امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

قدمهای صورتی

1392/6/12 12:12
249 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netنازکم تمام تو زندگیم وجوانه زندگیم بیا و با قدمهای شادت از این همه رنج تنهایی

                  رهایم کن... همه حرفم را به عشق دل کوچکت قورت میدهم فقط بدان کوه غمم

                تورا ندارم ومادر هم کنارم نیست کاش بود ودعوایم میکرد سرم غر میزد دور است

               ازمن و زندگیم دور است وشایدهم بهتر که اگر نزدیک بود از غصه ام غصه دارترازمن

              میشد.فدای تو وقدم های صورتیت نازکم...حرف دلم زیاد است وغمم فراتر از بیان

            اما دل نازک تو حیف است بشنود تمام دردهای تنهایی مرا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سحر
12 شهریور 92 16:14
باران جونم ممنونتم اگه لطف کنی جزء 14 رو بخونی ممنون میشم از 6تا 13 رو خودم خوندم. خیلی لطف می کنی. واقعا ممنونم ازت.عزیزم اسمش مریم بود


به روی چشم
خورشید
12 شهریور 92 18:42
عزیزم برای دیدن رنگین کمان باید تا اخرین قطره بارا منتظر بود همیشه پایان هر طوفان آرامشیست عظیم پس همچنان صبور باش تا زندگیت صورتی شود با قدم های کوچکش
مامان پارساجونی
12 شهریور 92 19:24
عزیز دلم قرآن زیاد بخون قران شفای تمام دردهاست


دارم همین کار رو میکنم فقط خدا دلمو تسلا میده
مامان پارساجونی
12 شهریور 92 23:57
سلام عزیز دلم امشب برای دعای توسل امام مهربونیها مارو طلبید خیلی به یادت بودم انشالله به زودی حاجت روا میشی به چشمه هم بگو پیغامشو رسوندم دیگه بقیه اش با آقا هرچی خودشون صلاح بدونن


فدای مهربونیت عزیزدلم