امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

بیا ونذر مشهدم باش

1392/6/6 11:39
296 بازدید
اشتراک گذاری

آقای مهربونم

 

اونقدر درب خونت رو میزنم آقا تاکه حاجتمو بدی ودل چشمه هم مثل دل من هوای بارون بکنه فقط تو

 میدونی آقا تو دلم چی میگذره من میدونم بدم ولایق لطف تو نیستم ولی آقا بازم عنایتی کن وچشمای

 معصومی رو وارد خونه عشقمون کن من نذر کردم آقا اولین کوتاهی موهای نازش تو شهر غریب تو باشه

نذر کردم به وزن موهاش ..............تقدیم حرمت کنم.آقا مسکینت رو بپذیر آقا به اشک غربتم قسمت

 میدم دلموآسمونی کن بارانکم واسه اومدنت توهم دعاکم عزیزکم من دستم خالیه واسه پذیراییت اما

جون میزارم زیر پاهات چشمامو میبخشم به قدمات بیا نازکم بیا تا دربغلم تورا درصحن قطعه ای از

بهشت بچرخانم بیا تو نذر مشهدم باش وبیا....

پسندها (1)

نظرات (4)

مثل هیچکس
6 شهریور 92 13:30
مرسی خاله اصلا فکرشم نمیکردم ما رالینک کنید ما هم با افتخار شما را لینک میکنیم به امید روزی که محمد برای نی نی شما یه دوست وبرادر خوب باشه .


فدای تو مامانی عزیز انشاالهههههههههههههههه
ناناز
6 شهریور 92 14:51
سلام عزیزم ممنون از اینکه بهم سر میزنی



عزیز دلم ایشالا به زودی زود طلبیده میشی از طرف اقا و میری پابوسشون و اقا یه نی نی ناز بهت سوغاتی میده ایشالااااااااااااااااااااااااااا




ایشاالههههههههههههههههههه مرسی عزیزم


fatemeh
6 شهریور 92 22:53



salam....hajat rava beshi azizam





man shomaro link mikonam






سلام ممنون از لطف شماخانمم وب خودتون روبزارید ماهم به شماسربزنیم

nafise
7 شهریور 92 0:31
سلام عزیزم من 5\6 رفتم حرم برای رسوندن پیغام شما اما چون خیلی شلوغ بودم فقط دور حرم رفتم و قول دادم زوارها که رفتن حتما برم داخل
انشاا... ایندفعه که برم برای تشکر از براورده کردن حاجت شما باشه


بوسه به هر قدمت گلم ممنونتم