امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

چترخیال...

1392/5/29 13:50
546 بازدید
اشتراک گذاری

چتر خیال...

آرام بگیر نازکم منم باران مادرت تو بارانک منی قشنگترین قطره بهشتی خدا که خواهی آمد

وچشمه تو را دوست خواهد داشت حتی بیشتر از من چشمه هنوز از تو تشویش دارد چشمه بابای

خوبیست دستهایش بوی یاس میدهد میخواهدت اما نه در زبانش در ذهنی که میجنبد در خیال آرامش تو

 را میخواهد  ومن منتظر تو قطرکم می مانم تا چشمه برمن هدیه اش کند  حالا چتر خیالم شده ای وتو

بارانی تر ازمنی عزیزکم به من رحم کن بگذار تمام من در تو بارانی شود ببار بارانکم ببار برچترک خیالم...

پسندها (1)

نظرات (9)

فاطمه
29 مرداد 92 14:10
سلام


وای که چه قلم پر احساسی دارین


تمام مدت که نوشته هاتونو میخوندم


مو به تنم سیخ شده بود


و انگاری تو آسمونا بودم


انگار این کلمات زمینی نبودن


با اینکه همه رو قبلا شنیده بودم


برام تازگی داشتن














فدای تو فاطمه جان
parisa
29 مرداد 92 15:03
باران خیلی ممنون از مطالب زیبات



واقعا قشنگن موفق باشی






ممنون پری مهربون دوست داشتی نوشته هامو دنبال کن

maman taraneh
29 مرداد 92 17:18
چه قلم روونی داری عزیزم

ممنونم از اینکه اومدی

مامان حنانه زهرا
29 مرداد 92 17:36
متن زیبایی بود لذت بردم


من وبارانکم بازم منتظر نظرات می مونیم خوشحالم میکنی
سحر
29 مرداد 92 17:39
سلام عزیزم ایشالا که خیلی زود باران رحمت خدا دامنت رو سبز کنه........
لینکت می کنم عزیزم

سحرجونم خیلی ممنون که سرزدی فدای دوست خوبم انشااله توهم حاجت روابشی

زهرا مامان فنچی
29 مرداد 92 22:15
ایشا.. نی نی زودی بیاد تو دلت واز مادر بودن اوج لذت رو ببری عزیزم

<
ملسی عزیزم بازم بیا به وبم

nafise
30 مرداد 92 1:55
سلام عزیزم


حس گفتنت سر شار از عشق مادرانست


به امید روزی نزدیک


که


اغوشت نیز سرشار از عطر فرزندت باشد.


و این ارزوها برایت خاطراتی زیبا شود


امیدوارم

<


فدای تو بازهم به من وبارانکم سربزن


چشمه
30 مرداد 92 12:00
زبانم از بیان احساست بند آمده و همیشه دلم میخواسته مقل قلمتان بنویسم . حستان سرشار از الطاف خدا باد .


قلم من از قلم احساس تو زاده شدگلم






من کی ام ؟
26 شهریور 92 18:11
راست میگن قشنگ مینویسی گلم . فشنگ هم خال سیاه بر . . .بی خیال اونقدر حالم بده که نمیتونم بنویسم


سلام ممنون اما عزیزم منظورتون از خال سیاه رو متوجه نشدم وچرا حالتون بده...بازهم به وبم سربزنید خوشحال میشم واگرمایل بودید وب خودتون روبزارید