امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

سلام به دوستای گلم

1392/8/19 16:52
327 بازدید
اشتراک گذاری

دلم پوکید خدایا

قرارشد پاییــــــــــزبیاد وبارون بباره

پس چرا همش داره غم میباره

عکس متحرک و زیبا 98 لاو

حوصله دلم آشوب شده غمم داره بی امون بغضاشو قورت میده

دیشب هوامو عوض کرد اونکه روز وشبم آشنام تو این شهره بردم رستورانی که همیشه

دوست داشتم برم یه رستوران ایتالیایی غذاش وفضاش فوق العاده بود

دیشب خوب بودم

اما صبح با دیدن صورتم توآینه وسرگیجه شدیدی که داشتم

حالم بیشتراز همیشه گرفت حتی همکارامم متوجه حال خرابم شدن

چه کنم خدایا

زجرمن از ندادنت نیست از این بی حوصلگی این شهره دلم میخواد برم اما نمی دونم کجا

یکم خسته ام

از خودم از تنم

بازم باران غمگین شده....

کاش میشد سه ماه تمام میخوابیدم

تو انتهای یه کوچه بن بست...

از توضیح دادن وبه دروغ تظاهرکردن متنفرم

باران غم داره...

این بغضموخدایا کجای کنجدآغوشت بشکنم

چشمه من به کجا میبرم خودم وتورا

گناه تو چه بود بشینی وببینی حال مرا

به چه زبان بگویم میپرستمت دومین قبله گاه عشقم

شانه هایت همیشه آرامش تار وپود گیسوان پریشانم بوده

وتنت تمام غم مرا ذوب کرده

پس از چه ناشکرم؟

همش به خودم میگم بیخیال باران افسردگی فصلی گرفتی

زیادی فکر وخیال میکنی/همین ها باعث میشه گاهی با عشقم با نفسم بحثمون

بشه اینطوریخاطرات

خوب دعوای زن وشوهریه دیگهخنده

ولی دیشب خیلی بهم خوش گذشت الانم خوبم یعنی دارم بهتر میشممسابقه

چون تب داشتم وقاعدگیمم بهم خورده حال روحیمم بهم ریختس اما هادی جون درکم میکنه و

همش پرستاریمو میکنه[تصویر:  wz9ht4qd222j7z9e03pt.gif]

دانی از زندگی چه می خواهممسابقه

من تو باشم تو پای تا سر تومسابقه

زندگی گر هزار باره بودمسابقه

بار دیگر تو بار دیگر تومسابقه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان پارساجونی
20 آبان 92 11:38
ایشالله زودتر خوب شی عزیزم صبور باش عزیزدلم
الناز
20 آبان 92 16:07
اخی نازی باران جونم الهی فداتشم انشالله تو یه چشم بهم زدن خدا نی نی نازتون رو معجزه وار بهتون میده.....اره بابا زن و شوهر دعواکنند............ وبقیه ماجرا.....بعد دعواست که میچسبه..شادباش غم دنیارونخور
راضیه
21 آبان 92 10:14
حال این روزای منم مثل توئه گلم
بــــــــــــاران
پاسخ
الهی زودی حاجت رواشی قربونت برم به حق همین ماه مبارک
فریبا
21 آبان 92 15:14
سلام باران جان بیا اصفهان منزل ما.در خدمتیم حال و هواتم وض میشه دوست جونم......................... منم گاهی این طوری میشمو بعد از چند روز و بعد از چند روز دیگهو باز حالتو میفهمم..احساس تنهایی نکن ماشالا شوهرت که خوبه ما هم قابل بدون کنار خودت
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام عزیزدلم وای که شما چقدر مهربونی عزیزم چشم سریه فرصت میایم شهرقشنگتون/ماشاالله شوهر هممون خوبه اما ما کمی ناشکیباییم انشااله حاجت رواشی/
فریبا
21 آبان 92 18:56
باران ی سوال فنی دارم...من توی نظرات که دوستان نظر میدن میخوام تائید کنم وقتی تائید میکنم نظر تائید میشه و میره...بعد اونجایی که نوشته پاسخ تا پاسخ میدم دیگه نظرا نیست فقط پاسخ های من پشت سر همه باید چیکار کنم؟ توی نی نی گپ وقتی خاموشی میتونم برات پیغام بزارم؟اگه میشه چه طوری؟
بــــــــــــاران
پاسخ
عزیزم وقتی نظر رو باز میکنی روی پاسخ کلیک کن بعد بایه فاصله بنداز وبیا پایین وهمونجا جواب بده لابد تو پاک میکنی وبعد جواب میدی اشکال نداره اولشه یادمیگیری نه من آف باشم نمیتونی انتخابم کنی عزیزم/
fariba
4 آذر 92 15:43
انشاالله بزودی نی نی بیاد و از بی حوصلگی و غم بیای بیرون عزیزم.امیدوارم روزی برسه که تو وبلاگت بخونم وااااااااااااااااااااااااای خدا از دست این بچه چه کنم؟؟؟؟
بــــــــــــاران
پاسخ
ممنون فریبا جونم