امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

عشق یعنی انتظـــــــــــــــــــــار

1392/8/8 10:57
234 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام بارانکم سلام مامانی/بارون اومد دست خالیمو بردم طرف اولیت قطرش چکید رو دستم

 

اما از تو خبری نشد

عکس متحرک عاشقانه باران

 

گلم عمرم به عشق اومدنت هرروزمو سپری میکنم بالاخره از آسمون دل میکنی ومیای تو

 

وجودم بارانکم

 

باران امسالم اگر نشدی بازم منتظرت می مونم گله میکنم گریه میکنم connie_wimperingbaby.gifاما به اومدنت امید

 

میبندم

 

عشقم بارانکم دور نگاه آبی قطره ایت بگردم

 

خوب وسالم بیا

 

به مصلحت خدا بیا

عکس متحرک عاشقانه باران

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

چشمه
7 آبان 92 13:03
سلام باران . دلم گرفت


عزیزم دیگه نیا اینجا
چشمه
7 آبان 92 15:35
واقعا دیگه نیام؟ باشه نمیام هر طور تو راحتی . خداحافظ




قربونت برم گفتی دلم گرفت گفتم نیا تو نیای کی بیاد


چشمه
7 آبان 92 15:49
نه التماس نکن گوشت میبرووم خین بیادا . . . قسمتی از فیلم روزی روزگاری خاله لیلاو خسرو شکیبایی


خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مامان پارساجونی
7 آبان 92 17:13
من مطمعنم که به زودی میاد
مامان ریحان
7 آبان 92 20:37
خصوصیتو چک کن عزیزم


ممنون از لطفت عزیزم انشااله تو هم همینطور رو چشمم چشم
سحر
8 آبان 92 14:37
عزیزم بارانم انتظار خوبه ولی نباید اذیتت کنه میاد خیلی زود اما زمانی که انتظارش رو نداری


راضی به رضای خودش