امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

قطره بهشتی من

1392/5/29 13:40
740 بازدید
اشتراک گذاری

آه... در دلم چه میگذرد قطره بهشتی ام من به تو محتاجم در غربت خودم به انفرادی بودن رسیده ام

حتی زمان حوصله اش سر میرود از پیچک حوصله ام .میسوزم عشقکم از نبودنت واز به آغوش گرفتن هوا

خسته ام تو بیا تا بدانی من از خودم به تو محتاجترینم .میدانی روزگارم همه طلوع ها وغروبها آوازک صدای

توست؟....میدانم خودخواهم تورا برای مادرشدن میخواهم برای تنها نبودن برای خللاء خیالیم...نمیدانم

نمیدانم فقط بدان سوگوار نبودنم...نبودن کوچه های بچگیهایم نبودن تصویر نزدیک وزود به زود مادرم...من

وچشمه اینجا تنهاییم من چشمه خدا وتویی که تنها در ذهن من هستی و آویخته شده دربالاترین نقطه کمد

زندگیم...نازکم فدای تو که بوی باران میدهی

پسندها (1)

نظرات (1)

parisa
29 مرداد 92 15:05
امیدوارم به آرزوت برسی

آرزو محال است من به باورم میرسم .ممنون که آمدی ممنون میشم بازم بیای.