امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

آقا ماهم دل داریم...

1392/5/31 12:58
281 بازدید
اشتراک گذاری

قطرکم

 

بارانکم آخرهفته ی غریبیست همه نزدیکهای چشمه رفته ان پابوس منم که کسی را ندارم

 دراین شلوغی تهرانناراحت به آقا بگو ماهم دل داریم دلمان زیارت میخواهد دلم زیارت در پاییز

 میخواهد زیر باران بیلیط ماراهم ok کند..ناراحت.بارانکم تو هنوز در آسمانی به آقا بگو صدای

 ماراهم

 بشنود دلم هوایش را کردهخیال باطل دلم هوای پنجره فولادش راکرده دلم هوای زیرزمین آینه کاری

 اش را کرده...برویم امامزاده صالح نهسوالشاید روحمان آرام شود.شاید چشمه که آمد رفتیم

 امامزاده صالح شنیدم نسبت نزدیک به امام رضا دارد...بارانکم توهم بیا درآسمانش کمی

 نگاهم کن نازکم...دل شکسته

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

ماماطهورا
31 مرداد 92 21:10
سلام باران جان مثل اينكه توهم مثل من غريبي پس ميتونيم دوستاي خوبي براهم باشيم دعاميكنم تا هم ني ني كوچولو زودي بياد تو دلت هم يه زيارت كه دلت ميخواد نصيبت بشه عزيزم






ممنون عزیزم هم واسه اینکه اومدی هم اینکه دعام کردی تو دوست خوبم هستی گلم مواظب فسقلی نازمون باش.
چشمه
2 شهریور 92 10:56
باران . سلام در هوای پاییزی دلم بیش از آنکه باران ببارد باد میوزد . یادت هست باد را هم دوست دارم . امید دارم آقایمان بلیط زیارتش را صادر خواهد کرد . اندکی صبر سحر نزدیک است . به زیارتش خواهیم رفت . اما . . . باران جان قربان چشمان مه گرفته ات . دل دل میکند دلم برای پابوس اقا . خودش خوب میداند که اگر اینبار به پابوسش بروم و خواسته ام را ندهد دیگر دعوتش را نمیپذیرم تا زمانی که شکوایه اش را خود حضورآ به آقام ابوالفضل و امام حسین ببرم . . . باران من نوشته هایت غمگین است . خودت گفتی اینجا شاد بنویس . پس تو هم شاد بنویس . همراهت چشمه . چشمه ای که باران نباشد خواهد خشکید .


فدای دلت که تنهاییم را درک میکند.