امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

حرفای چشمه(همسرم)

1392/7/30 11:01
303 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب باز منتظرش بودم شام آماده بود وحتی سبزی هم پاک شده وشسته شده بود وآماده ولی دستم

نمیرفت به گوشی تا براش زنگ بزنم گفتم خب بخواد خودش زنگ میزنه اولین بار نیست اینقدر دیرمیاد خونه

تو همین فکرا بودم که گوشیم زنگ خورد تنمو از مبل کندمو رفتم رو اپن گوشیمو جواب دادم سرحال بود صدای

 ارباب رجوها شنیده میشد گفت ببخش امشب کمی باز دیر میام لبخند زدم گفتم مشکلی نداره به کارات

برس چندتا شوخی هم کرد وخندوندم.کمی سرحال شدم دو دقیق بعد بازم زنگ زد گفت وقت داری گفتم

آره چرا که نه:بعد شروع کرد به خوندن متنی که سریه فرصت تو شلوغی شرکت واسه من نوشته بود

تمام تنم خستگی روزهای گذشتشو یک آن رها کرد یک آن آتش دلم خاموش شد یک آن گل های مصنوعی

 زندگیم طراوت گرفتن وزنده شدن حالم عوض شد نه حالم شد احسن الحال راست گفتن:تنها آغوشی

 آرامت میکند که قلب تورا شکسته است.این همون شعری هست که برام پشت تلفن خوند:

هیچکس تورا مثل من دوست ندارد.

پس تورا مثل من دوست دارم

تو مجبورنیستی شعرهایم رادوست داشته باشی

مجبورنیستی دعوانکنی

مجبورنیستی که خودت رامجبور کنی مرا دوست داشته باشی

من دوسداشتن را به تو ثابت نمیکنم

همیشه حرفهایت را نمی پذیرم

قول نمی دهم هیچوقت فراموشی نگیرم

من حتی قول نمی دهم که هیچوقت روز تولدت را از یاد نبرم.

واین یک فاجعه بزرگی خواهد بود

دقیقا این فاجعه است

ومن تورا فجیع دوست خواهم داشت از بس...

تو مجبور نیستی باورکنی.

اما باورنکردن تو ازدوست داشتن من نمی کاهد

این سبک من است

وفقط من هستم که میتواند اینگونه تورا دوست داشته باشد.

من تورا به سبکی خاص

به سبک خودم دوست دارم پس از...

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان پارساجونی
30 مهر 92 15:42
قالب جدید مبارک این از همه ی قبلیا بهترتره اقلا توش امید موج میزنه


خداکنه نی نی هم دوسش داشته باشه وبیاد
رها
30 مهر 92 16:00
واقعا
تنها آغوشی تو را آرام میکند که تو را شکسته است

امید وارم همیشه همینجوری دلت شاد باشه دوست من
متن شوهرت عاالی بود


ممنون عزیزم بازم بهم سربزن
الناز
30 مهر 92 22:39
میبینی باعث شدم قالب عوض کنی میپسندن قالبتو.....افرین به متن زیبای همسری....احسنت


آره مرسی مگه میشه ماآدما حتی تو فضای مجازی روهم تاثیرنزاریم
سحر
30 مهر 92 22:52
باراااااااااااااانم از خدا برات شادی و آرامش می خوام عزیزم همیشه شاد باش و امیدوار


ممنون سحرجوووووووووووووون