امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

التماس دعا...

1392/6/9 12:11
253 بازدید
اشتراک گذاری

آقای مهربونم من که رو سیاه توام مهربونم دستای بارون زده خیلی از مادرا واسم بلند شده تو

خودت شاهد همه عمر من بوده ای اگر خوب یا بدم به تو مولایم دل بسته ام...

بارانم را ببار بر سرم من چشم انتظارم...

مولایم تورا به نام مادرت مادریم کن ...

چقدر شرم دارم مولا از خواستن آخر من روسیاه توام...همه سر سفره عقد می گویند با اجازه بزرگترها بله

اما آقا من با اجازه شما بله را گفتم که بزرگی بالاتر از شما نبود در آن جمع ... به تنهاییت قسم مولایم

تنهای تنهایم...

مصلحتم میشد کنیز بارانی شما باشد آقا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اللهم کل لویک الفرج

منتظریم....

بیا بیا بیا

پسندها (1)

نظرات (1)

parisa
10 شهریور 92 10:01
باران جان خیلی خوب بود ممنون

لایک خواهر موفق باشی


ازاینکه میای و وقت میزاری ممنونتم