امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

خدا به دلداریم آمد...

1392/6/9 9:50
246 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قطرکم...پنجشنبه ٧ شهریور٩٢ پشت درب آزمایشگاه ناامید وخسته وتنها وغمگین نشسته بودم بغض

 بودم وآه بودم و رنج نبودن از تو بارانکم اما یک آن نظرم به مانیتورtv خورد انگار برای دل من میخوند چیزی از

امید وتوکل به خدا برنامه گلبرگ بود که قبلش موسیقی وبعد تلاوت قرآن است.حتی آیات انتخاب شده از

توکل بود وصبر صفحه 434 قرآن کریم...آبی روی آتش دلم ریخته شد انگار خدا خودش بی واسطه آمد

کنارم نشست ودلداریم دادآرام شدم و واقعا لبخند زدم رفتم طبقه پایین بیمارستان وجواب منفی را گرفتم

ودر سالن نشستم تا چشمه بیاید دنبالم...

خاله نازی وخاله فرشته ی بابایی ازمشهد برگشته بودن و آمده بودن کرج خونه پدر بابایی ماهم رفتیم به

دیدنشان خیلی خوش گذشت وکلی سوغاتی نصیبمون شد اونجا شنیدم دخترخاله چشمه دوقلو باردار

است وچقدر برایش خوشحال شدم.اونا 6 ماه زودتر از ما ازدواج کرده بودن شکرخدا که نعمت زیبایی

نصیبشون شد.دیشب که برمیگشتیم به اندازه 5 دقیقه در راه باران زد دستم را از شیشه ماشین بیرون

گرفتم اما باد ملایم نمیزاشت قطره ای دستم را تر کند...

نمیدانم چرا اماعزیزکم به خدا اعتماد دارم ومیدانم که میشود ...میشود روزی من هم از وجودت سرشار

شوم چون خدا به دلداریم آمد.

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان پارساجونی
9 شهریور 92 10:17
عزیز دلم حتما همین طوره خدا هیچ بنده ایشو تنها نمیزاره و از همه کس به ما مهربانتره و هر چه برای ما پیش میاد مطمعنا بهترین حالت ممکنه پس همیشه به خدا اعتمادداشته باش همینطور که داری
مثل هیچکس
9 شهریور 92 10:27
امید تون را ازدست ندید وبه خدا توکل کنید شاید این یه نشونه باشه .یکی از اشناهای همسری بعداز21 سال ازدواج صاحب فرزند شد اونم خیلی طبیعی چون دیگه قید دکتر رفتن رازده بودن .باوجودی که زن دوم هم گرفت اما خدا خواست زن دوم هم بچه دارنشه وزن اول با داشتن هوو بچه دار شد حالا پسرش 2سال از محمد بزرگتره ودخترش همسن محمد .ببین حکمت خدا چطوریه وقتی که بخواد میشه حتی بعداز سالیان سال .ایشالا شما به زودی زود خوش خبر بیاید وخبرش رابدید .


من به خدا مطمعنم...فقط گذراندن این دوران خیلی سخته
parisa
10 شهریور 92 10:07
باران گفته هات آدم رو از خود بی خود میکنه،واقعا عالیه
انشالله به خواسته ات میرسی به امید خدا.
انشالله همیشه شاد و سر خوش باشی


ممنون...