امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

کمک به محمد رضا کوچولو

1392/8/11 13:55
368 بازدید
اشتراک گذاری
كمك به يك كودك پيوند مغز استخوان

با کمک‏‌های بی‌‏شمار مردم ایران اسلامی تاکنون 107 میلیون تومان از هزینه پیوند مغز استخوان محمدرضا جمع‌آوری شده و این امر زندگی دوباره‌‏ای به محمدرضا بخشیده است.

به گزارش ایسنا، در راستای خبرهایی که در تاریخ 29 مهر و 6 آبان از محمدرضا کودک گیلانی که به دلیل نقص ایمنی بدن تنها راه نجاتش پیوند مغز استخوان بود، در سایت خبرگزاری منتشر شد، در این راستا مردم ایثارگر و دلسوز ایران اسلامی از هر گوشه این کشور و بسیاری از ایرانیان خارج از کشور طی تماس تلفنی خواستار کمک به محمدرضا شدند‌.
 
شاید در لحظه‌ای که این خبر را بر روی سایت قرار می‏‌دادیم، باور این همه کمک و یاری از مردم خیر را نداشتیم اما باید اقرار کنیم تماس‌های فراوان مردم ایران با دفتر این خبرگزاری و کمک‌های کم و زیاد به این کودک، امید را در دلهای ما زنده کرد‌.
 
در این 10 روز شاهد تماس‌های فراوانی جهت کمک به محمدرضا بوده‌ایم و هر کس با هر توان مالی مبلغی را برای کمک به محمدرضا هدیه کرد، اما یک خیر ایرانی مقیم خارج کشور با کمک 82 میلیونی تومانی خود توانست شادی و شوق عجیبی را به پدر و مادر محمدرضا هدیه کند‌.
 
جریان از این قرار است که روز گذشته طی یک تماس تلفنی فردی خیر پس از جویا شدن از احوال این خانواده مبلغ 82 میلیون تومان به این کودک و خانواده‌اش کمک کرد و تولدی دوباره به محمدرضا بخشید‌.
 
در روزهای گذشته هم یک خیر دیگر 10 میلیون تومان به محمدرضا کمک کرده است، این در حالیست که کمک‌های مردمی همچنان ادامه دارد.
 
خبرنگار ایسنا با حضور در منزل محمدرضا و جویا شدن از احوال وی در گفت و گو با پدر و مادر محمدرضا در حالیکه اشک شوق از گونه‌هایشان جاری می‌شد با قدردانی از کمک‌های مردمی اظهار کردند: تاکنون مبلغ 107 میلیون تومان از سوی مردم برای پیوند مغز استخوان به حساب آنان واریز شده است و آنها منتظر نتیجه نهایی جواب آزمایش از آلمان برای انجام پیوند مغز استخوان هستند‌.
 
پدر محمدرضا با بیان اینکه امروز محمدرضا 5 ماهه شد، ادامه می‌دهد: مردم خیر و ایثارگر ایران ثابت کردند که محمدرضا تنها کودک من نیست و آنها نیز مانند ما نگران محمدرضا هستند و زبان من قادر به تشکر در مقابل این همه ایثار مردم نیست .
 
وی از مردم خواست تا برای محمدرضا دعا کنند، زیرا تا زمان پیوند که قرار است در بیمارستان شریعتی تهران انجام شود، آزمایشات مختلفی از محمدرضا و دهنده آلمانی صورت می‌گیرد، نباید محمدرضا در طول این مدت بیمار شود‌.
 
خبرگزاری ایسنا نیز به نوبه خود از همه رسانه‌های مجازی و مطبوعات که ما را در انعکاس این خبر یاری کردند تقدیر و تشکر می‌کند و در تلاش است تا با پیگیری این خبر نتایج این عمل را در ماه‌های آینده به سمع و نظر مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی برساند.
 
به گزارش ایسنا، این کودک 4 ماهه گیلانی که به صورت مادرزادی با بیماری نقص ایمنی به دنیا آمده است، براساس نظریه پزشکان تنها راه نجاتش پیوند مغز استخوان است، محمدرضا به دلیل نداشتن برادر و خواهر، دهنده مناسبی ندارد و به خواست خدا تنها یک فرد آلمانی پیدا شده است که با داشتن نقشه ژنتیک و خونی مشابه او می‌‏تواند دهنده مناسبی برای او باشد.
 
در حال حاضر برای تامین هزینه‏‌های این پیوند 120 میلیون تومان هزینه نیاز است که خانواده این کودک قادر به تامین این هزینه نیستند و نیاز به کمک‏‌های مالی دارند و همه کسانی که تمکن مالی دارند می‌‏توانند با کمک‏‌های مالی و تامین بخشی از این هزینه یک عمر زندگی را به این کودک هدیه دهند.
 
مردم خیر ایران اسلامی می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت 6037691133328096 یا شماره حساب 0313143191000 بانک صادرات بنام زهره رحمتی (مادر محمدرضا) پرداخت کنند و در صورت کسب اطلاعات بیشتر می‏توانند از ساعت 8 صبح الی 16 عصر با دفتر خبرگزاری ایسنا با شماره‏‌های 3222146 – 0131 و 9- 3239678 - 0131 تماس بگیرند.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

راضیه
11 آبان 92 14:38
خدا جونم تورو به رقیه سه ساله امام حسین قسمت میدم محمد رضا و امثال او زود زود شفا پیدا کنن (آمین)


الهی آمین ممنون راضیه جونم
توت فرنگی(مامان علیرضا)
12 آبان 92 0:43
انشالله خدا همه بیمارها خصوصا کوچولو ها رو شفا بده


الهی آمین