امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

بزن باد ...

1392/8/7 11:28
504 بازدید
اشتراک گذاری

 

 سلام.خوش آمدید

هوا سرد شد امروزخیلی سرد و وجود من هم سردتر از این هوا

تن بی حوصله ام کش هم نمی آید میان این همه باد پاییزی

ودل تنگ غربت زده ام برای شهری دلتنگ است که در گذشته من است

تو بدان کودکم که آسمان مه گرفته حلقم تنپوشیست که تمام مرا از تو میستاند

من این روزها میوه کال از درخت افتاده ام چاره ای جز پیوستن به خاک ندارم آنهم نه یک آن

بلکه با ثانیه هایی به طول زجه باد پاییزی،تو حاشیه های مرا میفهمی سکوت در من

صدای خسته جیر جیرکهای خانه بچگیهایم است

بزن باد پاییزی به صورت سیلی خورده ام تو هم سیلی بزن

وبر غب غبت بنداز این غرور بی باران را

من از خودم گله دارم نه از زمین وآسمان

من کاسه ام را برعکس گرفته ام باران خدا میبارد

این منم باعث هرآنچه در تاروپود زندگی ام بافته شد

نه دیگر حسی نیست به بودن شانه هایی که گیسوان پریشانم را درخودش میغلتاند

وتنم ذوب تنی گرم

من از کوچه های خالی وکور اینکم نمی نالم

این بی بهانه زندگی کردن سهم پیشانی بلند باران است

بارانی که روزی بود وحالا دیوانه ای فراریست از خودش از ترانه غم انگیز زندگیش

وجادو شد این آشیانه عاشقانه ای که با دندان آجرهایش بالا رفت...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مثل هیچکس
21 مهر 92 17:32
معلومه نگرنت میشم بی مقدمه رفتی حالا میگی نگران نباش مگه میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سحر
22 مهر 92 9:19
بارانم خیلی خوب مینویسی خیلی امیدوارم نوشته های زیبایت خیلی زود رنگ شادی و نشاط بگیرن
مثل هیچکس
22 مهر 92 10:24
هر جور راحتی عزیزم توهم مارو ببخش وحلال کن .
مامان فرشته
28 مهر 92 12:48
به وب ساریه فرشته ای که تو راه دارم سر زده بودی ممنون . ولی من قبلا با یه نام مستعار مشتری وبت بودم . خوشحال می شم باز بهمون سر بزنی . دعاهات مستجاب و عیدت مبارک
مثل هیچکس
28 مهر 92 14:21
وای اصلا فکرشم نمیکردم این همه کامنت گذاشته باشم برات .........ولی خیلی خوشحال شدم دوباره اومدی .رسیدن به خیر .


سلام مر30 اما منکه نوشتم خوشحال نشید
مامان پارساجونی
28 مهر 92 15:06
سلام عزیزم خوشحالم که بازم اومدی من چون تقریبامیدونستم چی شده فقط هر روز بهت سر میزدم وچیری ننوشتم دلم خیلی برات تنگیده بود اگه دوست داشتی بیا نی نی گپ


سلام ممنون
نفیسه
28 مهر 92 21:22
درسته ندیدمت درسته باهات حرف نزدم یا درد و دل نکردم اما تو ذهنم ازت یک تصویر ساختم و برای رهایی از غمهات دعا کردم حالا بدون هیچ صدایی رفتی بدون هیچ صدایی
اما این رو بدون که همیشه بفکرتم و تا هروقت که از ت خبری نباشه نگران


ممنون عزیز دلم ببخش نگرانت کردم اما هنوز زنده ام
سحر
28 مهر 92 22:05
بارانم چی شده مهربونم؟ واضح تر بگو اتفاقی افتاده نگرانتم


بگم هیچی نشده به شماراستشو گفتم امابه خودم نه
نیلوفر
28 مهر 92 22:57
همه چی درست میشه باران جون. این دلتنگی ها یه روزی میشه خاطره نگران هیچی نباش. حق داری بهترین ها رو بخوای. حق داری آرزو کنی. حق داری بخوای مامان باشی و انشااله که میشی


ممنون عزیزم این حق دیگه داره خفت گلومو میچسبه ونابودم میکنه