امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

ببخشید

1392/12/12 14:53
337 بازدید
اشتراک گذاری

اومدم بگم ممنون از همه کامنتای مهربانه ی همتون ببخشید نت من دچار یه مشکل شده فعلا نمیتونم بیام

مطلب بزارم کامنتاتون رو ببخشید بی جواب تایید کردم آخه با لب تاب مدیرمون دارم مینویسم یه خورده معذبم

 بیشتر دستم باشه باور میکنید الان بنده خدا رفته بشت میز من نشسته که من اینجا برای شما بنویسم

کی دیده همچین مدیر عاملی.

میام وبه زودی به همتون سرمیزنم بای فعلا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

الناز
12 اسفند 92 15:09
منتظرتیم عزیزمممممممممممم
فریبا
12 اسفند 92 17:20
بالاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان به این مدیر عامل محترم بگو نمیخواد لب تاپ بدی بهم نت منو درست کن خوب دلمون برات تنگولیده خواهر هر جا هستیی سالم باشی
نیلوفر جون
12 اسفند 92 23:44
مثل هیچکس
13 اسفند 92 11:06
دیروز یه لحظه احساس کردم انلاین هستی خیلی خوشحال شدم فکر کردم مشکل حل شده ولی انگار حالا حالاها باید منتظر بمونیم .
مامان پارساجونی
13 اسفند 92 15:48
سلام عزیزم سلامت باشی گلم نتونستی بیای عیبی نداره راستی رفتی دکترحالت بهترشد عزیزم
بــــــــــــاران
پاسخ
آره خوب شدم
فریبا
13 اسفند 92 19:09
منتظرتیم خانومیهمچنین منتظر خبرای خوشت
مامان ریحان
14 اسفند 92 10:43
باران جون دلم برات تنگ می شه زودتر بیا
بــــــــــــاران
پاسخ
فدات اومدم