امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

آخرین پست سال ٩٢

1392/12/25 9:50
323 بازدید
اشتراک گذاری

بارانکم روزها در گذر است بارانهای پایان سال هم باریدن واین روزها چقدر کش می آیند

گویی میخواهند مرا به آمدنت بدوزند

وکالسگه ی تنهایی مرا پر از تراوت تو کنند

وتو بهانه ی آغازم شوی

بارانکم ببــــــــــــــــار

در واپسین روزهای سال برمن ببار

سودای نبودنت شده است آوازه ی وجودی که ته گرفته است از صبـــــــــــــر

مرا به خود وخود را برمن بتابان که سراسر از اعماق آرزوهایم میخواهمت

خدایا برمن ببخش تمام ندانستن هایم را درحالیکه میدانستم

وتمام ناباوری هایم را درحالیکه باور بودن

الهی ببخش تمام نشدهایم را درحالیکه میشدند

الهی ببخش برمن کودکم را صحیح وصالح وزیبا...

که از تو هدیه گرفتن حتما زیباست.

بارانکم تو هم بگو خدا برمن ببخشدت

که سخت به بودنت دل داده ام

وقت است وقت است که آیی

تنم میان هجوم شهر گم نخواهد شد من از خود وعالم جدایم من منتظر یک قه قه ی ریز

یک گریه ی شاد یک جسم نحیف یک زیبای کوچکم

برمن برکاسه ی پرنیاز من بتاب

نورعینم از تو سو میگیرد

سوی ناسویم بیا...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

فریبا
25 اسفند 92 10:02
الهیییییییییییییییییییییییییییی به حق این روزا بارانکت باریده باشه توی دل بارونیتو خیس خیس بشی از خوشحالیش عزیزم و قبل سال جدید خبر خوش بدی بهمون
بــــــــــــاران
پاسخ
فریبا جونم مرسی بخاطر همه دلداریت ممنون از حضورت وقتی خودت احتیاج به دلداری داشتی کنارم بودی ممنون که تنهام نزاشتی بدون خیلی دوستت دارم واز خدا میخوام به حق حضرت زهرا دامن پاکت رو سبز کنه الهی با شوهرت یه عمر خوشبخت کنارهم باشید سال 93 بهترین سال عمر هردوتون باشه والهی جیگر گوشتون رو بغل کنید منو بخاطر همه چیز ببخش و همیشه مواظب قلب مهربونت باش عزیزدلم/
فریبا
25 اسفند 92 11:21
اینطوری حرف نزن دلم میگیره ها نمیزارم بری جنوبقربونت برم من جز خوبی چیزی از تو ندیدم تو هم به خاطر همه چیزط ممنون مرسی که بودی همیشه و خوشحالم از اینکه توی سال 92 با دوستای جدیدی آشنا شدم که تو بدترین حالت بهم دلداری دادن ممنونم الهی همه ما ها که منتظریم دلمون شاد بشه تو هم حلالم کن اگه ی وقت ازم رنجیدی
بــــــــــــاران
پاسخ
گریه نکن منم گریم میگیرههههههههههههههه نمیرمافدای تو گلم که مامان 93 هستی انشاالله/الهی آمین
الناز
25 اسفند 92 11:24
باران جونم عزیزم انشالله که سال 92 که تموم میشه تنهایی های توام تمام میشه و دلتون شادمیشه مارو هم خیلی خوشحااآااااال میکنی بخدا....عزیزم دلم یه خبر توپ میخواد باران جوووون منتظریما یالاااااااا
بــــــــــــاران
پاسخ
الناز فدات شم مرسی از وجود مهربونت الهی واسه تو هم بهترین خبرا در راه باشه عزیزدلم
مثل هیچکس
25 اسفند 92 11:39
قربونت برم عزیزم سال نو پیشاپیش بهت تبریک میگم انشالا که سال خوب وپر از خبرای خوبتر براتون باشه وحضور نی نی رو بهمون خبر بدی دلمون برات تنگ میشه سفر بیخطر، انشالا بهتون خوش بگذره .
بــــــــــــاران
پاسخ
مرسی همچنین سال خوبی برای شما مرسی خواهری بخاطر همه مهربونیات
نیلوفر
25 اسفند 92 12:29
سال جدید برات بهترین ها رو به ارمغان بیاره انشااله
بــــــــــــاران
پاسخ
فدات نیلو همچنین برای تو وارغوانیییییییییییییییی
مامان پارساجونی
25 اسفند 92 13:00
سلام عزیزدلم میدونم آخرین روز کاریت هستو دیگه نمیری سرکار امیدوارم سفر خوب و خوشی داشته باشی و بسلامتی بریو برگردی من تو عیدم منتظرتم ودلم به پیامهات خوش سالی سراسر خیروبرکت و سلامتی وهرچیزیکه دوست داری برات آرزو میکنمپیشاپیش سال نوت مبارک منو لحظه سال تحویل یادت نره ازخانم فاطمه زهرا(س) میخوام که تو لحظات پایانی سال دلتو شاد کنه و به بارانت برسی اگه خبری شد منو بی خبر نذارریلکس و آروم باش و اصلا استرس نداشته باش که اصلا برات خوب نیستدلم خیلی برات تنگ میشه
بــــــــــــاران
پاسخ
وای فاطمه جونم مگه میشه تورو از یاد برد الهی بهترینها برات پیش بیان گلم ومسافرت صحیح وسالم وارد زندگی پر از عشقتون بشه ممنون با نفس حقت دعام میکنی بله عزیزم روز آخرهممنون از لطفت حتما بهت خبر میدم خداکنه بتونم خوشحالت کنم
نیلوفر جون
25 اسفند 92 15:01
بزرگترین دروغ این روزای من من دیگه بزرگ شدم عیدی واسه چی سال نو را پیشاپیش تبریک میگم
بــــــــــــاران
پاسخ
آخی عزیزمـــــــــــــ عیدشماهم مبارک الهی سال آینده خشگلتو صحیح وسالم بغل کنی
مامان نی نی
25 اسفند 92 15:41
وای چقدر قشنگ بود الهی نی نیت زود زود بیاد پیش این مامان عاشقو هنرمندش
بــــــــــــاران
پاسخ
تو به من لطف داری گلم ممنون/برات بهترین هارو آرزو میکنم
راضیه
25 اسفند 92 16:01
سلام باران جونم خیلی زیبا مینویسی ولی شاد باش شاد شاد همه چیز رو به خدا بسپار ایشالله خدا با هم چند قلوی ناز نازی بندازه تو بغلت اینجوری
بــــــــــــاران
پاسخ
فدای دل مهربونت راضیه جون مرسی/همینطورشما
راضیه
25 اسفند 92 19:23
سلام قشنگم ایشالا با خبرهای خوش برمیگردی ایشالا سال جدید سالی پراز برکتو خوشی براتون باشهراسی سوغاتی من یادت نره
فاطمه ع
25 اسفند 92 19:57
سلام باران جونم این آخر سالی پیش شهدا دعا برای ما یادت نره
نفیسه
25 اسفند 92 20:29
امسال سال شادیه مطمئن باش
پرتو
29 اسفند 92 11:35
بهار ثانیه ثانیه می آید… و اینجا کسی هست که به اندازه شکوفه های بهاری برایت آرزوهای خوب دارد سال نو مبارک
فریبا
29 اسفند 92 14:46
عزیزم بارانم امیدوارم بزودی زود حاجت روا شی خبری شد بی خبرمون نزاری عزیزم.سال زیبایی رو برات آرزو میکنم
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام فریبا ممنون از لطفت دارم از کافی نت برات مینویسممرسی از وجودت
مامان سه قلوها
4 فروردین 93 1:02
** باز کن پنجره را ** ** که بهاران آمد ** ** که شکفته گل سرخ ** ** به گلستان آمد ** سال نو مبارک
بــــــــــــاران
پاسخ
مرسی عزیزم برشما هم مبارک
مامان ریحان
10 فروردین 93 14:25
سلام باران جونی خوبی؟ عیدت مبارک، ان شالله سفر خوبی داشته باشید عزیزم و با خبرهای خوب بیای
helen
11 فروردین 93 17:31
مامانی مهربون ی نگاهی به پست ثابتم میندازی؟؟!!
مینا (دلنوشته هایی برای دلبندم )
14 فروردین 93 18:22
سال نو مبارک عزیزززززززززززززززززززم