزیزم بدو بیا
بــــــــــــاران
پاسخ
اوووووووووووووووووومدم
راضیه
1 بهمن 92 19:56
سلام قشنگم ایشالا خییییلی زود میاد عزیزم
پرتو
2 بهمن 92 12:47
به به چه کار خوبی کردی عزیزم دو نفری کلی کیف کردین ایشالا همیشه به شادی و تفریح بگذرونی دوستم ، خدا رو شکر که ماهانتم منظم شده این خیلی خوبه امیدوارم به زودی فرشتت بیاد و کلی خوشحالمون کنه آمین
بــــــــــــاران
پاسخ
ممنون پرتو جون الهی توهم زودی خبرخوب بدی
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
7 بهمن 92 6:44
عزيزم قلبت پاك و صافه.... خدا تو عمق قلبته... مطمئنم حاجت روا ميشي انشالله
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام لی لی جون لطف کردی به وبم سرزدی ممنون عزیزم از مهربونی خودت
فاطمه
9 بهمن 92 9:05
سلام عزیز دلم خیلی خوشحالم که روز تولد پیامبر عشق، بهتون خوش گذشته اگه یادتون باشه من تو چندتا پست قبل براتون نظر گذاشتم که باردار نمیشم اما شب تولد پیامبر مهربونی ها فهمیدم باردارم!!!! وای باورم نمیشد گر گرفته بودم اما الان.... من و نینیم برای همه ی مامانای منتظر مخصوصا باران خانمی دعا میکنیم که به زودی زود فرشته هاشونو بغل کنن
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام فاطمه جوووووووووون الحمدالله الحمدالله خیلی برات خوشحال شدم ممنونم یادم کردی و واسه ماهم دعا کردی الهی سفت بهت بچسبه وصحیح وسالم فارغ بشی/همیشه می اومدی ولی آدرس وبت رو نمیزاشتی ممنون بهم خبردادی/