امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

عشقم تنها مرحم زخمم...

1392/6/14 12:19
306 بازدید
اشتراک گذاری

در این وانفسای بی دوستی دلم به تکیه گاهی محکم است که مرحمم دوستم آشنایم وهمه چیزم

اوست نازکم پرنده آبی مهاجرم که روزی روی بوم ما خواهی نشست

 

وباران خیست میکند ومی افتی در حوض

نقاشی زندگی من وبابایی تو که نیستی بابای مهربونت تسلای دلمه مهربونیاش وصبرش وبزرگیش حد نداره

عزیزم نازکم دل بیقرارم به هزار ویک دلیل تو را مطلبم بله عشق چشمه انکار نشدنیست هیچ چیز جز او

 آرامم نمیکند اما دلم میخواهد تو حاصل عشقم باشی از پیری میترسم از تکرار نشدن روزهایی که در

آنم من درحوصله سالها وسالها انتظار نمیگنجم من تورا در همین روزها میخواهم اما نه به زور به حکمت

خدا شکر

او میداند وخبر دارد از سر درون وای چشمه ام مرحم زخمم اگر تو نبودی من چه بودم من که بودم .نازکم

بارانکم بابایی تو مونس من بهترین عشق عالم است اگر گاه بی حوصله واخموست خب خسته است

دلش به وسعت دریاست دلش به گرمی عشق است اگر تمام زن وشوهرها درخیابان به هر معنا دست

هم را میگیرن من از سوی تمام عطوفت ها ومهربانیش بازویش را میگیرم

مادرم که نزدیکم نیست اوکه هست به معنای واقعی هست گاه بچه اش میشوم خوشمزهبابا صدایش میکنم

وادای تورا در می آورم گاه مامانش میشوم وادای مادر بودن را در می آورم میدانم خودش را به آب وخاک

میزند تا نبودن تورا حس نکنم من چه کنم که تو میان رگهایم هرشب با لالایی خیالم لا لا میکنی وهرصبح

قلبت در من صدا میکند وروز وشبم حست میکنم بارانکم بگذار همه هرچه میخواهن بگوین من دیوانه

 نشدم من میدانم تو صدایم را میشنوی وخواهی آمد وروزی تمام این نوشته هارا خواهی خواند

حالا خیالت راحت مامانی تکیه گاهش محکم است مرحمی دارد به اسم خدا وهمسفری به مهربانی

 چشمهlove

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ROYAL joon
13 شهریور 92 19:29
سلام بارونم معذرت که کم کاری کردم و به وبت سرنزدم. وقتی پست هاتو میخونم درسته که یکم بوی غم داره ولی توش امید موج میزنه . معلومه که چقدر به خدا توکل کردی و منتظری تا در رحمتش به حکمت خودش باز بشه. هیچکس جز خودش نمیدونه که تو کی به باورت میرسی وای امیدوارم اون زمان زیاد دور نباشه. انتظار همیشه سخته و ما ادمها هم عجول. ولی بازم خداکنه اونچه که به صلاحتونه براتون رقم بخوره. همیشه شاد باشی بارونم. مطمئنم روزی که به باورت برسی ، مادری میشی که از جنس زمین نیست. به خدام میسپرمت..
مثل هیچکس
14 شهریور 92 0:45
از قدیم گفتن تا وقتی بچه نداری یه غصه داری وقتی داری هزار تا غصه به خدا از این همه احساس ادم دلش میگیره کاش وقتی بیاد قدر تون را بدونه وهمیشه بیاد بیاره که چقدر ملتمسانه حضورش رااز خدا میخواستید هر چند بچه ها قدر نشناس تر از این حرف هاهستند .ایشالا زندگیتون پر از شور ونشاط بچه بشه


به همین احساسهاست که مادری وپدری شکل میگیره مثل خود شما وزحمتهاتون واسه محمدجانم/زنده باشی
nafise
14 شهریور 92 23:40
عزیزم امید امید امیدوبازم امید
انسان با امید به آینده به رسیدن به آرزوهاش زندس و گرنه زندگی معنایی نداره به هر چیزی که فکر کنی به همان خواهی رسید پس بهترین ها را در ذهنت پرورش بده و همچنان منتظر آمدنش باش اما نه غمگین


سلام نفیسه جون من بابت وب های تو دچار سرگیجه شدم هروقت آنلاین بودی بیا نی نی گپ
مثل هیچکس
3 مهر 92 14:04
شما هم مثل خودم کلیک ممنوع هستید


جون دلمی هرچی خواستی بگو واست از ممنوعیت خارج میکنم