امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

عاشقانه

1392/8/8 14:49
252 بازدید
اشتراک گذاری

عکس عاشقانه

صورتت بعضی وقتا خسته و داغونه!!

موهات بعضی وقتا نامرتب و کثیفه!!

هیکلت بعضی وقتا رو فرم نیست!!

بعضی وقتا خیلی لاغر میشی یا خیلی چاق!!

لباسات بعضی وقتا درست و حسابی نیست!!

بعضی وقتا حوصله نداری به خودت برسی!!

پس بهتره کسی رو پیدا کنی که

تو اینجور موقعها نگران کم شدن دوست داشتنش نباشی

و تو رو هر جوری که هستی ،

دوست داشتنی ترین موجود زمین بدونه!!

عکس عاشقانه

 

آهای…!!!

 

شما که جفتت رو پیدا کردی

 

شما که همدم و همنفس داری

 

شما که واسه درد دلت یه آغوش داری که توش آروم میشی

 

شما که عشقت پیشته و بی نیازی

 

آره با شمام…

 

یه لحظه رو واسه بوسیدنش از دست نده

 

دقیقه های با هم بودن زود می گذره

 

قدرش رو بدون

 

که تنها موندن سخت می گذره…

عکس عاشقانه

 

آخه دوست دارم…

 

عاشق اون رنگ چشات دنیا رو ریختم زیر پات

 

منو آواره ی این

 

حس  نکن ای بی اعتنا

 

بازی دادی زندگیمو شکستی صد بار دلمو

 

بازم کنارت میشینم

 

میگم که مال منی تو

 

دوسِت دارم دوسِت دارم

 

صدای ساز من شده

 

اسم قشنگت همه جا همدم لحظه هام شده

 عکس عاشقانه...باران

یک نفر قلب تو را بی سحر و جادو می برد

بی گمان من می شوم بازنده و او می برد

اشک می ریزم و می دانم که چشمان مرا

عاقبت این گریه های بی حد از سو می برد

آنقدر تلخم که هر کس یک نظر میبیندم

ماجرا را راحت از رفتار من بو می برد

من در این فکرم جهان را می شود تغییر داد

عاقبت اما مرا تقدیر از رو می برد

 

عکس عاشقانه فانتزی

کاش قلبم درد تنهایی نداشت
چهره ام هرگز پریشانی نداشت

برگ های آخر تقویم عشق
حرفی از یک روز بارانی نداشت

کاش می شد راه سرد عشق را
بی خطر پیمود و قربانی نداشت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

چشمه
8 آبان 92 16:23
سلام آفرین بسیار زیبا


قابل عشقمو نداره
اب نبات
11 آبان 92 11:20