امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

دخترک بارانیم...

1392/5/31 9:46
370 بازدید
اشتراک گذاری

دختربارانیم

دخترک بارانیم...پشت شیشه احساسم چه زیبا می نمایی گویی تمام سلولهای ذهنم را ازتوآفرید

گویی خدا تمام جانم را در تو کاشت تا برویم از تو از باران زدگیت از آن سرخی پراز پاکی لبهایت نازکم

تو آهی نه ببخشم توآه نیستی تو ترانه یک آسمانی تو پشت یک دنیای باران زده ای که روزی درب خانه

ات راخدا برایم خواهد گشود ومن در آغوش تو خواهم زیست چقدر عجیب میخواهمت مثل چشمه که آن

هم عجیب آمد...

بارانکم دخمل بارانیم قطرکم چکه کن وبغض این سالها را در من بشکن من سالهاست در انتظار موسیقی

 باران عشقت مانده ام ببار برمن بارانکم ببــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــار...

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

چشمه
31 مرداد 92 10:17
باران . . . چیزی که ازنو جوانی و شاید هم قبل از آن از ابتدای کودکی ام عاشقشم اما . . . چند روزیست حتی صدا و نوای باران تنم را می لرزاند . مانده ام پاییز و زمستان را چطور با باران سر کنم . حال فقط باد مانده که میخواهمش . باد بوزد در گوشهایم تا نشنوم صدای قطرات و باران را . . . وااااااااااای خدای من باران که ببارد باد گوشم را پر میکند تا صدایش را نشنوم اگر چنین شد با نم بوی خاک تازه و عطرش که چه کنم . کلام آخرم تقدیم به بارانم : هیچ راهی برای گریز از تنهایی نیسیت پس باید همدیگر را دوست بداریم چون همه ی ما میمیریم . <
چشمه
31 مرداد 92 11:57
از این پس از چشمه




[
چشمهایم به قربانت